Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muka tienannut verkostomarkkinoinnilla??

Vierailija
29.01.2013 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012916599701_uu.shtml

Taas varoitellaan verkostomarkkinoinnista. Vieläkö noita höynäytettäviä riittää? Ei kai kukaan täysjärkinen lähde mukaan mihinkään pyramidimallilla toimivaan bisnekseen?

Tunteeko kukaan verkostointimarkkinointiin lähteneitä tai oletko itse sellainen? Paljonko rahaa "harrastus" vei? Menikö mielenterveys? Muita kokemuksia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas mikä negatiivisuus ihmisillä on verkostomarkkinoinnista, itse olen mukana ja suosittelen kyllä ottamaan selvää asioista ennekuin moititaan lyttyyn kaikki. Kukaan ei varmasti ole luvannut kenellekkään 100000 tuloja tekemättä yhtään mitään, kyllä töitä joutuu tekemään sen eteen mikä on tavoitteesi, jotkut haluaa vähemmän jotkut enemmän että aika ja raha on tasapainossa, ja onneksi tuollaiset ihmiset ymmärtää olla lähtemättä mukaan tällaisiin bisneksiin, saattaisit vielä joutua aivopestyksi ton negatiivisen asenteesi vuoksi ja alkaisit ajatella elämää positiivisemmin.

Vierailija
42/47 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse törmäsin töitä etsiessänin tähän sivustoon.   http://www.verkostomarkkinointi.com/ . Olen saanut pari ihmistä liittymään alleni ja joitain satasia kuussa tienaan..Olen nyt muutaman kuukauden ollut mukana. En osaa yhtään sanoa voika tällä elannon tienata, mutta ainakin vähän lisätienestejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle soitti vanha työkaverini opiskeluaikojen kesätyöpaikasta. En ollut kuullut koko ihmisestä ainakaan 15 vuoteen, mutta nyt hän olisi innokkaasti halunnut tavata ja kertoa jostain "mielettömästä keinosta ansaita rahaa".

Istuin työhuoneessani keskellä kiireisintä maanantaita ja kerroin, että asiantuntijatyöstäni maksetaan sen verran hyvin, ettei millekään verkostomarkkinointityölle ole tarvetta eikä aikaakaan. Ihmetteli mistä arvasin ja sanoin, etteivät nuo fraasit ole muuttuneet mihinkään siitä, kun kirjoitin aiheesta nuorena ensimmäisen lehtijuttuni.

Nainen alkoi melkein itkeä ja sanoi, ettei hänellä, yksinhuoltajaäidillä ole mitään muutakaan konstia hankkia lisätuloja. Hänellä ei ollut tutkintoa eikä työkokemusta kuin hanttihommiin, ja niistä maksettiin niin vähän, että lisätuloille oli tarvetta. Kehotin lopettamaan verkostomarkkinointipuuhat saman tien, mutta hän sanoi maksaneena jostakin tuotepaketista niin paljon, että ainakin se oli myytävä pois.

En tiedä kuinka tarina hänen kohdallaan jatkui. Täytyy toivoa, että hän ymmärsi lähteä ajoissa ja selvisi suhteellisen vähin vahingoin.

Pakko nostaa vanhaa ketjua kun tuo oli niin surullinen tarina verkostomarkkinoinnista. On ahnetta ja edesvastuutonta jos värvätään ihmisiä verkostomarkkinointiin lupaamalla hyviä tuloja pienellä vaivalla. Jos verkostomarkkinoinnissa haluaa rikastua niin pitää olla suht härski myyjä joka myös ei liikaa mieti moraalikysymyksiä, verkostomarkkinoinnin bonusjärjestelmä nostaa tuotteiden hinnat liian korkeaksi laatuun nähde. Toivottavasti tuo yksinhuoltajaäiti sai asiansa kuntoon ja pääsi eroon tuotteista ilman että suhteet ystäviin kärsi.

Vierailija
44/47 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mukana GNLD:ssä ja olen jäänyt paljon plussan puolelle ja siinä sivussa saanut hyvän terveyden. Mahtavia koulutuksia ja mukavia asiakkaita.

Joku kaipaili täällä Super 10:ä. Minulta saa sitäkin.
http://goldenstore.weebly.com/index.html

Super 10 oli kuulemma hyvä pesuaine, mutta jotain vikaa oli GNLD:n systeemissä kun sekin romahti Suomessa, aivan kuten moni muukin verkostomarkkinointifirma on romahtanut.

Vierailija
45/47 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tuoreempia kokemuksia? Miten kävi, kun lähdit mukaan?

Vierailija
46/47 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hauskaa kun ihmisillä on ajatus että verkostomarkkinointiyritykseen liitytään, ja sitten sitä rahaa vain "alkaa tulla". Verkostomarkkinoijana olet itse vastuussa jokaisen päivän aikana tehdystä työstä ja sitä kautta myös tuloista. Tietysti se vaatii tiettyjen asioiden tekemistä PÄIVITTÄIN esim. isona osana ihmisten kontaktointi, itsensä kehittäminen (esim. kirjojen lukemista) ja muutenkin paljon omalta mukavuusalueelta poistumista tavalla tai toisella niinkun melkein mikä vain asia jossa haluaa kehittyä.

Minun kokemuksen mukaan ihmisillä keillä on hyvin vahvat mielipiteet aiheesta, ei kuitenkaan ole oikeaa omakohtaista kokemusta. Moni lähtee mukaan ja lopettaa 30 pv:n sisällä kun se vaatikin ehkä tiettyjen tapojen muuttamista tai jotain tekemistä joka tuntui epämielekkäältä. Tyypit jotka kuitenkin pystyy näiden kynnyksien yli menemään, haastamaan itseään ja pitämään päivittäisen rytmin yllä työnteossa pärjäävät erittäin hyvin ja myös tienaa :)

Toki yrityksiä on useita erilaisia, mutta yleisesti ottaen mahdollisuudet tienaamiseen löytyy. Itsellä ainakin vapaus tehdä töitä mistä vaan ja olla vain riippuvainen itsestään on tarpeeksi iso motivaatio laittaa homma toimimaan.

Vierailija
47/47 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen suostuu nolaamaan itsensä ja riskeeraamaan ystävyyssuhteensa verkostomarkkinoinnilla niin miksei hän voisi yhtä hyvin itse tilata sälää Kiinasta halvalla ja myydä sitä Suomessa kalliilla ilman mitään jenkkifirmaa tai ylemmän tason myyjiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä