Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viet lastasi luistelemaan niin...

Vierailija
29.01.2013 |

... niin luisteletko itsekin vai löpisetkö puhelimessa kun lapsi yrittää yksin opetella luistelemaan?

Tuli vaan mieleen kun eilen joku äiti ei malttanut puheluaan katkaista edes siksi aikaa kun lapselta olis pitänyt saada luistimet pois jalasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voin löpistä luuriinkin.

Vierailija
2/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten myös jos mennään hiihtämään tai uimaan. Aikuisen kannattaa näyttää hyvää esimerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan lasta luistelemaan.

Mutta olen huomannut saman tuolla kentän laidalla. Sunnuntaina perhe tuli viettämään luistelupäivää. Lapsille luistimet jalkaan ja kentälle. Itse jäivät sinne kentän reunalle puhelimiensa ja vekottimiensa kanssa.

Oltiinhan siinä lasten kanssa vapaapäivä mutta ei todellakaan läsnä.

Vierailija
4/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoudesta. Se auttaa kovasti niitä naapurin kakaroita.

Vierailija
5/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi vielä opetteli luistelemaan saatoin auttaa myös kengät jalassa. En ole itsekään loistava luistelija, joten en pitänyt turvallisena sitä, että lapsi roikkuu lahkkeessa, kun minulla on luistimet jalassa. Nyt kun osaavat luistella, niin luistelen mukana - ollaan erillasiai hippoja tai pelataan pallolla yms.

Vierailija
6/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa!

Vierailija
7/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin ladulle hiihtämään. Ihan pienenä jos lapsi opetteli hiihtämistä pihalla, niin silloin saatoin olla kengät jalassa vieressä. Ja vähän kauempanakin, mutta valmiina auttamaan.

Mutta luistelemaan siis olen lähtenyt mukaan, ihan pelkästään siitä syystä että tykkään itsekin luistelemisesta.

Vierailija
8/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ihmettelin miten se puhelin voi olla niin tärkeä... ja että eikö siinä tule kylmä kun vaan seisoskelee paikallaan.

Minä luistelen lapsen kanssa ihan aikani kuluksi ja kun se on mukavaa :)

T: Ap

huonoudesta. Se auttaa kovasti niitä naapurin kakaroita.

Vierailija
9/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampaa niin

Vierailija
10/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina mua vaan ei huvita luistella...

Vierailija
11/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on av-palsta , jossa voi avautua naapurimamman huonoudesta. Se auttaa kovasti niitä naapurin kakaroita.

Moitiskelet jotakuta puhelimessa puhunutta ja kiillotat omaa sädekehääsi, kun SINÄ se olet erinomainen ja luistelet lapsen kanssa.

PS: minä luistelin vielä, kun lapset olivat taaperoita, mutta nyt kun ovat koululaisia, en mene hoipertelemaan jäälle. Olen surkea luistelija ja pelkään kaatumista, kun on tuo lonkan nivelrikkokin.

Vierailija
12/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikalämpimissä vaatteissa kentän reunalla ja auttanut tarvittaessa. Puhelimeen vastaan jos soitetaan, mutten alkaisi siinä tilanteessa juoruilemaan.

Mutta kukin tavallaan. Itse olen aina vihannut puhelimessa puhumista, joten siinä mielessä olen vähän outo...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi