Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskoja tunnustuksia; Mitä tykkäät syödä silloin kun muut ei ole näkemässä?

Vierailija
29.01.2013 |

Joskus tykkään itse ottaa aivan valtavan kulhon muroja, jonka päälle kaadan varmaan desin Oboy-kaakakojauhetta ja saman verran kinuskikastiketta! Makiaa, mutta taivaallista herkkuva! En tosin kehtaa miehen edessä syödä! :D

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatan mukiin vähän voita, kaadan sekaan kaurahiutaleita, oboyta, ja vähän sokeria ja sekoitan ihanaksi mössöksi...

Vierailija
2/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään luomunakkeja, suoraan paketista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin syön yleensä hunajaa suoraan purkista, se on vaan niin hyvää. Ja nimenomaan kidehunajaa, ei juoksevaa.

Vierailija
4/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi söisin jotenkin erilailla kun joku ei ole näkemässä? Tykkään herkutella iltaisin sipseillä tai karkilla tai jätskillä. Sillä ei ole merkitystä onko joku näkemässä vai ei.

Vierailija
5/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutellaan, mies erehtyi sitä ostamaan syksyllä ja vedin sen 400g purkin parissa päivässä lusikalla... Ilkeän kyllä syödä muidenkin nähden sitä, mutta lapsille en halua opettaa huonoja tapoja.

Kielsin tuomasta Nutellaa enää kotiimme, koska en voi vastustaa sitä.

Vierailija
6/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisnäkkäriä, suolaista voita ja banaania. Auttaa vitutukseen.

Vierailija
7/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kylmistä nakeista, Vatajan nakit on nitriitittömiä joten niitä tulee ostettua, lasten kanssa syödään niitä välipalaksi.

Vierailija
8/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pätkä tuorekurkkua käteen ja mätitahnatuubi toiseen. Pikkusen mätitahnaa kurkun päähän ja rouskis. :) On ihan taivaallisen hyvää!!

Vierailija
9/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tykkään itse ottaa aivan valtavan kulhon muroja, jonka päälle kaadan varmaan desin Oboy-kaakakojauhetta ja saman verran kinuskikastiketta! Makiaa, mutta taivaallista herkkuva! En tosin kehtaa miehen edessä syödä! :D

Annakun arvaan, syöt tota mössöä salaa, koska miehesi on vihjannut sinulle että ei tahtoisi nussia norsua?

Ihmekään että kadulla näkee ties mitä ryhävalaita...

Vierailija
10/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä itsekseni: sulatan juustoa mikrossa lautasella ja lisään siihen rippusen suolaa ja syön sormin. Venyvää juustoa :)

Vierailija
11/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatan mukiin vähän voita, kaadan sekaan kaurahiutaleita, oboyta, ja vähän sokeria ja sekoitan ihanaksi mössöksi...

Hauska kuulla!

-toivoo sydän ja verisuonilääkärisi

Vierailija
12/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustonaksuja, homejuustoa. Olen perso rasvaiselle ja suolaiselle.

Vierailija
13/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirapista, kaakaojauhosta yms. ja laitan sen leivinpaperin päälle levyksi. Siitä sitten vaan haukkailemaan paloja. Ihanaa..Mutta niin sotkuista ja kamalan näköistä, että mieluummin teen tämän yksin.

Vierailija
14/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustonaksuja, homejuustoa. Olen perso rasvaiselle ja suolaiselle.

Ja sen kyllä huomaa.

Toivoo: Peilisi

Vierailija
15/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta on vielä parempaa ylikuumentaa se niin että menee koppuraiseksi pitsiksi. Siitä saa kaadettua sitä rasvaa pois aika paljonkin. Valehtelen sitten itselleni ettei ole kovin epäterveellistä. Ja lisään hulluna suolaa.

Raks ja riks!

Vierailija
16/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä, että se olis salaa, vaan silloin kun olen yksin ei ole paineita tehdä kellekään järkevää ruokaa, vaan voi rauhassa vetää hyvää ja ravintoköyhää hiilrihöttöä. Meillä ei muut niistä tykkääkään.

Vierailija
17/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaakaojauheesta vuoallisen mutakakkua ja vedän lämpimänä ja tahmeana llusikalla maidon kera. NAM!!!!

Vierailija
18/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta on vielä parempaa ylikuumentaa se niin että menee koppuraiseksi pitsiksi. Siitä saa kaadettua sitä rasvaa pois aika paljonkin. Valehtelen sitten itselleni ettei ole kovin epäterveellistä. Ja lisään hulluna suolaa.

Raks ja riks!

Vierailija
19/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutellaan, mies erehtyi sitä ostamaan syksyllä ja vedin sen 400g purkin parissa päivässä lusikalla... Ilkeän kyllä syödä muidenkin nähden sitä, mutta lapsille en halua opettaa huonoja tapoja.

Kielsin tuomasta Nutellaa enää kotiimme, koska en voi vastustaa sitä.

Vierailija
20/72 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis syömään palaakaan noista yllämainituista :D Tai jos söisin niin en pystyis elämään mun omatunnon kanssa.

Mun pahe on se että syön silloin tällöin suklaapatukan kun kukaan ei näe. Syy siihen miksi teen sen salassa on se että tein uudenvuodenlupauksen että luovun suklaasta.