Hauskoja tunnustuksia; Mitä tykkäät syödä silloin kun muut ei ole näkemässä?
Joskus tykkään itse ottaa aivan valtavan kulhon muroja, jonka päälle kaadan varmaan desin Oboy-kaakakojauhetta ja saman verran kinuskikastiketta! Makiaa, mutta taivaallista herkkuva! En tosin kehtaa miehen edessä syödä! :D
Kommentit (72)
vitutustaan siitä, etteivät itse voi koskaan syödä mitään missä on vähänkään kaloreita. Raukat. On sitten kevyempi omaisten kantaa sitä arkkua kun on niin saatanan laiha kun lopulta täältä on lähdettävä. Vainajaa voidaan sitten muistella miten ihanan laiha hän oli, kukaan ei viitsi mainita että naama oli aina norsunvitulla.Onhan se tietty saavutus. Mutta kivempi minusta on nauttia elämästä vaikkei stten olisikaan niin laiha sen takia.
Oikeasti, miten te menette aina niin tunteeseen, jos joku sanoo syövänsä muutakin kuin salaatinlehtiä. Antakaa toisten nauttia ja kuivukaa itse rauhassa koko elämänne, ei häiritse meikäläistä.
Ja en ole läski, tosin en laihakaan. BMI 23 joka ei ole ylipainoinen, mutta kuivan kesän oravamn mielestä tietty aivan obeesi :)
esim. puoli litraa tai pari pikarillista. Siis sen verran että tulee mukava pikkuporsastelijaolo, muttei ähkyyn asti :D
Kiva että läskille maistuu. T:Valio
Ainakin syön hunajaa suoraan purkista samoin kuin joku toinenkin mainitsi.
Kuorin ja pilkon omenan. Jos on kirpeä, niin parempi, mutta mikä nyt kotona sattuu olemaan. Myös pakastemarjat on hyvät. Sitten laitan kattilaan vähän voita, kun sen on sulaa pistän sokeria ja vähän suolaa. Sitten kermaa/maitoa, kumpaa sattuu olemaan. Keittelen kuumaksi. Laitan omenaviipaleiren päälle puurohiutaleita ja kaadan siihen kinuskia. Tämä on kriisitilanteen salaherkku.
ja "makkaraperunoita", eli teen uunissa nakkeja/makkaranpalasia ja lohkoperunoita/ristikkoperunoita. Päälle keko sinappia ja ketsuppia, joskus kurkkusalaattiakin.
Mieheni on hirveä ruokasnobi, kuolla kupsahtaisi jos joutuisi tuollaista syömään :)
Sekoitan pehmeää voita, vehnäleseitä, kookoshiutaleita, sukrinia ja tilkka kylmää kahvia. Mössöstä pyörittelen pieniä palloja ja jähmetän jääkaapissa. Herkkua kahvin kanssa.
Onko tää joku läskien kaappisyömisketju? Kuulostaa siltä.
liho siitä, että joskus syövät jotain ylimääräistä herkkua. Mä syön normaalisti herkkuja päivittäin ja joskus oikein kunnolla ja pysyn samassa painossa. Se on helppoa, kun muistaa kohtuuden.
keitän itselleni ruuaksi pelkkää makaronia. Keittoaika on tarkka, niiden pitää olla just sopivan pehmeitä. Lisään joukkoon voita ja nautin. Yli puolet syötyäni pistän mukaan reilusti ketsuppia ja syön loput pois. Oikea kulinarismin huippu ;)
keitän itselleni ruuaksi pelkkää makaronia. Keittoaika on tarkka, niiden pitää olla just sopivan pehmeitä. Lisään joukkoon voita ja nautin. Yli puolet syötyäni pistän mukaan reilusti ketsuppia ja syön loput pois. Oikea kulinarismin huippu ;)
Sama resepti täällä! Saatan raastaa kuuman makaronin sekaan myös juustoa ensin, että se sulaa sinne..
Pulla- ja sämpylätaikinoita käyn aina maistelemassa sillä aikaa kun ne nousevat.
Pikkuleipätaikinaa teen aina tupla-annoksen että saan syödä puolet taikinana. Ahhhhhhhh :P
on maustettuja ruisnappeja (pippuri) Bonjour kreikkalainen valkosipuli -juuston kera. Ja mielellään vielä punaviiniä.
Tavallisemmat paheet ovat chilisuolapähkinät ja suklaa. Näitä syön usein salaa ainakin lapsilta ja usein mieheltäkin.
Räkä ja ruvet. Muuten ei tule mieleen mitään ruokakombinaatiota, mitä en voisi syödä toisten nähden. Ruoassa ei ole mitään salaamista. Ainakaan noin niinkuin terveellä järjellä varustetulla ihmisellä.
Ruokaholisteja kaikki tyynni!
Mä en oo kyllä ymmärtänyt salailla asiaa :D Kerran-pari vuodessa tulee ostettua purkki tätä ihanuutta ja sit vaan sohvalle lusikan kanssa. Ah.
Kastelen voilla päällystettyä näkkäriä kuumaan kaakaoon
Paistan keitetyt makaronit rapeiksi voissa ja syön ketsupin kera
Aina on tehnyt mieli maistaa koiranruokaa, mutta olen pitänyt sitä liian vaarallisena, joten en ole sitä tehnyt.
Takaisin aiheeseen. Itse en ole salasyöpötellyt enää vuosiin. Silloin kun vielä söin, niin herkkuni olivat hyvin samankaltaisia kuin jo täällä kerrotut.
Ainakin minulle kyse oli tosiaankin vain siitä, että sai salassa suuhunsa jotain makeaa/hyvää. Jokin "oikea" herkku olisi maistunut paljon paremmalta, mutta sellaista on vaikeampi saada salaa syötyä - ainakaan ennalta suunnittelematta.
Koiranruokaa Etenkin niitä lihaisia.
Kai sä edes lämmität ne ensin?
No en todellakaan LÄMMITÄ. Siis ihan jääkaappikylmänä mieluiten. Enkä mä mitään purkillista vedä.
En ole ikinä hihittänyt ääneen (tai edes hymähdellyt) palstan jutuille, vaikka ne olis toisia naurattanut kuinka paljon.
Mutta nyt.. :D Äänettömästi yritän hekotella, tää on niin huvittavaa. Luulin että (diagnosoimattomana) syömishäiriöisenä olen lähes ainut joka tekee noita kaura-sokeri-maito-mössöjä tai syö kaakaojauhetta sellaisenaan salassa.
Mutta meitähän on vaikka kuinka paljon. Luovuus kunniaan, arvon ladyt! =)
Ja vaikka syöpöttelenkin järkyttävän ällömakeita mössöjä toisinaan salassa, olen silti alipainoinen. Syön nykyään kyllä muutoin terveellisesti.
Jonkinasteinen syömishäiriötausta löytyy, mutta se ei onneksi vaivaa enää koko ajana. En vain halua olla paksu (normaalipainoinen) sillä viihdyn hoikkana.
ja nimenomaan jotain halpista, tyyliin pirkka. Ja piparkakkutaikinaa rakaana, en tykkää juurikaan paistetuista pipareista. Yleensä joulukuussa menee eka paketti ilman että kukaan edes tietää sen olemassaolosta, toka paketti sitten leivotaan :)
vittu mua korpee tän palstan kympin tytöt... eikö vittu voi sallia ne vähän omituisemmat keskustelijatkin.
Toivon sinulle paska ilmiantaja kohtusyöpää ja että miehesi pettää sinua. Jotain vastaavaa sulle tulee käymään kolmen viikon slsällä. t: Ennustaja
opi suvaitsemaan erilaisia ihmisiä