Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuiset Helmikuu

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukolmonen, kiitos kovasti tuosta listasta ekaan viestiin!

Ti-ti-uuuu, täällä myös 2 poikaa ennestään. Tavallaan hankalaa kun kaikki kysyy että haluaisitko nyt tytön, ja vaikka se toki olis kiva, niin en haluais antaa myöskään sitä vaikutelmaa etteikö poikakin olisi toivottu. Ylipäänsä tuo on sellainen aihe että vaikea puhua koko asiasta ilman että ihmisille syntyy jos jonkinmoisia käsityksiä... ja meillä kun olis toiveena että tulis vielä tämänkin jälkeen lisää, niin mä en näe tätä minään ainutlaatuisena tilaisuutena saada "se" tyttö meille...

hilma3, ihanaa että kaikki on hyvin! ja toihan on mahtavaa että saitte ylimääräisen ultran... ne on aina kivoja.

Erin81, teillähän menikin sit ultra oikein mainiosti, ihanaa! Täälläkin olis tarkoitus kokkailla huomenna taas pinaattikeittoa... on se jännä. Ei oo muutamaan vuoteen tullu ees mieleen koko ruokalaji, ja nyt teen sitä jo tokaa kertaa viikon sisään...

Itellä äklötys ja väsymys vähenemään päin, oireet siis lähentelee nollaa. Ihan hyvä niin, vaikka toisaalta kaipaisi jotain muistutusta siitä että tuolla on joku...

Sellainen oire muuten on, mikä oli viimeksikin, että niistäessä tulee tosi helposti verta nenästä (ja oon niistänyt koko talven). Onko muilla? Oletan että tää johtuu siitä raskauden aikana lisääntyneestä verimäärästä. Viime raskaudessa tuli verta ihan vuotamalla muutamaan kertaan, vaikka normaalisti ei tuu koskaan.

Missäköhän vaiheessa sitä odottais tuntevansa liikkeitä? Kyllähän tuolla kaiken maailman kuplintaa on, mutta veikkaan olevan jotain suolistossa kulkevaa, ja välillä tuntuu pulssi mahassa (olettaisin että se on se). Vielä en oo osannut tulkita noita ainakaan miksikään...

Vierailija
42/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoivointi siis. kohta viikkoon ei ole tarvinnut halailla posliinista ystävää :D Mutta universumin ja minun elinikäinen viha-rakkaussuhde päätti sitten kääntyä vihan puolelle. Ensin 2 päivää kuumetta, päivä kunnossa jaaa sen jälkeen räkätauti mikä saa pään pyörimään.

19.2 on eka ultra, en jaksa odottaa. Pääsee sitten vihdoin näkemään toukan masussa ja katselemaan onko kaikki kunnossa tähän mennessä.

Ja parasta voin taas syödä, ja leikkiä pojan kanssa, kunhan räkä lakkaa tukkimasta aivosolut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPSANSAA -78, samoin MIES. LAPSET -02, -05, -07 JA -11, SAIRAALA K-SKS. LASKETTU AIKA tuolla jo olikin oikein eli 17.8.

LILIPOP: JEEEEE!

Oma öllötys jatkuu, mutta mun ei oo tarvinnut oksentaa. Loppuillan ja alkuyön pahoinvointi kiusaa eniten. Ja voi luoja tuota TISSIHIKEÄ :D ... nyt usemman päivän myös vihlonut ja juilinut. Kai se sit vaan on, että on niin monta raskautta jo takana, että kiusat tulee aina vaan aiemmin. Siis mulla. Naapurilla tais 13.raskaus olla se helpoin!

Vierailija
44/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hienoista ultrakuulumisista hilma3 ja erin81 :)

Tää nuha ja yskä vaan jatkuu.Ihan tukossa joka paikka.Ja väsyttää..hirvee tautikierre meillä.Syksystä asti jatkuvasti joku tauti päällä.Kiitos esikoulun ja kerhon :( joululomalla oltiin terveitä mut sitten heti kun lapset palasi päiväkotiin niin taudit tuli takasin.Ihan syvältä!

Mulla selkä ja liitokset paukkaa jo.Kohta varmaan liitosKIVUTKIN tulee mukaan kuvioon.Jes!Sit ei pysty käveleen kunnolla!aijai.

Pitäs käydä puntarissa jossain kun meidän vaaka on rikki.Ois mielenkiintosta tietää onko jo paino noussut.Vaikka oonkin hoikka niin ei sen tarviis kyllä nousta hyvin paljoa.Joku 10kiloa riittäis hyvin.Mitä enemmän painoa niin sitä huonommaks mun selkä menee :/

Vierailija
45/55 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että jos tänne jotakin kirjottelis kans, kun on kiva lukea muiden juttuja. Ketkä on vielä samassa vaiheessa.

Meille tulee siis ensimmäinen lapsi. :) Aika tietämätön tässä on, mutta äkkiä sitä oppii.

LA 21.8 (12+1) Minä vielä hetken 28 mies 29. Täytetään molemmat vuosia ennen la:ta. Synnytyssairaala TYKS.

Mä olin ekassa ultrassa jo tammikuussa sillon oli 10+6, ei Nt:tä, jee :) Aika jännäähän se oli, kyllä siellä joku on. Dopleri saatiin lainaan, kokeiltiin sitä jo, kun olin viikolla 9. :)

Pahaa oloa ei oo ollu, juuri ollenkaan. eikä oikein mitään muutakaan.

Tänään alkoi aamupäivästä vihlomaan/tuntumaan aina välillä alavatsasta, kesti noin sekunnin. Siskolle soittoa, että kuuluuhan tämä nyt tähän :)

mielihalujakaan ei oikeastaan ole ollut, ainoa mikä häiritsee ,niin ilmeisesti ruoasulatus (??) on muuttunut niin hitaaksi, että illalla on vatsa ihankuin potkupallo.. Johtuukohan siitä?

No, on mulla aina ollut, että jos syö esim. ravintolassa paljon, niin vatsa turpoaa joksikin aikaa ihan palloksi. Mut tämä on ihan joka ilta, vaikken olis syönyt edes illalla enää mitään. Näyttää siis ,kuin olisin jo noin puolessa välissä :) :) huoh ;)

Vierailija
46/55 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viunto,mukava saada vahvistusta porukkaan :)

Juu mulla on kans tuota ruoansulatusongelmaa,eli maha turpoaa iltaisin :( siihen oikein koskee.Ai.Lisäksi oli vielä ummetusta tuossa alkuraskaudessa mut se on nyt onneks jo helpottanu.

Vierailija
47/55 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERERRO LA 9.8, minä 29v ja mies 29v, esikoinen, synnäri KYS.

Taidan olla tulossa hulluksi, mutta tunsin tänään aamulla ensimmäiset potkut. Rv 14+4 meneillään, kukaan ei oikein tunnu vaan uskovan mua. Aamulla sängyssä makoillessa kun oikein keskityin ja ensin kevyesti painoin kohtua niin tuntui muksaus. Sitten suihkussa kädet alavatsalla ensin veden alla ja pari kertaa kokeilin niin joka kerta kun tulin suihkun alta pois niin tuntui samassakohtaa muksimista. Kuvittelenko mä nyt vaan :(

Vierailija
48/55 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sie kuvittele pererro,kyllä ne varmasti on olleet potkuja :) hyvin voi jo noilla viikoilla liikkeet tuntua,mullakin tuntuu.Viikkoja nyt 14+5.Viime raskaudessa tunsin jo 13+ viikolla.Nyt istukka edessä niin huonommin tuntuu mut välillä aina jotain pientä tökkimistä on havaittavissa.

Korvat lukossa ja tukossa,nenä tukossa,kurkku täynnä limaa niin et oksentanutkin olen jo sen takia :( ihan kauhee tauti siis päällä!

Vierailija
49/55 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sie kuvittele pererro,kyllä ne varmasti on olleet potkuja :) hyvin voi jo noilla viikoilla liikkeet tuntua,mullakin tuntuu.Viikkoja nyt 14+5.Viime raskaudessa tunsin jo 13+ viikolla.Nyt istukka edessä niin huonommin tuntuu mut välillä aina jotain pientä tökkimistä on havaittavissa.

Korvat lukossa ja tukossa,nenä tukossa,kurkku täynnä limaa niin et oksentanutkin olen jo sen takia :( ihan kauhee tauti siis päällä!

Kiitos pikkukolmonen rohkaisusta :) Mä aloin tuntea itteni jo ihan tyhmäksi kun pitää tätä asiaa itellekin todistella, vaikka tiedän kyllä mitä tunsin. Aika mahtava fiilis. Viime viikolla ollu taas pari päivää sellanen epäuskonen olo, että olikos sitä ollenkaan raskaana kun mitään ei tuntunut missään ja nyt sitten nämä ihanat pienet potkut. Ei onnella tunnu olevan rajaa

50/55 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin plussaamisen jälkeen muutamia kertoja, mutta nyt pitkän tauon jälkeen taas täällä.

Olen ollut yli viikon jo kamalassa flunssassa, tosi kurja oli kaikin puolin. Lisäksi hirveä huoli päällä, kun kaikki oireet on kadonnut ja tuntuu jotenkin ihan siltä, ettei raskaana olisikaan. Ultraan keskiviikkona, jospa sitten pääsisi piinasta!

Onko kellään muulla ollut vastaavia fiiliksiä ja silti kaikki hyvin ultrassa? En ymmärrä, mistä nämä pahat aavistukset on tullut..

Blowfish 11+5

Vierailija
51/55 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Kauhea närästys on jo alkanut ja tää on ihan outoa tosi pahaa että ihan yököttää ja ylävatsassa on sellanen pahaolo. Onneksi kestää vaan hetken.

Sitten mulle on tullut ihan hirveät finnit kasvoihin ja rintaan en muista että mulla ainakaan näistä nuorimmaisista olis ollut tällaista ja ne on poikia, tytöstä nyt en muista kun hän on 11-v. Mullahan oli melko oireeton alku ja luulin että ei siellä mitään ole, kaikki on ollut hyvin toistaiseksi. Mut nyt tolla nuorimmaisella on kakka täytyy mennä pyykille.

Mukavaa päivää kaikille.

Mammuska rv 13+3

Vierailija
52/55 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BLOWFISH: mä olin ennen ultraa ihan paniikissa ja kuvittelin päässäni kaikki kauhuskenaariot! Ja hyvin siellä kaikki oli! Rakenneultra on huhtikuussa ja mä jännitän sitä jo nyt :D.. Sietämätön ajatus, ettei saisikaan vauvaa, kun tuntuu, että siitä on jo nyt tullut osa elämää! Tsemppiä keskiviikkoon!!

Mä otin ekat ÄITIYSVAATTEET käyttöön. Kyllä mä osaan omistakin mahdun, mutta välillä on ihana olla vaatteissa, jotka ei kiristäpurista yhtään mistään! Töissä ja muuallakin julkisissa tiloissa oon kyllä yrittänyt vielä lihomistani neuletakeilla ja muilla piilotella..

SUKUPUOLESTA. Ei oo koskaan kysytty, mutta nyt mies sanoi, että tahtoisi tästä viimeisestä toisaalta ennakkoon jo tietää..! Mä en tiedä mitä ajatella.. kun ei ennenkään olla kysytty, että voiko/onko tarvetta nytkään.. hmm..

Mä haaveilen koko ajan voimakkaasti maustetuista ruoista (thai, intia, kiinalainenkin) ja kalakeittoa voisin syödä joka päivä.. Toisaalta taas saan kyllä alas kaikki mahdolliset makeatkin, no problem.

hopsansaa 13+2

Vierailija
53/55 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
54/55 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin toimiihan tää sitten vihdoin.Minne lie hävinny loput noista vanhoista viesteistä?? eilen ei toiminu tunnukset,mut nyt pääsin sisään uudella salasanalla...

55/55 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ultra takana. Oli ihanaa nähdä oma pikkuinen ekan kerran. Oli kovin aktiivinen ja pyöriskeli ympäriinsä :) La siirtyi mulla tuonne syyskuun puolelle.. eli uusi laskettu olis 4.9. Saanen kuitenkin pysytellä täällä vielä?

Mulla myös tavalliset housut kiristelee, niin suosiolla olen siirtynyt noihin äitiys vaatteisiin. Eipähän kiristä :) 

Me ollaan myös mietitty että nyt saatettais haluta tietää kumpi on tulossa. Kummastakaan edellisestä ei ole tiedetty. Jotenkin tuntuis nyt kivalta tietää, kun kuitenkin joudutaan melkein kaikki hankkimaan, kun ollaan suurimmasta osasta vauva-jutuista jo luovuttu. Toisaalta ei sillä sukupuolella niin väliä...