Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuiset Helmikuu

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Miksköhän mun toka ultra on vasta sillon huhtikuun 10. se on sillon se rakenne, sit otetaan kait jo tosta mahan päältä. 

Tuntuu vaan hassulta, ettei täs välis oo mitään muutakun, neuvola maaliskuun kuudes.

22/55 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkamoi, sivut on tökkiny ja niin on vähän tää täällä surffailu jäänyt.. 

anyway.. 

MINÄ 24, MIES 23.. MOLEMMILLA SYNTTÄRIT LASKETUN AJAN NURKILLA.. LASKETTU AIKA 1.8, MOLEMMILLE ENSIMMÄINEN LAPSI..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljaista ollut viimeaikoina täällä palstalla. No mutta kuulumisia.. Mä oon joutunut olemaan lähes vuodelevossa tämän viikon, teen fyysisesti aika raskasta työtä ja viikonloppuna työputken päätteeksi alkoi "kovat" supistukset. Pelästyin todenteolla mutta maanantaina koitin sitkeästi sinnitellä töissä jo. Neuvolalääkärillä kävin kyselemässä kun samassa talossa töissä olen, että kai nää on ihan ok, kun ei siis kipeitäkipeitä vaan enemmänkin inhottavan tuntuisia.. Ihan kuin tuosta vain olisi osannut sanoa että vaarattomia ovat, jatka töitäsi.. Kohdunsuulla ei siis muutoksia, kiinni ja kiinteänä mutta 5 pv sv:tä ja lauantaina vasta töihin takaisin. 

Onko teillä muilla ollut vastaavia? Mulla siis viikkoja tasan 16 tänään. Ajatuskin siitä että tää lepo alkaa nyt jotta vauva pysyy kyydissä ahdistaa, mä kun olen niin toiminnan nainen ja esikoisen kanssa ei supistuksista tietoakaan ennen synnytystä. Toki nyt ikää enemmän ja kroppaa rasittava työ.. Toinen uusi juttu on ihon kuivuminen. Yleensä joudun voitelemaan suihkun jälkeen vain kasvot, kädet ja jalat, nyt koko kropan vatsaa ja selkää myöten. Ei iho kuivalta näytä mutta kutisee niin että raapia pitää jos ei muista voidella. Outoa.. Hehkutinkin alkuraskaudessa että kaikki mennyt niin hyvin kunei pahoinvointeja yms mutta ennemmin olisin ottanut ne kun tän supistelun! Oon huomannut nyt kotona maatessa että ei ne mahan kovettumiset liity rasitukseen, tulee ihan levossakin. 

Voi kun pikkuinen malttaisi pysyä kyydissä edes pari kk vielä niin oltaisiin jo turvallisimmilla viikoilla. Vaikka eihän tää sitä automaattisesti tarkoita että ennenaikaisen synnytyksen riski kasvaisi tai että vauva välttämättä syntyisi pienillä viikoilla. KAi vaa jokin kropan varoitusmerkki liiasta työntepsta. Mutta kun mä tykkään työstäni! Ehtiihän sitä, pakko priorisoida.. 

Tälläistä tähän hätään, ensviikolla menen ylimääräiseen 4d ultraan koska en malta odottaa huhtikuuhun jolloin rakenneuä. Liian pitkä väli mun uteliaalle mielelle =) Vaikka kai siellä kaikki ok, potkut tuntuvat jo hentoina hipaisuina.. 

Toiv kaikilla joilla pahoinvointia olo olisi helpottanut ja saataisiin vähän actionia tälle sivulle!

Vierailija
24/55 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla supistelee kans.Levossa eniten.Ja ovat välillä aika tujujakin,niin et pitää vaan istua tai maata ja odottaa et ne laantuu.Epämiellyttäviä mut ei kipeitä varsinaisesti.Mulla on kahdessa aijemmassa raskaudessa alkanu myös näin aikaisin supistelut,mut mitään muutoksia eivät ole tehneet kohdunkaulaan,vaikka noita supistuksia on tullutkin kuukausi kaupalla.Eli en ole nytkään huolissani vaikka noita tuntemuksia onkin,enkä sen kummemmin osaa niistä välitääkkään kun ei ole uusi juttu.

Mulla viime raskaudessakin katottiin viikolla  34 kohdunsuun tilanne noitten ei kipeitten suppareitten takia,varmuuden vuoksi,ja silloin oli ihan hieman pehmenemään päin mut tiukasti kiinni kumminkin,ja lääkäri sanoi et ei ole syntymässä vielä useaan viikkoon.Mut niin vain synnytys käynnistyi 36+2 ja terve poika sieltä putkahti pihalle :) j

Saan nähä minne asti tää pysyy kyydissä..

Vierailija
25/55 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Huomenna taas äityspolille, käyn aika usein tän diabeteksen takia. Mullahan on tabletti hoito ja nyt sitten ateriainsuliini. 

Mulla on noi koivuttomat supistukset myöhemmillä viikoilla tehnyt tuhoja ja oluut kaikkien muiden kanssa levossa viikot 26-34 paitsi esikoisesta. Jokaisella kerralla sairaalassa asti, esikko syntyi rv 38 toinen rv 39+2 ja kaksi viimeistä 37+5 ja ennenaikasuuden uhka ollut. Nyt en kyllä rairaalaan halua, meinaan tivata jotain supistusten esto lääkettä mitä voi kotona ottaa, miksei voi sillaista aloittaa ajoissa kun se on ihan selvää että ne alkaa jossain vaiheessa, vielä eimole ollut kun joku satunnainen. Onneksi mulla on noita apulaisia, isommat joniin isoja, esikko 14-v ja seuraava 11-v ja seuraava 8-v ja nuorin 1v 5kk. Mut kait tää tästä. Olin just tokan ipanan kanssa ostoksilla hän kun on ainoo tyttö meidän perheessä. Kovasti kaikki odottaa nyt sitä tyttöä. Mut nyt lopettelen kohta pitää mennä saunaan. 

Mammuska ja ipana 15+6

Vierailija
26/55 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin fiksu, välillä vähän liiankin fiksu. Nooh aamulla minut herätettyääm poika otti itse aamupalan. Meillä on viilikset/vanukkaat alimmalla hyllyllä jääkaapissa. Itsekkin sain viiliksen pysymään alhaalla joten on hieman energiaa.

Jotenka pieni energia määrä tarkoittaa että en siivoa, vaaan äiti-poika päivä pitkästä aikaa, vaikka mammalla onkin kuumetta. Käydään kaupassa ostetaan "Herkkuja" eli kilo banaaneja ja namirasia pillimehun kanssa pojalle. Ja tietenkin käydään mäkissä, nyt tekee mieli tuplajuustohampparia.

Vierailija
27/55 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 13+6. :D Aika mennyt nopeaa. Pahoinvointi helpottanut, kova flunssa vei sen mennessään. mutta närästys palasi aivan hirveänä. Koko ajan närästää, söi mitä tahansa tai oli syömättä. Väsymys myös kova, illalla nukahtaa viim. 22 mais. Nyt oikein poikkeus kun jaksaa olla hereillä yli klo 22.

Lääkärineuvola oli viikolla. Ajat tunnin myöhäs ja sit lääkärikin oli vähä toistaitoinen ultran kans. Onneks sentään sydämen syke saatiin näkyviin. Ja pikkuinen näytti liikkuvan vikkelään.

Onnelista odotusta ja hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
28/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, vaikka oon ollut aika hiljainen viime aikoina. Väsyttää ihan hirmuisesti joten jos on tilaisuus joko nukkua tai kirjoitella tänne, niin oon valinnut nukkumisen. :)

Väsymys on tosiaan ihan kaamea. Nukun nykyään yli 10h vuorokaudessa (siitä pari tuntia päikkäreillä) ja silti tuntuu että pitäis vähän enemmän nukkua että energiaa riittäisi.

Pahoinvointi on enimmäkseen takana päin, mutta ruokahalu on kyllä edelleen vähän huono. Liharuoat ei juurikaan houkuta, poikkeuksena pekoni jota voin kyllä syödä ihan miten paljon vaan. :) Hankalaa tässä on se kun mies ei osaa syödä muita kuin liharuokia, ja mä en todellakaan ala tehdä mitään erillisiä ruokia eri perheenjäsenille...

Suklaakausi meni jo ohi, mut nyt himottaa koko ajan korvapuustit. Pahaksi onneksi mulla on itsehillintä niin huono, että nytkin on sit pullataikina kohoamassa. :D (luulis et leipominen olis riittävän iso vaiva että siinä kohtaa olis hyvin sijaa sille itsehillinnälle, mut ei...)

Mitä te muut syötte / mitä tekee mieli syödä?

29/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pahoinvointi tuntuisi olevan takana päin nyt viikkoja 10+3, neuvolan mukaan. Ultra olisi sitten ystävänpäivänä, joten silloin tarkistellaan noita viikkoja.

Edelleenkään ei oikein mikään maistu, vaan pakko on jotain syödä ettei sen takia tule huono olo. Kaikista vähiten maistuu mikään makea. Jossain vaiheessa en pystynyt syömään/juomaan mitään vähänkään makeaa, ei jugurtteja, mehuja ym. Ei vaan uponnut. Nyt jo jugurtti menee alas, muttei edelleenkään mitkään "herkut". En muista että tämmöstä olis edellisissä raskauksissa ollut.

Mulla myös ollut kaameaa väsymystä. Vaikka nukun kunnon yöunet, voin nukkua vielä puolet päivästäkin jos mitenkään mahdollista. Ehkä tämä jossain vaiheessa helpottaa.

Vierailija
30/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun luulen pahoinvoinnin helpottaneen, iskee se jostain nurkan takaa vähintään kuvotuksena ja aamuisin yökkäilen sen mitä nyt tyhjästä masusta voi yökkäillä.

Appelsiinit himottaa, mutta olen niin nirso, että kuivat egyptiläiset ei kelpaa eikä liian kirpeät espanjalaiset. Israelilaisia taas ei saa mistään. Lidlistä onnistuin ostamaan mielettömän mehukkaita ja hyviä aplareita, mutta olen niin väsynyt etten vain jaksa lähteä sinne saakka. Muutenkin kaikki raikas ja tuore maistuisi, sääli vaan etten oikein voi mennä keittiöön yökkäilemättä. Lapsille valmistaa jotain mikä tulee tosi äkkiä ja vaivatta, mieluiten hajuitta.

Fitness-murot ja maito, nami! Tosin mun vatsa ei monen vuoden viljattomuuden jälkeen tykkää, mutta ei voi mitään.

Varattiin miehen kanssa matka Mauritiukselle Helmikuun lopussa ja alaisin vasta maaliskuun puolessa välissä. En malta odottaa valmiiseen pöytään istumista!!! Ja samalla pelottaa ruuan hygieniayys ja pitkät lentomatkat :(

Tänään on ollut tosi kurja aamu. Heräsin kuudelta, vaikka lapset olivat isällään ja olisin voinut nukkua pitkään. Alavatsa on selkeästi supistellut (nyt kun olen opetellut tuntemaan mitä se on) ja on tosi kipeä. Makaaminen auttaa ja jos saisin nukuttua niin se ehkä myös.

Kerroin raskaudesta eilen äidilleni tekstiviestillä. En saanut kerrottua puhelimessa. Äiti ei ole vastannut mitenkään ja tiedän kyllä, että tämä ei ole heille ilouutinen.

Zenmama & Masuhauva 12+0

(Jeeeee! Maagiset 12 viikkoa täynnä!)

Vierailija
31/55 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa.. Viikkoja nyt 12+2 ja olo kuin ei olisi raskaana ollenkaan. Missään vaiheessa ei pahoinvointia, närästystä, etovaa oloa edes. Kaikki ruoka maistuu muttei mitään himoja tiettyä ainesosaa kohtaan. Väsymystä joo, ihan kaameesti mutta sitä mulla aina on vuorotyön vuoksi. Nyt kieltämättä enemmän. Jos en siis tietäisi, en kuvittelisikaan olevani raskaana =) Olisikin loppuun asti näin helppoa.. Toivottavasti teillä joilla kuvotusta on pian helpottaa!

Kävin perjantaina, kun työn puolesta on helposti mahdollista, kuuntelemassa sydänäänet ja hyvin kuului. Kuului jo vk 9 mutta siitä on aikaa.. Kyllä siellä siis elämää on ;) Vatsa kieltämättä pömpöttää ja kohta pitää vaihtaa työhousut isompiin. Nyt jo..

Tiistaina olisi nt-ultra jonka jälkeen ajattelin kertoa valikoidulle joukolle töissä ja esikoiselle, ystävät jo tietävätkin. Samoin isovanhemmat. Toivottavasti kohdussa kaikki ok, on tätä vauvaa niin odotettu!!

Vierailija
32/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

viime keskiviikkona oli ultra: kaikki kunnossa!! Kyllä mä jännitinkin, nuo Zenmaman tuntemukset tuli itsekin käytyä läpi.. Laskettu aika siirtyi eteenpäin yli viikolla (niinkuin arvasinkin, mulla on kaikilta siirtynyt) ja on nyt 17.8. Rv:t taitaa siis olla 12+2.

Täällä on rajua mahatautia naapurustossa. Oon ihan paniikissa, että milloin tänne iskee.. Neljän lapsen kanssa se on melkoista sotkemista.. Saati sitten ällöttävää ylipäätään.

Pahoinvointi pahinta edelleen myöhäisillasta ja alkuyöstä. Yläpömppö pullahtaa iltaisin.

Töissä kerroin jo, kun lähin esimies jäi opintovapaalle ja palaa vasta huhtikuussa. Kai sen silloinkin olisi vielä ehtinyt kertoa, mutta halusin, että tietää jo nyt. Käy miten käy.

Lisäksi tietää mummot, mun sisko ja veli ja pari valittua ystävää. En mä kyllä taida enää aktiivisesti alkaa salailla, lipsautan aina kun haluan :).

Vierailija
33/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli viikon verran hyvä olla eikä mitään oireita, mutta nyt ollut jo neljättä päivää päänsärkyä ja inhottavaa oloa. Tuo päänsärky on uutta minulle, koska ei aikaisemmissa raskauksissa ole ollut ja väsymys on taas kova. Onko kellään ollut tuota päänsärkyä, meneekö se ajan myötä ohi ilman särkylääkkeitä ja millä viikolla loppuu? En turhaan haluaisi ottaa mitään lääkkeitä.

Meidän oli tarkoitus pitää uutinen salassa ultraan asti, mutta uutinen paljastui viime viikolla ja levisi kulovalkein tavoin kaikkiin sukulaisiin mummojen avustuksella.

Minulla on ultra 19.2, joten sinne asti jännäämistä. Mun mielestä se menee ihmeen myöhään, koska mulla jo silloin rv 13+5 ja tuntuu että kaikki on käynyt jo np-ultrassa.

Olemme yrittäneet opettaa 3-vuotiasta kuopustamme omaan sänkyyn, koska nukkunut tähän mennessä lukuisista yrityksistä huolimatta pinnasängyssä alkuillan ja yöllä herännyt meidän väliin nukkumaan. Nyt toivon niin kovasti että saisin opetettua hänet omaan sänkyyn... No päänsärky tuntuu taas lisääntyvän, joten yritän jatkaa töitä ja lähteä aikaisemmin kotiin.

Melma3 + masuasukki 11+4

Vierailija
34/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuo alkuvaiheen päänsärky hävinny joskus 16-17 viikon tienoilla.Joka viikko koskee tässäkin raskaudessa ja monta päivää putkeen.Ja en kyllä oo säästelly särkylääkkeitten syömistä yhtään.Kaks panadolia otan aina kun tuntuu et niitä tarvii.Ja niin olen tehny kaikissa aijemmissakin raskauksissa,eikä tuosta ole mitään haittaa meidän vauvoille ainakaan ollut..

Nyt ei jaksa kirjotella enempää,ihan kaamee flunssa päällä :(

Vierailija
35/55 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti-ti-uuuu, onnekas oot jos ei makeat maistu. Mulla makeat on tällä hetkellä ainoa mikä suuremmalti maistuu. Lisäksi korkeintaan hedelmät ja kasvissosekeitot... hmm... caesarsalaatti ehkä myös, mutta söin sitä muutama viikko sitten himotukseen ihan liikaa joten jonkinmoinen tauko oli pakko ottaa.

Koska makeat maistuu, oon leiponut tosi usein pullaa, huomenna olis myös tarkoitus leipoa Runebergintorttupäivän kunniaksi... vai oliko se vaan Runeberginpäivä...

Zenmama, mahtavalta kuulostaa teidän lomasuunnitelma! Saako kysyä taustoja tuohon, miksi ei ollut iloinen yllätys sun äidille? Vai ihan vaan että lapsenlapsia piisaa jo riittämiin? Itse lykkäsin myös äidilleni kertomista, mun tapauksessani tosin ihan eri syystä - en jaksa sitä jatkuvaa meuhkaamista ja vouhotusta, joka toinen päivä mietittäisiin keskenmenoskenaarioita (kiitti vaan) ja joka toinen päivä vatvottaisiin sitä että mitä kaikkea kivaa / raskasta / muuten vaan vatvomisen arvoista tulevaisuus tuo tullessaan...

hopsansaa, kiva että ultrasta tuli odotettuja uutisia. Ja toivotaan ettei mahatauti iske teille. Meillä oli jouluna, ei ollu kivaa...

Melma3, auttaisko päänsärkyyn se että koitat pitää verensokerin korkealla? Mulla ainakin lähtee sillä että syön vaikka yhden karkin tai juon lasin mehua siinä vaiheessa kun päänsärky iskee. Pitää vaan varoa ettei tule syötyä yhden karkin sijaan kymmentä, koska sen joutuu tekemään monta kertaa päivässä. :) Meillä on myös kaksospoikien kanssa yöunien parantamistavoitteita. Nykyään heräävät ehkä keskimäärin kerran per yö per poika, toivon että kun vauva tulee niin ei tarttis enää kuin yhtä hoitaa öisin.

pikkukolmoselle paranemisia!

Kukas se oli kun oli tuonne tammikuun ketjuun kerännyt niitä osallistujatietoja? Saiskohan ne kopsattua tämän ketjun ekaan viestiin? pikkukolmonen varmaan pystyy vielä muokkaamaan sitä?

Omaa napaa: väsymys jatkuu, äklö jatkuu, mieli on kuitenkin hyvä. Alan päästä taas kiinni siihen viime raskaudesta niin tuttuun seesteiseen, onnelliseen olotilaan. Taitaa olla niin että hormonimyrskyt on raskauden ajan tauolla ja siksi on koko ajan hyvä olla, vaivoista huolimatta.

Viikkoja nyt 13+3... voi kun pääsis taas ultrailemaan, mut vielä puolitoista kuukautta pitää odottaa...

36/55 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIENI jännityspaniikki päällä, np-ultra tänään puolenpäivän jälkeen. Pitkä aamupäivä tulossa...olo niin epävarma kuin olla vaan voi...toivottavasti kaikki on niinkuin kuuluukin olla.

Luulin jo et pahoinvointi olisi jo laantunu, mut eilinen ilta kyllä palautti taas maanpinnalle :) helpottavaa päästä (jos ultrassa kakki ok) kertomaan läheisimille ja kaikkein eniten odotan et päästään kertomaan lapsille.Ovat kovia hoitamaan vauvoja ja voin jo niin kuvitella sen kysymystulvan mikä on tiedossa :)

Vaikka ei pitäis miettiä,mut kuka ei niin tekis? Jos kesällä ois kaikki menny niinkuin ois kuulunu niin ois ollu LA tässä kuussa...

Joo mut nyt yritän kehittää jotain kehittävää tekemistä, jotta aika kuluis nopeemmin..

hilma

Vierailija
37/55 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,tuo aijemman ketjun lista elokuisista löytyy nyt tuolta ekasta viestistä.Ja vielä kertauksena et ne jotka sieltä vielä puuttuu ja haluaa itsensä tuohon listaan niin laittakaa KOROSTAEN nuo tiedot viestiin niin naputan ne sitten tuonne...

Eli LA,nimimerkki,oma ja puolison ikä,mahdolliset sisarukset,synnytyssairaala..vieläkö muuta..ei kai.

Hilmalle tsempitys ultraan.Jännäähän se on...

Ei vieläkään vauvamahaa :/ turvotusta enemmänkin.Tosin kahdet housut jouti jo kaapin perälle ja jouduin ottamaan mammafarkut käyttöön.Sen verran on alamaha kasvanut.

Aurinko paistaa! Ihanaa! Mä niiiiiin odotan kevättä! et pääsee pihalle tonkimaan ja tekemään kukkahommia.

Nyt jos vetäisisi taas vaihteeksi laskiaispullan ja imuroisi hieman.

PikkuK 14+0 Poks!

38/55 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki jatkuu ennallaan, pahoinvointia enää satunnaisesti (silti kuitenkin lähes päivittäin, muttei enää 24h/vrk).

Eka ultra olis ystävänpäivänä :) toivottavasti kaikki on hyvin.

MULLE VOIS VAIHTAA TUON LA 28.8, ainakin kunnes ultrassa toisin todetaan :) viime raskaudessa siirtyi 2vko:a eteenpäin joten sitten menisin tonne seuraavalle kuulle, mutta katsotaan miten käy.

juu ei maistu makeat ei.. paino pudonnut jokusen kilon. Ei maistu siis edes hedelmät tai muut, kun ovat niin makeita...

Jostain olen lukenut että jos tulee poika maistuu tietyt ruuat, jos taas tyttö maistuu jotkin muut... en vaan muista mitenhän ne oli.. Joko olette arvuutelleet sukupuolta?

Itse tavallaan toivoisin tyttö, kun kaksi poikaa on jo.. mutta toisaalta poikakin on oikein toivottu :D

Nähtäväksi jää miten käy :)

39/55 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki jatkuu ennallaan, pahoinvointia enää satunnaisesti (silti kuitenkin lähes päivittäin, muttei enää 24h/vrk).

Eka ultra olis ystävänpäivänä :) toivottavasti kaikki on hyvin.

MULLE VOIS VAIHTAA TUON LA 28.8, ainakin kunnes ultrassa toisin todetaan :) viime raskaudessa siirtyi 2vko:a eteenpäin joten sitten menisin tonne seuraavalle kuulle, mutta katsotaan miten käy.

juu ei maistu makeat ei.. paino pudonnut jokusen kilon. Ei maistu siis edes hedelmät tai muut, kun ovat niin makeita...

Jostain olen lukenut että jos tulee poika maistuu tietyt ruuat, jos taas tyttö maistuu jotkin muut... en vaan muista mitenhän ne oli.. Joko olette arvuutelleet sukupuolta?

Itse tavallaan toivoisin tyttö, kun kaksi poikaa on jo.. mutta toisaalta poikakin on oikein toivottu :D

Nähtäväksi jää miten käy :)

huh helpotusta! Kaikki ok, ens viikolla uudelleen ultraan kun ei saatu turvotusta mitattua. Puolisen tuntia kätilö ultraili ja oli niin itepäinen pieni ettei suostunut asentoaan vaihtamaan. LA tulee todennäköisesti muuttumaan myöhäisemmäksi, kun oviskin oli niin myöhään (kp20)

Nyt pääsee lapsille kertomaan ja samalla omille vanhemmilleni :) Luulen ainakin että vastaanotto on iloinen..

Vierailija
40/55 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uä:ssä kaikki ok, pällisteltiin 4D:llä kun oli niin hyvissä asemissa pikkukaveri. Mielestäni kirjoitin jo edelliseen ketjuun, mutta jos voi vielä lisätä niin tässä tietoja: IKÄ 31, LA 15.8 esikoinen -01 ja poika. Synnytyssairaala Satks.

Viimeksi kirjoitin ettei mitään himoja mutta nyt kahtena päivänä ihan kaamea himo pinaattikeittoon joka ei ennen ole maistunut yhtään. Ja ne Lidlin appelsiinit joita joku muukin täällä kehui!