Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniit naiset kehuvat enemmän kuin rumat

Vierailija
28.01.2013 |

Oletteko huomanneet tätä? Johtuuko hyvästä itsetunnosta? Rumat tai keskiverrot eivät usein edes mainitse, jos joku on käynyt kampaajalla. Varsinkaan, jos tämä joku on kaunis. Oman tasoisia tai alempia voi kehua, mutta itseä kauniimpia ei?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, Facebook-kehut ovat hyvä esimerkki tästä. Kehutaan toisten omakuvia ylitsevuotavasti, jotta saadaan itse kehuja takaisin.

Vierailija
22/27 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nii on että rumat (=itseään rumana pitävät, epävarmat) ihmiset haukkuvat useammin toisia (yleensä ihan normaalin näköisiä, kauniita ihmisiä). Sekä miehet että naiset harrastavat tätä itsetunnon pönkittämistä. Harvoin kauniilla ihmisillä on tarvetta tuoda esille muiden huonoja piirteitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nii on että rumat (=itseään rumana pitävät, epävarmat) ihmiset haukkuvat useammin toisia (yleensä ihan normaalin näköisiä, kauniita ihmisiä). Sekä miehet että naiset harrastavat tätä itsetunnon pönkittämistä. Harvoin kauniilla ihmisillä on tarvetta tuoda esille muiden huonoja piirteitä

Vierailija
24/27 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pitävät kauniista väreistä, tyylistä ja vaatteista. Kehun ihmisten vaatteita, tyyliä ja hiuksia jos ne ovat mielestäni hienot koska olen esteetikko.

Etsin ihmisistä sen kauniin jonka sitten mainitsen. Kyllä, toivoisin itsekkin joskus kuulevani kehuja, mutta enneminkin arvostusta siitä kuinka hyvin olen selvinnyt vaikeissa elämänvaiheissa.

Mutta jos joku kehuu vaatettani niin kyllä sekin on mukavan tuntuista.

En kuitenkaan pidä epärehellisestä kehumisesta enkä itsekkään kehu jos en oikeasti tarkoita sitä.

Vierailija
25/27 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. "kauniit" ovat juurikin niitä pintaliitäjiä, joiden kulttuuriin kuuluu kehua kaltaisiaan, jotta saisi itsekin kehuja.

Vierailija
26/27 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Asuin toisella paikkakunnalla ja luulin siihensaakka että on normaalia tehdä ihmisille hyvä mieli ja kehua toisia. Asuin myös ulkomailla pariin otteeseen.

Sen jälkeen muutin. Yhtäkkiä huomasin, että täälä ei puhuta ihmisistä hyvää vaan pahaa.

Vierailija
27/27 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 02:48"]

Ns. "kauniit" ovat juurikin niitä pintaliitäjiä, joiden kulttuuriin kuuluu kehua kaltaisiaan, jotta saisi itsekin kehuja.

[/quote]

Ahaa. Olen meidän perheen "älykkö". Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo koulun paras ja sen jälkeen myös opintomenestys lukiossa ja yliopistossa ok.

En pidä itseäni pinnallisena. Oma ulkonäkö o aika lailla yhdentekevä, en meikkaa tai käy kampaajalla.

Silti kehuin toisia myöhempään aikuisikään saakka koska luulin että toisia kuuluu ilahduttaa jos siihen on aihetta. Jos pystyy tehdä toiselle hyvän mielen, eli jos huomaa että joku on panostanut paitaan tai hiuksiin tai kasvoihin. Js toinen sanoo toiselle jotain kaunista niin sanon itse että olipa kivasti sanottu.

Myöhemmin olen tajunnut että kaikki eivät toimi noin, jotkut pitävät kehumista nuolemisena tai itsetunnon puutteena, itse luulin että se on itsetunnon merkki että antaa toiselle arvon kun sihen on aihetta.