Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita keiden mielestä neuvoloiden terkat vaikuttavat yksinkertaisilta..?

Vierailija
07.12.2005 |

Minusta ovat toinen toistaan tyhmemmän oloisia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia ovat olleet ja hommansa osanneet.

Vierailija
2/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin kaikissa ammattiryhmissä. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja, asiallisia ja sydämellisiä olleet kaikki meidän terkkarit.

Vierailija
4/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitenkään vaativa tutkinto, joten tuskin alalle mitkään varsinaiset älyköt hakeutuvatkaan. Oma terkkani on kuitenkin ihan ammattitaitoinen ja todella mukava. Riittää minulle. Hätätapauksissa käännyn luonnollisesti lääkärin puoleen.

Vierailija
5/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenneuvolassa ymmärrän vielä jotenkuten että lapselle puhutaan niin ja ehkä sen myötä vahingossa vanhemmillekin, mutta äitiysneuvolan puolella se alkaa jo väkisinkin naurattaa ja ärsyttää.

Vierailija
6/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukavia ja herttaisia naisia kaikkia. itse en ole turhautunut, yleensä, mutta mieheni (DI ja hyvin tarkka luonteeltaan) on saanut lukuisia ärsyyntymiskohtauksia kun ei ole saanut selkeää vastausta omiin kysymyksiinsä. Hänestä terkat ovat olleet suorastaan tyhmiä. minulta on löytynyt enemmän ymmärrystä heidän yksinkertaisuudelleen, sillä en oletakaan heidän olevan älykkö-tutkijoita omalla alallaan, vaan hoitajia, joten vaatimustason pitää olla kohdallaan.

Vierailija
7/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen sosiaalisissa taidoissa kuin terkkareissa! sori vaan

Vierailija
8/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kenen mielestä tämänkin aloituksen ap on todennäköisesti itse valitettavan yksinkertainen?

Vierailija
9/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täällä ei näin koulutettua porukkaa taida käydä. Voin olla väärässäkin, itse en useinkaan täällä pyöri.

Vierailija
10/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei ole henkilökemiat toimineet mutta sille ei voi mitään.

Työskentelen usean DI:n kanssa ja olen huomannut, että ainakin kollegoideni maltti menee heti jos johonkin asiaan ei löydy tarkkaa ja täsmällistä vastausta. Lapsenhoidossa on useimmiten hyvin vaikeaa antaa tyhjentävää vastausta.

Vierailija
11/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtaa siihen, että tyhmät hakisivat sinne. Syyt siihen, mihin opinahjoon hakeutuu, ovat ihan muualla.

Itse tunnen supertyhmiä DI:tä, joista ei varmasti olisi edes neuvolaan töihin. Typerää yleistystä täällä taas.

Meidän neuvolatädit on oikein mukavia.

Vierailija
12/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan kontulan terveysasemalle ja siellä Kirsille.

Vierailija
13/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut ojentamaan jos ovat vihjanneet esim. korvikkeiden suuntaan vaikka ei tarvetta olisikaan

Vierailija
14/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ihan onneton. Ei mitään synnytys valmennusta, kivun hoidosta kun keskusteltiin niin luki paperista ne asiat mitä tiesin jo itse enkä ole kuin lähihoitaja....Nuori , ei omia lapsia ja muutenkin aivan neuroottinen tapaus. Kaikki pitäisi mennä käyrilla ja ohjeiden mukaan ei ota ketään yksilöinä...

Vierailija
15/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinäkin niitä ihmisiä, jotka uskovat älykkyysosamäärän olevan sidoksissa ammattiin? Säälittävää... :/

Vierailija:

ole mitenkään vaativa tutkinto, joten tuskin alalle mitkään varsinaiset älyköt hakeutuvatkaan. Oma terkkani on kuitenkin ihan ammattitaitoinen ja todella mukava. Riittää minulle. Hätätapauksissa käännyn luonnollisesti lääkärin puoleen.

Vierailija
16/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rasittavampia.. Minä mielelläni saan neuvoja, joltain joka on samassa tilanteessa kuin minä ja joka ei ehdota niitä ehdottomasti..

Vanhemmat tädit myös kaivamalla kaivavat " ongelmia" esiin, siis jotain johon puuttua ja josta sanoa, jota voisi tehdä paremmin ja hohhoijaa. Asiantuntemukseen minun mielestä kuitenkin kuuluu, että ihan kaikeasta ei sanota, vaan asioista, joilla on merkitystä

sama pätee päiväkodin henkilökuntaan

Vierailija
17/17 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: