Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät Maxine,,, Yäääk

Vierailija
28.01.2013 |

Kauhea mikä minä-minä-omanapa -perhe.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mitä tuo Maxine on tehnyt siellä BB-talossa? En muista edes olleen asukkaana..?

Vierailija
2/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mitä tuo Maxine on tehnyt siellä BB-talossa? En muista edes olleen asukkaana..?

Minä vuonna oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hyviä mielipiteitä tusinahäistä: teemaväreistä, samanlaisista puvuista ja leikeistä.

Vierailija
4/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne. Bb:tä en katsonut juuri Maxinen takia, en voinut sietää sitä silloinkaan. Mutta tuo sen mies on kyllä symppis.

Vierailija
5/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai rikas äiti enää elätä

Vierailija
6/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävin satu-morsio ikinä :)

Ihanan määrätietoinen. Muijassa on MUNAA!!

Vierailija
7/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hyviä mielipiteitä tusinahäistä: teemaväreistä, samanlaisista puvuista ja leikeistä.

Maxine ja Mikko -tulitikkuaskit?? Morsiamen kiukuttelu? Hyi en tahtoisi tuntea tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
8/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut kuvitella että on oikea brizilla. Vahvat mielipiteet eikä varmaan sanoo aina ennenkuin miettii. Mutta vaikuttaa ihan ok tyypiltä. Halusivat laadukkaat ja hauskat häät. Jos mä joskus menen naimisiin ei minunkaan häissä ole hääleikkejä, karjalanpaistia tai jotain teemaväriä

Vierailija
9/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon mielipiteitä kuin on ihmisiäkin. Minä ainakin ajattelen, että häiden kuuluukin olla ns. perinteiset. Että niissä on tiettyjä ohjelmanumeroita, koska kyllä ilman ohjelmaa häät ovat pitkästyttävät. Monta tuntia istumista. Teemavärit (tai ylipäätään jokin teema) mielestäni kuuluvat kauniiseen kattaukseen ja toimivat ikäänkuin "punaisena lankana". Ja hääpuku, oikeasti jos yhtään on perehtynyt aiheeseen niin nehän kaikki eroavat jollakin lailla toisistaan! Jos erilaista haluaa niin miten olisi oranssi-neonvihreä hääpuku??

Vierailija
10/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. sanoi inhoavansa kaikkea vaaleanpunaista ja romanttista jne ja sitten kuitenkin oli vaaleanpunaista kakussa ja romanttinen hääkimppu jne ja ei se amerikan rauta hääparin autona tuonut mitään rokkiamenoa, vaan on aika perinteinen sekin.

Vaaleanpunaista oli morsiusneitojen asuissa, hääkakun leikkuu, kimpun heitto, piiitkäää suudelma alttarilla ja miehen romanttiset kommentit ym. Kaikki se, mitä väitti inhoanvsa,.

kahden pienen lapsen äiti, joka tekee 9-tuntisia päiviä. Kuka hoitaa ne lapset kun mieskin on reissuhommissa? Kuinka kauan tuo mies jaksaa olla käskytettävänä? Mietin vaan sitä, että nyt se toimii, mutta miten kauan.

Vierailija
11/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxine ja Mikko -tulitikkuaskit?? Morsiamen kiukuttelu? Hyi en tahtoisi tuntea tuollaisia ihmisiä.

Mutta kuitenkin täällä olet "parempana" kommentoimassa, surullista, eikö? :(

Vierailija
12/12 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä mitään muuta arvoa ollut.

Mä en muistanut edes katsoa tänään Satuhäitä. No, huomenna sitten.