Mitä tehdä kun koko ajan ahdistaa
ja pitäisi leikkiä vauvan kanssa normaalisti koko päivä?
Kommentit (8)
muiden mielestä minun pitäisi unohtaa asia ja jatkaa mormaalia elämää lapsenkin takia, en vaan pysty.
ap
masennus laakkeet auttaa , esim sepram, cipralex, citalopram, kestaa n 2 viikkoa etta alkaa tehoa, Lamictal on ehdottomasti mulle ollut paras vie seka ahdistuksen etta maennuksen ja alakuloisuuden pois mutta on erittain kallis laake. Nuo muut ita mainitsin on edullisia 10 - 40 e .
sit kannattta kayda terapeutilla juttelemassa, kysya neuvolasta mutta varovasti he auttavat valilla lastensuojelun kanssa liikaa
Kauanko lääkkeitä pitää syödä että voi lopettaa? Onko niistä jotain haittaa?
muiden mielestä minun pitäisi unohtaa asia ja jatkaa mormaalia elämää lapsenkin takia, en vaan pysty.
ap
-2
Lapseni sairastui vakavatsi ja en vaan pääse siitä yli millään.
ap
Millä tavalla lapsesi sairastui ja onko vielä sairas? Miten tilanne vaikuttaa elämäänne?
-2
ja pitäisi leikkiä vauvan kanssa normaalisti koko päivä?
Ensinnäkin olen mies. Onko näin että puolisosi ei huomaa sinun oloasi. Ja puhuminen auttaa. Ja onko sinulla mahdollista olla toisten äitien kanssa päivällä esim puistossa tai jossakin. Vaikuttaa että olet vaan kotona ja leikit vauvan kaa ja se ei kyl ole hyväksi. Mut onhan myös lääkkeitä mut kannattaa miettiä muitakin vaihtoehtoja. En ole lääkäri en voi niistä puhua. Voimia sinulle. :)
Puhu, se auttaa monia.