Päivällispino tänään; mitä ruuaksi?
Meillä karjalanpaistia ja perunoita, lisukkeeksi tuoresalaattia.
Kommentit (45)
teen voista, sitruunasta ja luomurucolasta jonkunnäköisen kastikkeen. Parmesaania. Leipää, salaattia. Jälkiruuaksi hedelmiä.
keitinperunoita ja salaattia. Jälkkäriksi hedelmä
Ruisleipää ja hedelmäsalaattia. En jaksa kokata. Lapsia ei ole, ei tarvitse huolehtia ettei lapseni saisi kunnon ruokaa.
Jos et idiootti osaa lukea, sivun nimi on vauva.fi. Jos sulla ei lapsia ole etkä raskaana ole, painu ääliö vaikka rekkalesbot.fi-sivuille. Turha tulla huora tänne pätemään kunnes oo sua varten tää paikka!
(itsetehtyjä), makkaraa + paistettua sipulia, sekä höyrytettyjä kasviksia. Erikoinen yhdistelmä :D
(itsetehtyjä), makkaraa + paistettua sipulia, sekä höyrytettyjä kasviksia. Erikoinen yhdistelmä :D
Aivan tavanomaisen, ylipainoisen wt:n ruualtahan tuo kuulostaa. Moista paskaa en itse kyllä saisi kurkustani alas, saati sitten syöttäisi perheelleni.
keitinperunoita ja salaattia. Jälkkäriksi hedelmä
Aika heikoilla kantimilla teidän perheen ruokailu on, jos toi on parasta mihin sä pystyt!
Kiitos kaunis näistä sanoista. Vaikutat todella mukavalta ja herttaiselta ihmiseltä.
Raskaana olen ja vaikka en olisi, se ei tarkoita ettenkö näillä sivuilla saisi käydä. Ja h-sanan käyttö on kunnianloukkaus.
Kohta pitäisi aloittaa pilkkomisbileet.
Jos et idiootti osaa lukea, sivun nimi on vauva.fi. Jos sulla ei lapsia ole etkä raskaana ole, painu ääliö vaikka rekkalesbot.fi-sivuille. Turha tulla huora tänne pätemään kunnes oo sua varten tää paikka!
Kiitos kaunis näistä sanoista. Vaikutat todella mukavalta ja herttaiselta ihmiseltä.
Raskaana olen ja vaikka en olisi, se ei tarkoita ettenkö näillä sivuilla saisi käydä. Ja h-sanan käyttö on kunnianloukkaus.
Aivan tavanomaisen, ylipainoisen wt:n ruualtahan tuo kuulostaa. Moista paskaa en itse kyllä saisi kurkustani alas, saati sitten syöttäisi perheelleni.
T: maksalaatikkoäiti tuossa aiemmin
huono trolli se vaan huuteli,katos noita parii muutakin vastausta edellä,saman hyypiön huuteluita..
Päivälliseksi meillä syötiin uunimakkaraa ja pottumuussia, salaattia en kerennyt tekemään, mutta siihenkin olisi toki ainekset jääkaapissa ollut (paprikaa, jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua).
Tuota samaa sapuskaa syödään todennäkösesti ke asti.
Lasagne, tomaatti-rucolasalaatti, lapsille vielä porkkanaraastetta.
ja superextrana tuoreita sämpylöitä.
..ihan arkiruoasta..?
Ihanaa pätemistä.
En käy kaupassa, en laita ruokaa.
Ei meillä ole aina arkisin päivällistä, lapsi syö koulussa, me töissä.
Kellohan ei ole vielä edes viittä!
Kas kun jotkut saattaa tietää jo ehkä tuntia-paria ennen, mitä ruúaksi on.. Käsittämätön heitto, päivän urpoin, etten sanois.
..ihan arkiruoasta..?
Ihanaa pätemistä.
...mitenkäs? Meillä syödään puolenpäivän maissa yksi ruoka ja viiden-puoli kuuden aikaan toinen. Milläs nimillä niitä saisi nimittää, jollei lounas ja päivällinen? Päiväruoka ja iltamättö?
Enpä sanonutkaan kaikille, vain sille joka sanoi viestissään (johon vastasin), että ...SÖIMME... (huomaa mennyt muoto).
Nyt sinun pitäisi vain selvittää, kuinka saat tietoosi, mihin viestiin vastasin. Vinkki: viestipuu.
Kellohan ei ole vielä edes viittä!
Kas kun jotkut saattaa tietää jo ehkä tuntia-paria ennen, mitä ruúaksi on.. Käsittämätön heitto, päivän urpoin, etten sanois.
täysjyväriisiä,salaattia