Lue keskustelun säännöt.
Oletko koskaan valehdellut täällä?
28.01.2013 |
Nyt rehellisyyttä kehiin, naiset!
Kamalin koijarihuijari kukitetaan!
Itse olen valehdellut täällä mm työpaikkani (alan, en ole maininnut mitään tiettyä firmaa tms.), kokoni (välillä olen esim esiintynyt läskinä), koulutukseni (olen tilanteeseen sopivasti milloin amis, milloin tohtori), lapsilukuni (oikeasti olen lapseton).
Lisäksi olen kirjoitellut lukuisia provoja. Välillä kirjoittelen ihan omana itsenänikin :)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse kärjistän asioita, ja muuntelen totuutta, jotta ei tunnistettaisi.
Itse en ilkeile kenelekään, ja pyrin viesteissä aina puolustamaan heikompiosaisia.
Itsekkyyttä, omahyväisyyttä ja pikkusieluisuutta vastaan taisteleminen, ja "vain minun tapani toimia ja ajatella on oikein" ihmisten ravisteleminen on päivän hyvä työ.
Inhoan kateutta, rikkaiden, kauniiden (ja rumien) laihojen (ja lihavien) ja menestyneiden haukkumista, samoin kuin köyhien, eronneiden, Yh-äitien, rumien ja läskien, kouluttamattomien, tyhmien, työttömien haukkumista!
Itse tykkään KPE-blogista ja Xeniankin käänteitä tykkään lukea, vaikka persoonana en pidäkään hänen sim. live-esiintymisistä videopostauksissa. Onhan Xenia kieltämättä esim. videopostauksissaan aika itsekeskeisen tuntuinen, toisaalta blogi pyörii HÄNEN elämänsä tapahtumien ympärillä, joten pysyy vain aihepiirissään... :=
Siksi inhoan aina kun esim. KPE blogistia haukutaan. En tajua tätä, miksi. Kivan oloinen, kaunis ja mukavan tyyppi. Blogissaan ei pihtaa ideoitaan ja miten ne toteutetaan, kuten muissa blogeissa tapahtuu usein. Reilusti kertoo miten voi itsekin tehdä samat jutut mitä hän on tehnyt, ja oikein tarkkaan kertookin. Todella reilua toimintaa ja kaunis, ihana koti hänellä.