Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan valehdellut täällä?

Vierailija
28.01.2013 |

Nyt rehellisyyttä kehiin, naiset!

Kamalin koijarihuijari kukitetaan!

Itse olen valehdellut täällä mm työpaikkani (alan, en ole maininnut mitään tiettyä firmaa tms.), kokoni (välillä olen esim esiintynyt läskinä), koulutukseni (olen tilanteeseen sopivasti milloin amis, milloin tohtori), lapsilukuni (oikeasti olen lapseton).

Lisäksi olen kirjoitellut lukuisia provoja. Välillä kirjoittelen ihan omana itsenänikin :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä suojatakseni yksityisyyttäni tai kirjoituksessa esiintyneiden henkilöiden yksityisyyttä. Ettei niin helposti arvaa kirjoittajaa.

Vierailija
2/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mielestä ihan tervettä sepitellä asioita.

Sen sijaan ekan vastaajan tapaan olen muutellut hiukan ikääni tai muita tunnistetietoja, etten olisi niin helposti tunnistettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuntelen totuutta siis hieman (esim lapsilukua, ikää, asuinpaikkaa, talon kokoa, lemmikkien määrää tai lajia jne) mutta kuitenkin niin, että sisältö pysyy samana. Tämä siksi ettei minua tai muita ihmisiä tunnistettaisi nettikirjoituksista.

Vierailija
4/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihdyttävää sohia muurahaispesää.

Vierailija
5/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan myös provokatiivisesti liiotella esim. jotakin mikä saa kateuden liikkeelle. Se on vaan niin hauskaa se pikkusieluisten katellisten nostattama voimaton raivo -ja ihan turhasta.

Itse myös valehtelen tietojani. Saatan esiintyä eri persoonana, mutta jutun pointti on aina totta.

Toisaalta uskon, että täälä oikeasti on laidasta laitaan ihmisiä. Uskon myös, että KPE -blogisti käy täälä säännöllisesti, saimoin kuin Xenia, koska aiheettomat jutut poistetaan HETI. Toisaalta se Xenian asunnon ihastelu juttu (jonka muuten itse aloitin, ja osa luuli taas, että Xenia taas mainostaa täälä kun positiivinen aloitus täälä hänestä Hih!!) ei poistettukaan sitä asunnon kuolaamisketjua! Eli kas kummaa, se saa pyöriä täälä ikuisesti...

Monet blogistit googlettavat säännöllisesti mitä juttuja taas on heistä kirjoiteltu.. Mikä sinänsä ihan fiksua. Siksi myös uskon, että täälä oikeasti on työttömästä tohtoriin, rikkaasta köyhään, sinkusta suurperheeseen, teinistä mummoon tämä lukijakunta, kuitenkin niin, että keskiverto kävijä on ihan tavissuomalainen kaikelta osin.

Vierailija
6/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä tullut ajatelleeksi, että ne "hermostujat" vastaprovoilee sulle? Ja sä raukka kuvittelet olevasi eri nokkela kun saat ihmiset reagoimaan. Eikö suhun reagoitu tarpeeksi lapsena vai mistä moinen tarve "sohia muurahaispesää" ikään kuin nähdäkseen että olet olemassa ja saat vaikutuksia aikaan?

Vierailija
7/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä tullut ajatelleeksi, että ne "hermostujat" vastaprovoilee sulle? Ja sä raukka kuvittelet olevasi eri nokkela kun saat ihmiset reagoimaan. Eikö suhun reagoitu tarpeeksi lapsena vai mistä moinen tarve "sohia muurahaispesää" ikään kuin nähdäkseen että olet olemassa ja saat vaikutuksia aikaan?

Provoilijat aina vaikenee kun otetaan esiin tämä vastaprovoilu. Koskaan ei ole vielä tullut vastausta tuohon kun kysytään että eikö ne tajua että ihmiset vastaprovoilee. Ei ne pysty käsittää sellaista, kun se on niille niin tärkeää voida kuvitella olevansa jotenkin muiden yläpuolella ja kykenevänsä ohjailemaan muiden reaktioita. Provoilijan pahin painajainen on varmaan se, että hän itse tuleekin huijatuksi vastaprovojen muodossa.

Vierailija
8/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi "paljonko tienaat?"-ketjuihin on tullut vastailtua palstan hengen mukaisesti.

Vierailija
9/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme eri persoonaa, joina esiinnyn täällä. Entisiä novelli- ym. henkilöitä, joille kirjoittaessa ei ole enää muuta käyttöä. Joskus olen myös oma itseni.

Sori.

Vierailija
10/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme eri persoonaa, joina esiinnyn täällä. Entisiä novelli- ym. henkilöitä, joille kirjoittaessa ei ole enää muuta käyttöä. Joskus olen myös oma itseni.

Sori.

enpä olekaan tullut ajatelleeksi, etttä tämä palsta voisi olla hyvä verryttelypaikka kirjailijoille.

Vierailija
11/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ollut täällä rehellinen? Ehkä joskus, joissain asioissa. Ainakin nyt. Itselläni on kolme eri persoonaa, joina esiinnyn täällä. Entisiä novelli- ym. henkilöitä, joille kirjoittaessa ei ole enää muuta käyttöä. Joskus olen myös oma itseni.

Sori.

Vierailija
12/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan harrastelen.

10

Vierailija
13/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ehkä tarkoituksella, tunnistamisenkin välttämiseksi annan väärän kuvan kokonaisuudesta.

Rahasta kerron täällä rehellisemmin kuin tosielämässä, omalla naamalla en koskaan elvistelisi tuloilla ja elintasollamme.

Vierailija
14/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi "paljonko tienaat?"-ketjuihin on tullut vastailtua palstan hengen mukaisesti.

Joku sentään tunnusti! Tunnustaako kukaan täällä valehdelleensa mittojaan? Tai kertoneensa ns. hyvän päivän mitat? ;)

Itse en näihin ketjuihin ole vielä edes jaksanut vastailla, en edes provoillen, mutta ehkä toisinaan voisi, nimenomaan provoillen "176 cm/49 kg" -tyyliin :)

ap

Vierailija
15/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatan antaa vastauksen jonkun tuttavani näkökulmasta. Esim. koulukeskusteluissa olen vastannut usein sen, mitä tiedän tuttavaopettajan ajattelevan ko. asiasta.

Vierailija
16/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joku sentään tunnusti! Tunnustaako kukaan täällä valehdelleensa mittojaan? Tai kertoneensa ns. hyvän päivän mitat? ;)

Itse en näihin ketjuihin ole vielä edes jaksanut vastailla, en edes provoillen, mutta ehkä toisinaan voisi, nimenomaan provoillen "176 cm/49 kg" -tyyliin :)

ap

[/quote]

Mun on kyllä niin vaikea käsittää, mitä tyydytystä joku tuollaisesta saa. Tämähän on anonyymi palsta vielä kaiken lisäksi, joten mitä kukaan tuollaisesta totuuden muuntelusta kostuu. Vai itseäkö sillä huijataan? Kun joku uskoo viestisi todeksi niin voit melkein itsekin uskoa sen? Mulla on sellainen aika häiriintynyt ja lapsen tasolle jäänyt ex. Hänellä oli tapana sepitellä asioita ihmisille. Jos jokin asia vaivasi häntä niin häntä rauhoitti, kun joku uskoi hänen valheensa. Sitten hän pystyi melkein itsekin uskoa sen.

Mutta ihan vakavasti, onko sillä jotain merkitystä, että muutama palstalainen nyt luulee kirjoittajan nro 25 viestiketjussa 25.12.2012 olleen 53 kg painava vaikka hän on oikeasti 57 kiloa. Vitsit kun on jännää hei, ihan kutkuttavaa!

Mikä kehitysvaihe provoilijoilla ja tarinoiden sepittäjillä on jäänyt välistä?

Vierailija
17/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilijat aina vaikenee kun otetaan esiin tämä vastaprovoilu. Koskaan ei ole vielä tullut vastausta tuohon kun kysytään että eikö ne tajua että ihmiset vastaprovoilee. Ei ne pysty käsittää sellaista, kun se on niille niin tärkeää voida kuvitella olevansa jotenkin muiden yläpuolella ja kykenevänsä ohjailemaan muiden reaktioita. Provoilijan pahin painajainen on varmaan se, että hän itse tuleekin huijatuksi vastaprovojen muodossa.

Pyydän anteeksi, etten ollut heti kärppänä vastaamassa takaisin. Joillain katsos on muutakin elämää kuin av-palsta, ei jouda koko päivää täällä istumaan perse homeessa ;)

Kyllä minä tiedän, että ihmiset vastaprovoilee hyvänen aika, sehän se on tarkoituskin! Ja en kuvittele olevani muiden yläpuolella ja ohjailevani muiden reaktioita :D mistä edes sait sellaista päähäsi? Pahin painajaiseni ei liity av-palstaan tai vastaprovoihin. Eiköhän tämäkin ollut sellainen, heh.

Vierailija
18/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi liioittelen, muuntelen totuutta ja ilkeilen.

Vierailija
19/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuntelen totuutta siis hieman (esim lapsilukua, ikää, asuinpaikkaa, talon kokoa, lemmikkien määrää tai lajia jne) mutta kuitenkin niin, että sisältö pysyy samana. Tämä siksi ettei minua tai muita ihmisiä tunnistettaisi nettikirjoituksista.

Pari provoaloitusta oon kyllä joskus tehnyt, mutta en yleensä provoile.

Vierailija
20/21 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms. sellaista pientä sopivaa aina joka ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan