uuden miesystävän OMITUISET seksitavat! Oletteko törmänneet vastaavaan/
oisko ok..
-joka kerta "pitää" laueta mun suuhun
-ratsastaa/kiehnää päälläni kuin nainen, ilman että kulli mun sisällä, voihkii niin että hävettää naapurien takia
-toivoo/vaatii että nuolen anustaan (aina juuri pesty ja puhdas kyllä)
ÄRSYTTÄÄ nuo jutut :( Muuten niin lupaava mies.
Kommentit (53)
odotin/pelkäsin/oletin/mitä itsekin ajattelen :(
Ja kyseessä eka muuten niin "kunnollinen" mies, joita eroni jälkeen tapaillu..Kotityöt tekee, osoittaa hellyyttä, keskustelee vaikka mistä, lapseni ex-liitosta ottaa mahtavasti huomioon.. Mutta tuo seksi on ihan omituista :( Tai ainakin tyystin erilaista, mihin oon tottunut. ap
Oikea p......nuolija. Ja yökötys minultakin.
mitähän vielä seuraavaksi keksii
alkuvaiheessa kun tunnutte olevan...
Oiskohan olleet neljännet treffit kun olin miehen luona, kun mies otti esiin tekokullin, siis sellasen vyötäisille laitettavan, ja toivoi, että panisin sillä häntä. No, olin aika juovuksissa joten tuli vähän turhankin suoraan sanotua ettei oo mun juttu ja kysyin onko hän miettinyt onko vähintäänkin bi-seksuaali..Loukkaantui aivan kauheasti tuosta :(
Oiskohan olleet neljännet treffit kun olin miehen luona, kun mies otti esiin tekokullin, siis sellasen vyötäisille laitettavan, ja toivoi, että panisin sillä häntä. No, olin aika juovuksissa joten tuli vähän turhankin suoraan sanotua ettei oo mun juttu ja kysyin onko hän miettinyt onko vähintäänkin bi-seksuaali..Loukkaantui aivan kauheasti tuosta :(
oo tottakaan, homo se on usko pois
on PAKKO olla PORVOOSTA! Ei elämä..
osaako panna kullillaan pilluus?
Heittäisin kyllä mereen.
miesystävä joka oli viehättynyt omaan anukseensa. Homo se oli. tai siis bi vaikkei sitä tunnustanut.
Sillä oli mieskaveri ja olen satavarma että panivat toisiaan.
lopetin suhteen
ja paneekin, mutta peruspilluyhdynnässä ei kyllä laukea, ei sitten millään. On myös peppuseksimiehiä.
Eikä todellakaan ole provo tämä!!ap
Oikea p......nuolija. Ja yökötys minultakin.
Moni nainenkin toivoo anuksen nuolemista. Mitä ihmeen uskonnollisia nunnia te olette?
On muutakin seksiä kuin emätinyhdyntä lähetyssaarnaajassa.
ja paneekin, mutta peruspilluyhdynnässä ei kyllä laukea, ei sitten millään. On myös peppuseksimiehiä. Eikä todellakaan ole provo tämä!!ap
Mikä vika häpykarvoissa on?
Miksi ei laukea peppuseksissä?
tai ainakin bi. Usko pois... onko monta naisKAVERIA ?
Miksi mennä naimisiin jos ei rakasta seksiä sen monissa muodoissa? Kukaan ei jaksa pelkästään tavallista emätinyhdyntää, muutamassa asennossa koko elämää.
Laita vain kiertoon, hänen kanssaan et tule olemaan onnellinen. Ystävänä hyvä, mutta ei kumppanina.
ja paneekin, mutta peruspilluyhdynnässä ei kyllä laukea, ei sitten millään. On myös peppuseksimiehiä. Eikä todellakaan ole provo tämä!!ap
Mikä vika häpykarvoissa on? Miksi ei laukea peppuseksissä?
Miksi mennä naimisiin jos ei rakasta seksiä sen monissa muodoissa? Kukaan ei jaksa pelkästään tavallista emätinyhdyntää, muutamassa asennossa koko elämää.
Kyseessä on homo tai vähintään bi, joka on enemmän miehiin päin kallellaan.
-laukeaa suuhun
-ratsastaa/kiehnää toisen päällä
-nuolee anusta
- käyttää tekokullia perseeseen
Ei kävisi mulle! Mikään noista...