Anoppi viettää aikaansa yhteisessä lomanviettopaikassa aina ilman alushousuja:(
Minusta se on epäkohteliasta olla koko päivä lyhyessä paitulissa ilman alushousuja. Lapset leikkivät alhaalla lattialla ja tuijottavat väsitämättä välillä mummonsa värkkiä. Ei tällaisesta voi kuitenkaan aikuiselle ihmisille mitään sanoa....
Kommentit (36)
Minulla on samanlainen anoppi. Hän on tosi lihava, joten ei ehkä ymmärrä, että paitulit eivät enää peitä mitään. On kyllä kiusallista meille muille.
Miten olisi, jos kasvattaisit mukulasi olemaan vilkuilematta naisten paidanhelmojen alle. Ja toisekseen, näkeväthän ne sen toosan saunassa ilman paitaakin. Voi teitä hienostelijoita! Minun tädilläni oli kesäisin niin kotipihalla kuin mökilläkin turkoosit ohuesta froteesta tehdyt väljät shortsit, niin väljät, että kun kiipesi vaikka rappusia, niin toosa vilkkui lepattavasta lahkeesta. Alkkareita ei tietenkään shortsien alla pidetty. Että silleen!
Älkää olko ilkeitä, täytyy mirriäkin ulkoiluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rempseä anoppi! :)
Totta, luulenpa että itsekin melko "ilmavasti" kesäisin pukeutuvana viihtyisin hänen seurassaan...
Suomalaiselle saunakansalle ei genitaalien vilahtaminen ole mikään tabu millään ikäryhmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rempseä anoppi! :)
Totta, luulenpa että itsekin melko "ilmavasti" kesäisin pukeutuvana viihtyisin hänen seurassaan...
Suomalaiselle saunakansalle ei genitaalien vilahtaminen ole mikään tabu millään ikäryhmällä.
No on se aika outoa jos ne genitaalit hirveen useesti vilahtelee ihan normaaleissa arkitoimissa.
T: Suomalaisen saunakansan edustaja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuosta voi mainita silleen fiksusti.
Tai laita lapsi sanomaan että mummo sun värkki/toosa/pillu/vittu ja perse näkyy. Mikä sana nyt on luontevin teilläpäin naisen alapäälle.
Emätin.
Miksei miehesi sano mitään äidilleen?
Onko miehesi sanonut jo aamupalapöydässä: katso tuota vittua miten hyvä se on - sieltä minäkin olen kotoisin
Viettäispä meilläkin, kyllä kelpais...
Vierailija kirjoitti:
Tavaraa pitää tuulettaa. Hyvä!
Noin on, mutta yleensä riittää, kun nukkuu housuitta. Siten tässä on kyse jostain muusta. Anopilla on selvästikin jokin parafilia. Luultavasti hän on ekshibitionisti. Ekshibitionismin muotoja ovat esimerkiksi vilauttelu ja paljastava pukeutuminen. Anoppi harrastaa myös pakotettua näkemistä. Jotta hänen mieltymyksenä ekshibitionismiin olisi sosiaalisesti hyväksytympää, hänen kannattaisi harrastaa sitä saunassa, joka on siis parafiliaan liittyen on alastomuutta luonnollisessa ympäristössä.
Onkohan kukaan teistä voyeristi? Siinähän tulisi tavallaan kaksi kärpästä samalla iskulla.
Lähde: Wikipedia
Ei kai vaan anoppi ole kotoisin Tampereen seudulta, pulska ja puhelias Riitta?!
Olen aika varma, että monilla mökeillä vietetään kaikki aurinkoiset päivät ilman rihmankiertämää. Olen lukenut ihmisten kuvauksia siitä, miten miehet ovat munasillaan jne. Joten ei tuo kovin ihmeellistä ole. Toisaalta pitäisi ajatella lapsia.
Vanha alotus.