Jonkun mielestä tosi huono syy-laihdutan koska haluan löytää miehen!
toki on paljon paljon muitakin syitä miksi haluan laihduttaa 50kg ylipainoa pois,mutta yksi iso asia on se että haluan löytää elämänkumppanin. Olen fiksu, tosi hauska,kaunis kasvoiltani,mulla on työ ja oma asunto, kukaan ei vaan kiinnta muhun huomiota ja itsetuntoni on kärsinyt tästä lihavuudesta..tiedän saavani itsevarmuutta kun olen karistanut kiloni.
Kommentit (8)
Sulla on niin paljon pudotetavaa, että jää valtavasti löysää nahkaa. Et tule samaan sitä miestä minään roikkuvana nahkapussinakaan.
eli käytä ihmeessä tuota haluasi motivoimaan itseäsi!
Se miksi näistä joskus varoitellaan on se, että joskus ihmiset alkavat odottaa laihdutukselta ihan liikaa. Kuvitellaan, että sitten kun ollaan hoikkia, on mielettömän energinen olo, löytyy unelmien mies, elämä on hyvää. Ja kun se ei välttämättä olekaan ollenkaan noin dramaattista. Elämä voikin jatkua ihan samanlaisena kuin ennenkin, ja tähän pettymykseen osa reagoi lihomalla turhautuneena pudottamansa kilot takaisin.
Eli motivoi vaan itseäsi toiveella löytää puoliso, mutta varo sitä että jos et sitten tavoitteen saavutettuasi heti löydäkään, lyö lössiksi koko elämäntapamuutostasi.
muitakin "haluja", motivation lähteitä,myös se että JAKSAN varmasti paremmin, jaksan leikkiä lapsen kanssa, jaksan kävellä hengästymättä, vaatteet näyttää hyvälle,näytän hyvälle!! mulla ei vielä ole mikään suunntaon hinku löytää miestä,niinku esim sillä iholla sarjan naikkosella :D mutta tiedän että joskus sen aika tulee,haluan kyllä löytää unelmieni miehen,mennä naimisiin,saada lisää lapsia :) Olen vasta 24v,luultavasti 25-26 kun kaikki kilot on pudotettu, joten en usko että valtavia nahkapusseja jää ja jos jää,menen leikkuuttamaan ne...
Ja kyllä jäin löysää, joten varaudu siihen. Nuo leikkaukset on myös aivan törkeän kalliita. Itse leikkauttaisin tuon mahapussukan ja tissit, mutta se tulisi maksamaan varmaan ainakin 10 000. Haaveeksi jää :(
Sulla on niin paljon pudotetavaa, että jää valtavasti löysää nahkaa. Et tule samaan sitä miestä minään roikkuvana nahkapussinakaan.
Tässä taas kommetoi katkera av-ämmä, joka ei todellakaan saa miestä, vaikka olisi minkälainen missi. Ja syy siihen ettei saa miestä, on ällöttävä luonne.
Tässä taas kommetoi katkera av-ämmä, joka ei todellakaan saa miestä, vaikka olisi minkälainen missi. Ja syy siihen ettei saa miestä, on ällöttävä luonne.
Taitaa siellä nahkafileet tuulessa lerpattaa?
Olen aina ollut fiksu mutta en nuorempana naisten mieleen. Pukeuduin melko huonosti, en ollut mikään urheilija. Minulla oli liian vähän itseluottamusta naisten suhteen. En ollut sosiaalinenkaan ja liian ujo.
Laitoin itseni remonttiin _saadakseni naisen_ viisi vuotta sitten. Aloitin säännöllisen monipuolisen kuntoilun (toki myös terveyssyistä). Aikaisemmin sain vähän hyötyliikuntaa, nykyään kuntoilen tosissani 6 kertaa viikossa.
Vaihdoin pukeutumistyyliäni. Aluksi vähän vastahakoisesti naisten vuoksi, mutta kiinnostuin pian pukeutumaan paremmin itseni vuoksi. Aloin elämään sosiaalisempaa elämää ja nostamaan itseluottamustani monella tavalla.
En tiedä oliko muiden mielestä naisen saaminen kaikelle tälle hyvä syy, en välitä edes kysyä. Sain mitä etsin. Entinen minä ei ehkä olisi. Loppujen lopuksi minussa muuttui lähinnä vain ulospäin näkyviä seikkoja; parempaa pintaa, tyyliä, itsevarmuutta. Olen sama ihminen sisältä, en edes pystyisi muuttamaan itseäni aidosti erilaiseksi.
kunhan laihduttaa, jos olo on huono.
Se on tietenkin jo eri asia, jos on jo parisuhteessa ja mies nalkuttaa kiloista eikä rakasta naista liikakilojen takia, mutta silloin suhteessa on jo jotain muuta pahasti vialla.