Kannabisnarkkarit on ihmispaskaa
Järkytyin lukiessani tuota lähihoitaja & kannabis -keskustelua, ihanko oikeasti jonkun mielestä AP teki väärin sen lähihoita-opiskelijan käräyttäessään?
Ainut vääryys tuossa jutussa on se, ettei se saastainen narkkarinalku joutunut linnaan mietiskelemään omia huonoja valintojaan. Toivottavasti moni muukin paljastaisi poliisille noita kannabispaskoja, että yhteiskunta puhdistuisi.
Kommentit (97)
Kukaan muu ei tuomitse asiaa kuten hän, joten pakko laitella itse näitä hävetkää ja vankilaan-jankkauksia. No, huvinsa kullakin :D Mene ap nukkumaan.
Suurin osa Suomalaisista vastustaa kannabista. Sanoppa työnantajallesi että vedät kannabista työaikana. Katso kauan olet vielä töissä?
Ei tarvitse siis edes työaikana polttaa, riittää ihan sen ulkopuolellakin.
Olen koulutukseltani maisteri(kasvatus), mieheni on tohtori (luonnontieteet, ystäväpiiriimme kuuluu paljon akateemista ja fiksua sakkia, ja kyllä, silloin tällöin rentoudumme polttamalla pienet marisätkät. Emme mene sekaisin, emme ole narkkareita, huumehörhöjä tms., vaan aivan normaaleja nykyaikaisia ihmisiä. Ja AP, meitä on paljon.
Kun se teininne joutuu siihen huumetestiin, mitä sanotte? Nimittäin kannabismyönteisillä ihmisillä on kannabismyönteisiä lapsia ja yksi surullinen tapaus ei voi mennä masennushoitoon kun pitää antaa virtsanäyte, polttaa budia ja tietää että vanhemmat eivät tiedä. Vanhemmat taasen luulevat että teini ei tiedä heidän poltteluistaan.
selkäänpuukottajia, jotka saavat suuren nautinnon nähdessään, kun saavat tuotua julki jotain suurta ja salaista.
En tiedä oikeasti miten hyvin tai huonosti he voivat itsensä kannsa??
mm hoitoalalla näitä on ja paljon
tulee sellainen olo että karma varmaan kolkuttelee itse kutakin meitä vielä olalle.
Oon liian monta kertaa kokenut sen et "sellaiseksi jonka tuomitsee päätyy itse" jne jotta voisin sanoa aiheesta mitään mitä en uskois myöhemmin katuvani, puolesta tai vastaan.
Kylmää että jotkut pystyy tosissaan tai läpällä tällasta juttua heittämään täällä kun kukaan ei voi mitenkään tietää että mihin se oma ja läheisten elämä kuljettelee.
Kylmää että jotkut pystyy tosissaan tai läpällä tällasta juttua heittämään täällä kun kukaan ei voi mitenkään tietää että mihin se oma ja läheisten elämä kuljettelee.
Joten miksi pitäisi tuntea sympatiaa narkkaripaskoja kohtaan? Yhteiskunnan syöpää ne kaikki vain ovat.
Näitä moraalinvartojoita ikävä kyllä riittää. He ovat juuri työpaikkojen kiusanhenkiä, näköalattomia selkäänpuukottajia, jotka saavat suuren nautinnon nähdessään, kun saavat tuotua julki jotain suurta ja salaista.
mutta yhteiskunta pitää puhdistaa pois narkkareista.
Järkytyin lukiessani tuota lähihoitaja & kannabis -keskustelua, ihanko oikeasti jonkun mielestä AP teki väärin sen lähihoita-opiskelijan käräyttäessään?
Ainut vääryys tuossa jutussa on se, ettei se saastainen narkkarinalku joutunut linnaan mietiskelemään omia huonoja valintojaan. Toivottavasti moni muukin paljastaisi poliisille noita kannabispaskoja, että yhteiskunta puhdistuisi.
Poltin juuri ihanat paukut. Aaaah! Onko mikään ihananpaa, kuin hyvin curetettu kukka. Ja seksi, tietenkin.
T. Pilvenpolttaja aka narkkaripaska
Olen koulutukseltani maisteri(kasvatus), mieheni on tohtori (luonnontieteet, ystäväpiiriimme kuuluu paljon akateemista ja fiksua sakkia, ja kyllä, silloin tällöin rentoudumme polttamalla pienet marisätkät. Emme mene sekaisin, emme ole narkkareita, huumehörhöjä tms., vaan aivan normaaleja nykyaikaisia ihmisiä. Ja AP, meitä on paljon.
viisas. Sinunko mielestä on aivan normaalia nykyaikaista meininkiä vetää marisätkää? Missä vaiheessa siitä tuli laillista, menikö multa jotain ohi?
Jokainen joka polttaa marisätkää on rikollinen ja omalla käytöksellään edistää mm. järjestäytynyttä rikollisuutta. Ei ole tullut akateemisille tämä mieleen?
Tervetuloa vaan nykyaikaan, jossa cannabis on normaali rentoutumistapa, kaikkia yhteiskuntaluokkia edustaville ihmisille. Ihmispaskaa on sitten nekin mun tuntemat, työssäkäyvät, hyvissä viroissa olevat ihmiset, äidit, isät, siskot ja veljet, joista on tavallista polttaa paukut aina joskus. En ole enää 2000-luvulla tuntenut ketään, joka pitäisi cannabista pahana ja tuomittavana asiana, siis nekään jotka eivät itse polta. Kaikista se on ihan ok. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ;)
Niin. Maailmassa tosiaan on oikeitakin ongelmia, esim. huumeet ja niihin liittyvät rikolliset ilmiöt. Huumeet ovat laittomia, niiden myyminen on laitonta, niiden myymiseen ja ostamiseen liittyy taustalla järjestäytynyt rikollisuus, jonka toimintaa kaikki nämä neropetterit, "joista on tavallista polttaa paukut aina joskus" omalla käytöksellään konkreettisesti tukevat. Se, että 2000-luvun "modernit" ihmiset tuntuvat olevat täysiä ääliöitä (koulutuksestaan ja viroistaan huolimatta) on aika oikea ongelma tässä maassa ja maailmassa.
Voisi kuvitella aloituksen olevan provo, mutta toisaalta maailmasta löytyy niin paljon kurttuotsaisia, tiukkapipoisia nipottaja kukkahattutätejä, etten ihmettele vaikka joku olisikin tuollaista mieltä.
Kyllä se yhteiskunta mätänee AP:n kaltaisten suvaitsemattomien kusipäiden aiheuttamista turhista hankaluuksista. No mutta me kaikki olemme erilaisia ja kaikilla on omat näkemyksensä asioihin. Osa vaan voi pitää ne itsellään :)
[i
niin huomaisit, ettei siinä ole mitään kovin kummallista. Ne ihmiset kauhistelevayt ja tuomitsevat, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Kovat huumeet on ihan eri juttu, ja ne tuomitsen.ps. en ole se, jolle kommentoit, vaan toinen palsta-mamma
ovat molemmat laittomia ja niiden molempien käyttö liittyy järjestäytyneeseen rikollisuuteen? iHan samalla tavalla pilvenpössyttelijä ja piikittäjä tukevat huumerikollisuutta.
olen muutamankin "ihan tavallisen" akateemisen perheenäitipössytteljän tavannut työssäni suljetulla osastolla, missä mama on huone-eristyksessä kannabispsykoosissa maalannut paskallaan seiniä ja juonut kustaan. masturboinut ja ulvonut ja me monitorista katseltu touhua. Herkkyys psykoosille on yksilöllistä ja joillekin jää päälle. Hienoa esimerkkiä annatte nuoremmille :)
viisas. Sinunko mielestä on aivan normaalia nykyaikaista meininkiä vetää marisätkää? Missä vaiheessa siitä tuli laillista, menikö multa jotain ohi?
Jokainen joka polttaa marisätkää on rikollinen ja omalla käytöksellään edistää mm. järjestäytynyttä rikollisuutta. Ei ole tullut akateemisille tämä mieleen?
Miten itse kasvatettu kukka editää järjestäytynyttä rikollisuutta?
Miten kotiviin edistää järjestäytynyttä rikollisuutta?
Eihän sitä tee kun jotkut nuoret hörhöt korkeintaan. Ja sekin on säälittävyyden huippu.
Te, jotka luulette että se pilvenpoltto on ihan normijuttu ja nykypäivää, olette aika pihalla (luultavasti tietystä syystä...): suurin osa ihmisistä pitää sitä halveksittavana luuseritouhuna.
Ja toi kotiviini on aika ontuva vertaus. Viini on täysin laillista tässä yhteiskunnassa (paitsi sen myyminen kadulla, se on rikollista).
[/quote]
[/quote]
Tervetuloa vaan nykyaikaan, jossa cannabis on normaali rentoutumistapa, kaikkia yhteiskuntaluokkia edustaville ihmisille. Ihmispaskaa on sitten nekin mun tuntemat, työssäkäyvät, hyvissä viroissa olevat ihmiset, äidit, isät, siskot ja veljet, joista on tavallista polttaa paukut aina joskus. En ole enää 2000-luvulla tuntenut ketään, joka pitäisi cannabista pahana ja tuomittavana asiana, siis nekään jotka eivät itse polta. Kaikista se on ihan ok. Maailmassa on oikeitakin ongelmia ;)
Alkoholikin on tarpeeksi paha juttu, mutta kannabis on sairasta. Mutta sun laisesi narkkarit ei sitä ymmärrä.
niin huomaisit, ettei siinä ole mitään kovin kummallista. Ne ihmiset kauhistelevayt ja tuomitsevat, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Kovat huumeet on ihan eri juttu, ja ne tuomitsen. ps. en ole se, jolle kommentoit, vaan toinen palsta-mamma
Ihan sen takia että tiedän mistä puhun. Tunnen myös monta jotka käyttävät tänäkin päivänä.Kannabis on huume. Se on vielä paljon pahempi kuin alkoholi. Siinäkin on jo liikaa
Ihan jokainen tietää, että alkoholi on vaarallisempi kuin kannabis. Minulle sopisi hyvin että alkoholi luokiteltaisiin huumeksi, kuten tehtäsiin, jos se keksittäisiin nykyaikana. Ja ei, en ole koskaan polttanut kannabista. tunnen kyllä lukuisia ihmisiä, jotka polttavat paukut silloin tällöin. Eivät todellakaan ole addikteja :D.
Eihän sitä tee kun jotkut nuoret hörhöt korkeintaan. Ja sekin on säälittävyyden huippu.
Te, jotka luulette että se pilvenpoltto on ihan normijuttu ja nykypäivää, olette aika pihalla (luultavasti tietystä syystä...): suurin osa ihmisistä pitää sitä halveksittavana luuseritouhuna.
Ja toi kotiviini on aika ontuva vertaus. Viini on täysin laillista tässä yhteiskunnassa (paitsi sen myyminen kadulla, se on rikollista).
kasvattaa nimenomaan itselleen. Juuri sen takia ettei tarvitse olla niiden hörhöjen kanssa tekemisissä. Luoja miten pihalla olet kaikesta :/.
Aika moni kasvattaa, juuri sen takia, ettei tarvitse kaveerata rikollisten kanssa.
Sinäkö määrittelet säälittävyyden?
Kuka on myymisestä puhunut?
70% kokeillut, kuulostaa aika normaalilta minusta.
[i
niin huomaisit, ettei siinä ole mitään kovin kummallista. Ne ihmiset kauhistelevayt ja tuomitsevat, joilla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Kovat huumeet on ihan eri juttu, ja ne tuomitsen.ps. en ole se, jolle kommentoit, vaan toinen palsta-mamma
ovat molemmat laittomia ja niiden molempien käyttö liittyy järjestäytyneeseen rikollisuuteen? iHan samalla tavalla pilvenpössyttelijä ja piikittäjä tukevat huumerikollisuutta.
Miten kotona itse kasvatettu hamppu liittyy järjestäytyneeseen rikollisuuteen?
Oletko aivan pelle?
olen muutamankin "ihan tavallisen" akateemisen perheenäitipössytteljän tavannut työssäni suljetulla osastolla, missä mama on huone-eristyksessä kannabispsykoosissa maalannut paskallaan seiniä ja juonut kustaan. masturboinut ja ulvonut ja me monitorista katseltu touhua. Herkkyys psykoosille on yksilöllistä ja joillekin jää päälle. Hienoa esimerkkiä annatte nuoremmille :)
Ja tämä kertoo mistä? Hampun vaaroista? Oletko lähihoitajapelle? Teidän keskimääräinen älykkyys kyllä tiedetään.
Narkkari olet kuitenkin.