Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi tyttäreni seurustelusuhde ei tule kestämään.

Vierailija
27.01.2013 |

Hän on 22 vuotias ja mies 33. Ainoa lohtuni tällä hetkellä on, että tiedän suhteen kaatuvan viimeistään siinä vaiheessa, kun mies ilmoittaa haluavansa naimisiin. Mies tajuaa, että tyttäreni on ihan liian nuori ja jättää hänet. Vaikka se kuulostaa kauhealta, se on hänen omaksi parhaakseen. Toki tuen tytärtäni, kun karu todellisuus iskee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta hän kirjoittaa ketjuun jonain muuna, että 22-vuotias on aivan lapsi.

Vierailija
2/8 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun olen kikatellut yksinäni koko illan näille av-jutuille ja tämä kruunasi nyt kaiken.

Kyllä se tyttö sen vanhan käävän jättää kun ilmaantuu joku nuori komistus elämään. Hyvää illan jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vapaa päättämään ihan itse. Hän voi jopa päättää pitää noin pahantahtoisen äitinsä kaukana elämästään.

Vierailija
4/8 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mies voi hyvinkin haluta naimisiin tuonikäisen kanssa. Todennäköisempää on, että jos tuo juttu johonkin kaatuu niin siihen että se tytär ei haluakaan vielä vakiintua ja sitoutua... Mutta ei välttämättä niinkään. Itse menin nuorempana naimisiin, ja mies minua enemmän vanhempi kuin ap:n tyttären tapauksessa.

Vierailija
5/8 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä hoitoon, toivottavasti.

Vierailija
6/8 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olekaan sairaalloisen huolestunut äiti vaan tyttären miesystävästä kateellinen vanha nainen. Huvittavaa.

Vierailija
7/8 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten olet täällä usein saanut kuulla. Eikö sulla ihan oikeasti ole muuta elämää kuin päivät pitkät vainota tuota tytärtäsi? Jätä hänet rauhaan ja anna elää omaa elämäänsä. Sinä voisit hakeutua hoitoon jo vähitellen. "Toki tuen tytärtäni"! Joo, toivottavasti tyttäresi ymmärtää juosta karkuun ja lujaa. Ja miksei ymmärtäisi. Tuollaista mielenhäiriötä on hyvin vaikea salata.

Vierailija
8/8 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet laukomaan mielipiteitäsi pariskunnan toisilleen sopivuudesta. Voi koitua ihan sun omaksi tappioksesi myöhemmissä vaiheissa, on se nimittäin aika loukkaavaa mennä sekaantumaan rakastuneiden ihmisten asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi