Vaimon sormetus
Sormetin juuri vaimolleni orgasmin. Ah, sitä palloutuvaa vaginaa, ja sen jälkeistä puristusta. Sykkivä nuori emätin. Nautinnosta vääntyilevät kasvot. Turvassa, sylissä.
Kommentit (99)
Voimakkaan kiihottumisen yhteydessä emättimen pohja alkaa laajentua ja jos laajentuminen jatkuu, emätin palloutuu.
kaikella kunnioituksella ap:tä kohtaan, mutta mua ei lämittänyt kuvaus palloutumisesta eikä vääntyilevistä kasvoista. lopun sylissä, turvassa vei kaikki fiilikset.
kukin tavallaan kuitenkin.
Ei sen sua ollutkaan tarkoitus lämmittää. Vaan vaimoani.
Kiinnostaa vaan tuo palloutuminen.
Ja toki olisit mielelläsi turvallisessa sylissä sormetettavana, turha yrittää väittää muuta.
Sormetin juuri vaimolleni orgasmin. Ah, sitä palloutuvaa vaginaa, ja sen jälkeistä puristusta. Sykkivä nuori emätin. Nautinnosta vääntyilevät kasvot. Turvassa, sylissä.
Että muistat minut.
Ei sen sua ollutkaan tarkoitus lämmittää. Vaan vaimoani.
Kiinnostaa vaan tuo palloutuminen.
Ja toki olisit mielelläsi turvallisessa sylissä sormetettavana, turha yrittää väittää muuta.
entykkää sormetuksesta ja tuo turvallinen syli -assosiaatio on seksin yhteydessä turha.
kuten jo sanoin, meitä on moneen junaan.
Mulle saa kyllä tehdä kaikenlaista sormilla, mutta älkää pliis sormettako!
av-palstalla usein esiintynyt peräaukon sormettaminen. Tosi kiehtova mielikuva sekin, ja sormetus ylipäätään. Kyllä minä käytän ihan muita termejä kun puhutaan käsien käyttämisestä seksissä. Enkä ihan hirveästi ilahtuisi, jos mieheni tulisi avautumaan vaginastani av-mammoille yhteisen hekumahetken jälkeen.
Kauheen negatiivista porukkaa täällä. Ei kiinnosta sormetus, ei sylissä olo. Mitä ihmettä, naiset?
Turvassa, sylissä. JumaLAUTA, mitä vastenmielistä paskaa. YÄK!
Kiitos, ap. En ikinä enää voi harrastaa seksiä tämän tarinasi jälkeen. Palloutuva vagina, tsiisus.
kaikella kunnioituksella ap:tä kohtaan, mutta mua ei lämittänyt kuvaus palloutumisesta eikä vääntyilevistä kasvoista. lopun sylissä, turvassa vei kaikki fiilikset.
kukin tavallaan kuitenkin.
Ja en lämmennyt minäkään turvassa, sylissä.
Älkää nyt olko noin negatiivisia! Minulle ainakin kelpaisi tuommoinen.:)