VAAKA nainen
Millainen on käytökseltään? Luonteenpiirteet? Tunnetko ketään vaakanaista?
Kommentit (23)
älykäs, oikeudenmukainen, rehellisyyden perikuva, kaunis ja täydellinen kaikin puolin.
mutta kun lähemmin tutustuu, niin maailman kamalimpia valittajia.
Siis melkein aina pistää muut itsensä edelle, perfektionisti, yleensä aina todella hyväntuulinen, ei kiukuttele turhia, positiivinen, näkee aina asioiden positiivisen puolen, tietää mitä haluaa, rakastettava, vaimoni :)
toinen vaa'an puoliso allekirjoittaa tämän, tosin perfektionismi näkyy vain työssä, kotona ei ole niin tarkkaa.
lempeä, näkee asioissa hyvät puolet huonojen vastapainoksi. Päättämätön (ei osaa päättää mitä pukee aamulla päälleen, mitä tilaa ravintolassa jne.), tykkää kauniista asioista, taiteesta, kulttuurista, on sivistynyt ja hillitty, suuttuu kyllä mutta osaa senkin pukea sellaiseen kohteliaaseen piilov-tuilun muotoon. Huumorintajuinen ja hauska, nopeaälyinen. Hyvä työntekijä, tavoittelee täydellisyyttä eikä osaa välttämättä lopettaa ennen kuin on mielestään saanut kaiken tehdyksi.
Meikkaa ja laittaa itseään, mutta keskustelee myös syvällisistä asioita. Sopisi hyvin diplomaatin rouvaksi seurapiirikutsuille tai hyvänteleväisyysjärjestöön. Hedonisti ja laiska, mutta jos saa arvostusta, niin tekee työnsä nopeasti. Ahdistuu ilkeistä ihmisistä.
(paras ystäväni on vaaka)
tuo ristiriita pinnallisen meikkajaan ja syvällisen oikeustaistelijan välillä on niin totta. kiinnostus siirtyy sujuvasti oamsta navasta heikko-osaisiin ja takaisin.
ja voin allekirjoittaa näistä lähes kaiken. Rakastan kaikkea kaunista, olen laiskakin mutta teen ystävän läheisen takia vaikka mitä, joskus on vaikea päättää, mutta maku on varma, monet ihmiset kysyvät minulta neuvoa ja purkavat huoliaan. Sosiaalinen, mutta myös yksin viihtyvä. Innostun helposti esim. uusista harrastuksista. Myös siskoni, isäni ja tyttäreni ovat vaakoja.
ennen,kuin tappaa. Tällä palstalla on yksi kiukuteleva VAAKA.
Mököttää, jos asiat eivät mene hänen mielikseen, eikä edes välttämättä kerro muille syytä, miksi mököttää ja muut saavat sitten arvailla, mikä meni pieleen. Uskoo omaan viehätysvoimaansa, eikä anna periksi, vaikka hänen vikittelemänsä mies ei olisi tippaakaan kiinnostunut hänestä. Jatkaa yrittämistä vaikka maailman tappiin asti. Monien mielestä hän on aika tyrkyn oloinen, omasta mielestään viehättävä flirttailija ja miesten päiväuni.
tuo ristiriita pinnallisen meikkajaan ja syvällisen oikeustaistelijan välillä on niin totta. kiinnostus siirtyy sujuvasti oamsta navasta heikko-osaisiin ja takaisin.
Kun opiskelin valtsikassa, kysyi yksi opiskelijakundi tiedekuntabileissa, että äänestänkö kokkareita, kun näytän niin "Viivi Avellan"-blondilta. Nauroin ja sanoin, että olen kyllä vasemmalle kallellaan. (terv, vaaka)
Tytäreni on vaaka, tunnistan hänessä kaikkia näitä piirteitä, tosin omistushaluinen hän ei ole, eikä luule liikoja itsestään. Omaa itseasiassa hyvin heikon itsetunnon.
ennen,kuin tappaa. Tällä palstalla on yksi kiukuteleva VAAKA.
Vaaka ei kanna kaunaa eikä kosta. Jos joku tekee vaa´alle pahaa, niin vaaka vain poistaa tämän ihmisen elämästään.
olen vaaka, enkä ole koskaan uskonut horoskooppeihin. Taidanpa alkaa uskomaan...
Tosin sitä minä en myönnä, että olen tyrkky. Annan periksi liian helposti.
Vaaka ei kanna kaunaa eikä kosta. Jos joku tekee vaa´alle pahaa, niin vaaka vain poistaa tämän ihmisen elämästään.
Tässä eräs vaaka: oikeudenmukainen, diplomaattinen, hyvä keskustelija, inhoaa hyväksikäyttäjiä, osaa liikkua eri alakulttuureissa, visuaalinen, rakastaa kauniita asioita, kunnioittaa ihmisiä, ei suutu helposti, joskus harvoin silmittömästi, mikäli joku käyttäytyy todella huonosti, seksin- ja erotiikan nälkäinen nautiskelija, seikkailija, sponttaani, rakastaa ruokaa ja kutsuja sekä lapsia ja eläimiä. Matkustushaluinen ja kansainvälinen. ei halua pahaa kenellekään, kunnioittaa ihmisyyttä, no jopas tuli kehuttua. Negatiiviset: liian ystävällinen, joka saataa tuoda väärät miehet lähelle ja niistä on vaikea päästä eroon, priorisoi asioita, mutta ottaa liikaa tehtäviä, osa jää tekemättä toistaiseksi. Häviää kuvioista haluten olla yksin ja vaihtaa seuraa tai piirejä nopeasti. Välillä kaukainen ja välillä hyvin läheinen. Tunteet tulee olla tosi voimakkaat vastakkaiseen sukupuoleen, jotta pystyy sitoutumaan ja saamaan kaiken seksistä irti.
Kyllä on omituista että tällainen määrä ihmisiä oikeasti listaa luonteenpiirteitä jonkin syntymäajan mukaan. Aivan huuhaata.
Vaakanainen on herkkä, pahoittaa usein mielensä jos joku on hänelle töykeä turhaan, vaaka tekee rakkaidensa ihmisten puolesta mitä vaan. Vaaka tietää mitä haluaa ja jos ei tiedä niin tietää ainakin todella hyvin mitä ei halua. Vaaka osaa olla myös päättämätön. Esimerkkinä: ei osaa päättää mitä pukisi illalliselle päälleen. Minä vaakana olen osittain myös perfectionisti, yleensä kodin järjestyksessä ja joissain muissa itselleni tärkeissä asioissa. Yleensäkkin huumorin tajuinen ja positiivinen ihminen. Tykkää puhua syvällisiä keskusteluita. Vaaka on oikein hyvä nainen jos elät tämän kanssa kumppanuutta = jaat elämäsi vaa an kanssa. Vaaka turhautuu jos menet omia menojasi etkä infoa niistä vaa alle. Vaaka saattaa olla parisuhteessa omistushaluinen. Itse en ainakaan katsele miehiä joille en ole ykkönen. Vaaka ei halua olla mikään kakkosvaihtoehto miehelle jolla on paljo menoja. Vaaka tarvitsee paljon hellyyttä, rakkautta ja huomion osoituksia. Vaa at ovat usein romantikkoja. Vaaka syttyy helposti uusista ideoista ja hermostuu helposti kohdatessaan epäoikeudenmuksisuutta. Vaaka saattaa suuttua jos asiat eivät mene niin kuin hän on suunnitellut. Laiskakin vaaka osaa olla. Vaa alla on tapana poistaa huonot ihnissuhteet elämästään.
Isoissa asioissa (auto, talo ym) teen päätökset nopeasti, mutta pienissä (mitä tilaan ruokalistalta) jahkailen loputtomiin. Ehdottoman oikeudenmukainen ja rehellinen, jopa niin että saan tässä välillä nenilleni koska en tajua, että kun joku sanoo jotain, niin se ei sitten olekaan niin. Itse kun lupaan jotain, niin pidän taatusti lupaukseni ja olen tasapuolinen. Uusissa tilanteissa olen hyvin dipolomaattinen ja tarkkailen tilannetta ja saatan vaikuttaa varautuneelta. Kun tilanne/ihmiset tulee tutuksi niin olen erittäin sosiaalinen ja helposti lähestyttävä. Ystävän minusta saa reilu ihminen loppuiäkseen. Osaan olla myös hemmetin malttamaton.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:55"]
Isoissa asioissa (auto, talo ym) teen päätökset nopeasti, mutta pienissä (mitä tilaan ruokalistalta) jahkailen loputtomiin. Ehdottoman oikeudenmukainen ja rehellinen, jopa niin että saan tässä välillä nenilleni koska en tajua, että kun joku sanoo jotain, niin se ei sitten olekaan niin. Itse kun lupaan jotain, niin pidän taatusti lupaukseni ja olen tasapuolinen. Uusissa tilanteissa olen hyvin dipolomaattinen ja tarkkailen tilannetta ja saatan vaikuttaa varautuneelta. Kun tilanne/ihmiset tulee tutuksi niin olen erittäin sosiaalinen ja helposti lähestyttävä. Ystävän minusta saa reilu ihminen loppuiäkseen. Osaan olla myös hemmetin malttamaton.
[/quote]
joo, olen ihan pirun "dipolomaattinen" :D
Siis melkein aina pistää muut itsensä edelle, perfektionisti, yleensä aina todella hyväntuulinen, ei kiukuttele turhia, positiivinen, näkee aina asioiden positiivisen puolen, tietää mitä haluaa, rakastettava, vaimoni :)