Ennen aina puhuttiin, että suomi on lintukoto
Onko se? Minusta ei. Jokaisen tekemäni ulkomaanmatkan jälkeen ahdistaa tulla takaisin tänne alkoholistien ja narkkien keskuuteen.
Kehutaan, että meillä on ruoka hyvää.. ja paskan marjat. Mitä noi hedelmät tuolla kaupassa on? Niihin vain on tyytyminen, täynnä säilytysaineita ja raakoja.
Tarvitset lääkärinhoitoa, menee vähintään kuukausi että hoitoon pääsee, ellei se pää ole siellä kainalossa.
Rahaa jaellaan Kreikkaan ja mihin lie Afganistaniin ja ne nyhdetään meidän selkärangasta veroja nostamalla.
Kommentit (6)
Me selvästi arvostamme eri asioita. Minulle suomalaiset marjat ovat sekä maultaan että ravintoarvoltaan parempia kuin ulkomaiset hedelmät (ja niissähän on torjunta-aineet ihan maasta riippumatta, koska ei se tuhohyönteinen tiedä, aikooko sen banaanin syödä paikallinen vai suomalainen). Olen aina päässyt lääkäriin kiireellisissä tapauksissa samana päivänä, ja ei-kiireellisissä voin kyllä odottaakin.
Maailmassa on paljon hyviä maita, ja minusta Suomi kuuluu näihin.
Me selvästi arvostamme eri asioita. Minulle suomalaiset marjat ovat sekä maultaan että ravintoarvoltaan parempia kuin ulkomaiset hedelmät (ja niissähän on torjunta-aineet ihan maasta riippumatta, koska ei se tuhohyönteinen tiedä, aikooko sen banaanin syödä paikallinen vai suomalainen). Olen aina päässyt lääkäriin kiireellisissä tapauksissa samana päivänä, ja ei-kiireellisissä voin kyllä odottaakin.
Maailmassa on paljon hyviä maita, ja minusta Suomi kuuluu näihin.
Afganistaniin, Somaliaan tai Sudaniin.
tajutakseen, että jokaisessa maassa on ongelmansa, ja huumeet ja alkoholi ovat kasvava ongelma kaikkialla.
joku jaksaa nillittää siitä että täällä on paska olla aina kun tulee ulkomailta takaisin... Jos olisi oikeesti paskat olot, jäisi ap:kin varmasti mieluummin sinne ulkomaille, eikö?
verrattuna vaikka Afganistaniin, Somaliaan, Maliin tai Sudaniin täällä on kuin paratiisissa.