Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on luonteeltaan Rapu ( nainen )

Vierailija
27.01.2013 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/48 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

34. Minä olen myös syntynyt heinäkuun ekana päivänä :)

Olen tunteellinen ja herkkä sisältä. Elän iltaisin mielikuvitusmaailmassa on yksikseen satun olemaan.

Päältä voin olla kovakuorinen. Itken herkästi jos vastapuoli osuu oikeaan paikkaan siis sanoilla...

Ajattelen aina muita ja haluan ihmisille hyvää. Uusien ihmisten kesken tai idommassa joukossa vetäydyn eli en ole se joka ensimmäisenä avaa suunsa. Tuttujen seurassa osaan olla sosiaalinen. Toki tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja olen avoin uusille ihmissuhteille. Tykkään olla kotona itekseen.

T:rapu vm-79

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsi. En todellakaan usko mihinkään horoskooppihömpötyksiin, mutta miksi useimmat näistä kuvailevat minua niin osuvasti (olen siis rapu)?! Olen aika tunteellinen ja enkä todellakaan unohda kaikkia niitä paskajuttuja mitä mulle on tehty. Tavallaan pidän ihmisistä paljonkin mutta toisaalta olen kasvattanut itselleni niin kovan kuoren, etten luota enää kehenkään. Olen kyllä empaattinen ja kaikki maailman kamaluudet ahdistaa mua, varsinkin naisiin ja lapsiin kohdistuvat. Olen myös ujo. Punasteleva. Neuroottinen. Tyylikäs tai naisellinen en kuitenkaan. Voihan vittu sentään!

Vierailija
44/48 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat humpuukia kuten homeopatia ja enkelit. Rationaalisen ihmisen ei tule uskoa niihin.

Vierailija
45/48 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 21:50"]

Vittumainen, mielenvikainen, narsisti, määräilevä ja elää mielikuvitusmaailmassa.

[/quote]

ihan niinku minä! 

Vierailija
46/48 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AILAHTELEVA MIELI! NIINKUIN TUULIVIIRI!

Vierailija
47/48 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumoisin tunnen muutaman. Ovat määrääjiä, jopa narsistisia ja ilkeitä pahantahtoisia juoruilijoita.

Vierailija
48/48 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisin tunnen muutaman. Ovat määrääjiä, jopa narsistisia ja ilkeitä pahantahtoisia juoruilijoita.

Tunnet muutaman? Naisen?

Nämä väitteesi pätee 60% kaikista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi