Millainen on luonteeltaan Rapu ( nainen )
Kommentit (48)
ei unohda kokemiaan vääryyksiä, myöskään itse keksimiään sellaisia.
juoruilee ja puhuu muista selän takana.
piikittelviä ja ilkeitä ovat ravut myös. takertuvat ihmisiin.
tällainen on rapu / vesimies / härkä.
Jos kaikki maaliman ihmiset jakautuu tasaisesti joka horoskooppimerkille, on esim. rapuja n. 58 miljoonaa. Väitättekö tosiaan, että joku Meksikon Pablo ja Ruotsin Lena on ihan samanlaisia, koska ne on rapuja. Pliis...
Mun mielestä ainakin on hauskaa näin tylsyyksissäni miettiä, millaisia tuntemani ravut ovat luonteeltaan ja pohtia, löytyykö heistä yhteneväisiä piirteitä. Huumoria ja leikkimieltä peliin!
Luonteeni:
- herkkä, uskollinen, epäjärjestelmällinen, tunteellinen, ystävällinen, avulias
Nuorempana olin myös aina aurinkoinen.
Muistuttaa muakin.
valinnassa. Kuka vaan ei astu minun elämään ja jos astu,vain"ensiluokka". Omalta kohdaltani sanoisin,että keskustelen vain elämäni tärkeimmille ystäville,joita ei voi olla paljon. Ja jos sovittu,että informaatio pysyy salassa,vien sen mukaan hautaan. Taas koska olen uskollinen ystävä. Ap
Hyviä puolia: Hyvä intuitio ihmisten suhteen, luottaa tunteisiin, ei järkeen, rakastaa luontoa ja eläimiä, perhe kaikki kaikessa, tykkää olla kotona ja on lämmin halaileva ja uskollinen ihminen. Luova, turvallisuudenhakuinen.
huonoja puolia: Koska osaa lukea niin hyvin ihmisiä, lukee myös ne ihmisten negatiiviset puolet ja kokee ihmisten typeryyden ja ihmisten tekemät vääryydet todella voimakkaasti, mikä aiheuttaa hänelle ahdistusta. Tuntuu välillä olevan liian herkkä tähän maailmanmenoon. Itsepäinen ja kilpailunhaluinen. Vähän liiankin kova tekemään töitä.
Puolisoni on siis rapunainen
Me ravut olemme aivan mahtavia ihania ihmisiä, nämä pitävät tosi hyvin paikkansa minun suhteen
Natalielle olen kertonut Miehestä. Tämä on ainoa juoru monen vuoden.
Kerroitte juuri minusta. Kovan ulkokuoren alta löytyy erittäin herkkä ja tunteellinen minä.
T:heinäkuun ekana päivänä syntynyt rapu.
Tällainen olen: järjestelmällinen, järki ensin, tunteet ovat voimakkaita mutta eivät vallassa, hyvä ihmistuntija, matemaattisesti lahjakas, musikaalinen, liikunnallinen. Välitän ihmistä, yritän olla oikeudenmukainen. Tiedostan, että yrityksistäni huolimatta en ole läheskään täydellinen. En pysty luomaan kestäviä parisuhteita, sillä liika läheisyys ahdistaa minua. Tällainenkin on rapunainen. Ps. En usko horoskooppeihin. :D
Olen tunteellinen kovan kuoreni alla. Harrastan musiikkia, kuvataiteita sekä käsitöitä, olen niissä aika hyvä. Minulla on liiankin vilkas mielikuvitus. Kokemiani loukkauksia en unohda ikinä, vaikka voinkin antaa ne anteeksi. Olen myös valmis luopumaan jostain omastani toisten hyväksi - vähän liiankin auliisti, niin että joskus jälkeenpäin on harmittanut. Olen hyvin käytännöllinen, kaikenlaiset teoriat ja jahkailu saa mut kärsimättömäksi. Olen myös hyvin nopea päätöksissäni, joita ohjaavat pelkästään tunteet. Olenko siis tyypillinen rapu?
Rapunainen olen. Liian herkkä maailmalle, ahdistun herkästi, uskollinen, taiteellinen, rakastan vettä, inhoan epäsiisteyttä mutten jaksa siivota tarpeeksi
[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 22:32"]
Rakkaus ja turvallisuus on kakki.
[/quote]
hyiiii..kakki
haha aika moneen naiseen pätee toi kaksnaamasuus ja juoruilu :D
[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 21:50"]
Vittumainen, mielenvikainen, narsisti, määräilevä ja elää mielikuvitusmaailmassa.
[/quote]
tämä on tosi.
Minä rapuna olen koti-ihminen, puolustan perhettäni viimeiseen asti. Empaattinen, huumorintajuinen, taipuisuutta alakuloon ja marttyyyriyteen.
Tykkääh halailla, pussailla, sekstailla. En juorua, uskollinen, rehellinen ja liian suorasanainen. En unohda vääryyksiä, et halua minua vihamieheksesi. Rakastan täysillä. Rakastan merta, järviä vettä ylipäätänsä. Rakastan vapautta, inhoan riippuvia ja takertuvia ihmisiä, inhoan ruikuttajia ja ehkä pitäs- ihmisiä.
48 jatkaa, kovan kuoren alla olen herkkä. Sympata itkijä.