Millainen on luonteeltaan Vaaka (mies)
Kommentit (17)
Entä mies, jolla oli toissa viikolla angiina? Entä mies, jonka pierut ovat äänekkäitä?
Vink vink.
vaa'at on ystävällisiä ja seurallisia, hyviä sängyssä mutta vain tarpeeksi hienoviritteisen seuralaisen kanssa. tyylikkäitä ja kauniita tai komeita ja siitä itse aika tietoisia.
itsestään kiinnostuneita, suurpiirteisiä ja hyväntuulisia. kovia flirttailemaan vaikka oikeudentunto estää usein pahimmat pettämiset. kannattaa silti olla hyvä itsetuno, jos vaakojen kanssa aikoo olla tekemisissä.
Huumorintajuinen myös, keskustelutaitoinen, empaattinen, eläinrakas. Eikä todellakaan yhtään nössö.
Mun ystäväni on tällainen.
Sängyssä loistava, huomioonottava, plussaa myös isosta varustuksesta ;)
vaa'at on ystävällisiä ja seurallisia, hyviä sängyssä mutta vain tarpeeksi hienoviritteisen seuralaisen kanssa. tyylikkäitä ja kauniita tai komeita ja siitä itse aika tietoisia. itsestään kiinnostuneita, suurpiirteisiä ja hyväntuulisia. kovia flirttailemaan vaikka oikeudentunto estää usein pahimmat pettämiset. kannattaa silti olla hyvä itsetuno, jos vaakojen kanssa aikoo olla tekemisissä.
Pitää paikkansa monen vaa´an kohdalla.
Vaaka yrittää tasapainoilla bi-polaarisen luonteensa kanssa, ollen sellainen tuuliviiri.
Myös kitupiikki, jossa pienikin muutos kukkarossa näyttäytyy isompana kuin se on.
Vaikea saada innostumaan, kun on vaikeuksia tasapainoisuuden kanssa, josta pitää kiinni kuin elämästään, ja on hyvin varautunut.
Hyvin vaikea saada tapaamaan uusia ihmisiä ja tilanteita; jämähtänyt tottumuksiinsa ja nykytilanteeseensa, oli se miten huono tahansa.
Innoton, tylsä, jopa vastenmielinen.
Pyytää sinulta päivittäin punnitustuloksen ja tulostaa pienelle lapulle hinnan, jonka vaatii palveluksistaan. Sellaisia ovat vaakamiehet.
Vierailija kirjoitti:
ei valehtele.
Danny on syntynyt 24.9. Olenkin siksi aina uskonut 100% Dannyn kertomukset. Armi esimerkiksi on syntynyt 1.9. joten hänen sanaansa ei oikein voi luottaa.
Tai sitten horoskoopit ovat pelkkää huu-haa roskaa.
sosiaalinen, pedantti. Hyvä mies!