Mun miehen ja mun ajatuksia tulevasta lapsesta
Ootan meidän ekaa lasta ja kirjotetaan blogiin pilke silmäkulmassa ajatuksia mitä ny tulee mieleen, millon mistäkin. kun ei kuitenkaan tälläsestä oo aikasempia kokemuksia :)
http://marko-ja-isyyden-haasteet.blogspot.fi/
Kommentit (34)
Ja ettei kyseinen rustailija ole saamassa lasta. Voi vauvaraukkaa...
p.s. AP: jos todella olette nuo henkilöt, niin opetelkaa kirjoittamaan edes omaa äidinkieltänne?
Tästä tulee hyvää materiaalia oppitunnilleni: korjaa kaikki tekstistä löytämäsi yhdys sana virheet.
Kiitos ap! Saadaan kivaa vaihtelua oppikirjan tehtäviin!
Tästä tulee hyvää materiaalia oppitunnilleni: korjaa kaikki tekstistä löytämäsi yhdys sana virheet.
Kiitos ap! Saadaan kivaa vaihtelua oppikirjan tehtäviin!
saattaa mennä hetki aikaa? :D
siis pakkohan ton on olla vitsiä, eikö vaan? Anyway, kuten pari muutakin lukijaa jo kommentoi, blogia ois mukavampi lukea, ellei teksti olisi kieliopillisesti noin luokatonta. Miten joku ALFA voi olla noin idiootti, ettei osaa kirjoittaa yhtäkään yhdyssanaa oikein?
Toivottavasti toi on vitsi? käy muuten sääliks tulevaa lasta...
Ja ettei kyseinen rustailija ole saamassa lasta. Voi vauvaraukkaa...
p.s. AP: jos todella olette nuo henkilöt, niin opetelkaa kirjoittamaan edes omaa äidinkieltänne?
mikä yhdyssanoissa on niin älyttömän vaikeaa! Jos osaa ajaa autoa ja keittää kananmunan, niin mikä niissä yhdyssanoissa on ylivoimaista? Tai isä-sanan taivutuksessa. Jos kirjoittaa "isejen", niinkuin tämä tuleva isä, niin mikä se kantasana silloin on? Ise? Mikä se on?
mikä yhdyssanoissa on niin älyttömän vaikeaa! Jos osaa ajaa autoa ja keittää kananmunan, niin mikä niissä yhdyssanoissa on ylivoimaista? Tai isä-sanan taivutuksessa. Jos kirjoittaa "isejen", niinkuin tämä tuleva isä, niin mikä se kantasana silloin on? Ise? Mikä se on?
luulen, että kielioppi on ton pariskunnan / miehen pienin ongelma...
provo. Älkää jaksako ees lukee noin huonoa yritystä.
provo varmasti, mutta osittain ihan hauska miinus kielioppi.
Ettekö oikeasti tajua, että koko blogi ihan sitä kielioppia myöden on huumoria? Miten te olette kaikki noin tyhmiä?
Tollasia ihmisiä vaan valitettavasti on big brotherit yms täynä
Ettekö oikeasti tajua, että koko blogi ihan sitä kielioppia myöden on huumoria? Miten te olette kaikki noin tyhmiä?
Palstallahan näkee myös, että äiti on taivutettu "äitejen". Jokainen voi ajankulukseen miettiä miten jonkun aivoissa on syntynyt tuollainen muoto.
Ja "isi" - miksi kukaan kirjoittaisi blogiin tai netin keskustelupalstalle jokellusta? Enkä mä kyllä saa taivutettua isistäkään isejen millään. Onko kellään antaa vertailusanaa, joka taipuisi noin.
Ajatelkaa lapsiparkaa, joka syntyy vanhemmille, jotka käyttävät äidinkieltä tuolla tasolla. Elikkä on aika lailla ja juurikin huonot lähtö kohdat hällä.
Sana isi taipuu iseille.isien?
Toivottavasti toi on vitsi? käy muuten sääliks tulevaa lasta...
ihan hauska