Mun miehen ja mun ajatuksia tulevasta lapsesta
Ootan meidän ekaa lasta ja kirjotetaan blogiin pilke silmäkulmassa ajatuksia mitä ny tulee mieleen, millon mistäkin. kun ei kuitenkaan tälläsestä oo aikasempia kokemuksia :)
http://marko-ja-isyyden-haasteet.blogspot.fi/
Kommentit (34)
mikä yhdyssanoissa on niin älyttömän vaikeaa! Jos osaa ajaa autoa ja keittää kananmunan, niin mikä niissä yhdyssanoissa on ylivoimaista? Tai isä-sanan taivutuksessa. Jos kirjoittaa "isejen", niinkuin tämä tuleva isä, niin mikä se kantasana silloin on? Ise? Mikä se on?
Sana isi taipuu iseille.
mikä yhdyssanoissa on niin älyttömän vaikeaa! Jos osaa ajaa autoa ja keittää kananmunan, niin mikä niissä yhdyssanoissa on ylivoimaista? Tai isä-sanan taivutuksessa. Jos kirjoittaa "isejen", niinkuin tämä tuleva isä, niin mikä se kantasana silloin on? Ise? Mikä se on?
Sana isi taipuu iseille.
isien?
Ettekö oikeasti tajua, että koko blogi ihan sitä kielioppia myöden on huumoria? Miten te olette kaikki noin tyhmiä?
Miten voikin olla?? Lukeepahan mitä keskustelupalstaa tai lehtien kommenttipalstaa tahansa, niin varsinainen aihe sivuutetaan kielioppivirheisiin tai ylipäänsä kaikkeen muuhun paitsi itse aiheeseen. Jokainen on silti pystynyt sisäistämään tekstin vaikka se virheitä sisältääkin. "Äidinkielen maikat" perustakaa ihan ikioma sivusto missä voitte ruotia eri sivustojen kirjoitusvirheitä, niin ei tarvi kaikkialla riehua. Jos se on vaan huomionhakuisuutta, niin keksikää joskus jotain uutta eikä aina nouta taivutusmuotoja tai yhdyssana_vieheitä ;)
On todella typerä ihminen kyseessä jos luulee kyseistä blogia totuudenmukaiseksi. Ymmärrettävää tietysti että ne tietyt super-mutsi-kukkahattutähit hikoilee asiasta, koska vauvat huumori aiheena on kielletty.
Ottakaa ihmiset hyvät järki käteen ja ajatelkaa hieman laajemmin ja pilke silmäkulmassa.
Vittu mitä paskaa
:D tää oli myös täsmälleen eka ajatus joka mulla tuli mieleen, joku vaan ehti kirjoittaa sen ensin.
Taas yksi niin perkeleen turha blogi.
En tajua miks kaikki täällä tuntuu luulevan et kirjotetaan tota jotenkin "läpällä", tai vitsillä. Siis me otetaan miehen kans vanhemmuus tosissaan ja aatellaan vaan lapsen parasta! T Vaimo
Joo ei voi tajuta noita kielipoliiseja
Blogissa puhutaan koko ajan "white trashistä", mikä on aika huvittavaa ottaen huomioon kuinka pinnallisilta ihmisiltä noi tulevat vanhemmat vaikuttaa...
provo. Älkää jaksako ees lukee noin huonoa yritystä.
Vähän tuntuu ettei toi perhe osaa suomea, eikä mitään muutakaan kieltä
Koko blogi
Noloj ne jotka jaksaa nipottaa jostain kieliopista.