Anoppi aiheutti minulle järkyttävän allergisen reaktion
Olipa loisto lahja anopilta. Osti meille lahjaksi saunatuoksun. Sanoin heti miehelle, että meillä sitä ei käytetä. Unohdin heittää sen pois ja sitten mies oli mennyt lisäämään sitä löylyveteen.
Heti, kun menin saunan pesuhuoneeseen, alkoi silmiä ja nenää kirveltää. Kaadoin löylyveden pois ja huuhtelin astian. Jo nukkumaan mennessä ahdisti henkeä ja päätä särki. Aamulla herätessä olin täynnä peukalonpäänkokoista nokkosihottumaa yltympäri kehoa. Kutisee vietävästi!
Raivostuttavinta on se, että nyt koko sauna ja pesuhuone haisevat yskänpastilleille! En voi mennä sinne ilman, että alkaa silmiä välittömästi kirvellä. Miten saan tuon hajun pois saunasta? Koko yön oli ikkuna auki ja ilmanvaihto täysillä, silti kaamea löyhkä löi kasvoille, kun pesuhuoneen oven äsken aukaisin.
Kiitos vaan allergisesta reaktiosta, anoppi. Tosi huomaavainen lahja. Tekisi mieli soittaa ja sanoa suorat sanat.
Kommentit (20)
Heikkoa ainesta, kun saunatuoksusta tulee maailmanloppu
Rauhoitu hyvä nainen, hengitä ja lopeta tuo vouhkaaminen :D
Kurja juttu mutta ei kyllä anopin syy. Raivoa miehellesi
...niin meillä ei olisi ikinä sellaista ollutkaan. Ei mies sellaisia itse ostelisi. Heidän koko suvulla tapana heitellä kaikenmaailman hajuja saunankiukaalle. En ymmärrä. Miksei sauna voi vain tuoksua puhtaalle saunalle?
Miehes sut yritti tappaa eikä anoppis.
Ja varmaan vähintään alitajuisesti ihan tahallaan. Ei mikään ihme, jos ei kestä tuollaista hysteeristä inhottavaa lehmää, kuin ap.
Tosin näitä samankaltaisia " anoppi teki sitä ja tätä"-aloituksia on jo ollut niin monta, siis joissa kaava on sama, että oikeasti se on mies, joka on tötöillyt, mutta ap syyttää anoppia, ettäenpä jaksa uskoa tämänkään jutun olevan muuta kuin jonkun vajaamielisen suherrus, kun ei lahjat muuhun riitä kuin av-palstalla provoiluun.
Tuuletusta vaan monta päivää, en muuta keksi
Jumalalle kiitos että meillä on tyttö enkä saa ikinä laistasi sukulaista. Miehet ovat reilumpia!
vaan sinä itse ja miehesi.
Kyllä minä allergisena astmaatikkona heitän epäkelvot tuotteet pois/kiertoon ennen kun niitä kukaan ehtii meillä käyttää. Ystävättäreni ostaa joskus joululahjaksi erilaisia tuoksuviritelmiä, milloin kynttilää tai tuoksupussia (onneksi useimmiten muuta).
En todellakaan loukkaannu, ei hän voi tietää miten herkästi reagoin millekin.
Armahda herra paratkoon anoppisi ja räyhää miehellesi. Mies mokasi jos olit sanonut ettei tuotetta voi teillä käyttää samoin sinä kun et heittänyt sitä heti pois tai antanut anopille takaisin.
Meillä on kolmihenkinen perhe ja yhden on vaikea ymmärtää meitä kahta vaikka samassa taloudessa asutaan.
Joten jos perheessäkin tämä on hankalaa niin et todellakaan voi anoppia syyllistää joka ei ymmärtääkseni asu kanssanne.
Tapoja pitää olla ja suvaitsevaisuutta.
mielestäni tässä oli kyllä selvästi sun mies joka sen aiheutti. Sehän sitä löylyveteen lisäsi, vaikka olit kieltänyt. Anoppi on syytön.
Ja sinussakin, miksi et heittänyt pois tai antanut eteenpäin?
Nuo saunatuoksut on niin kivoja!
Rauhoitu hyvä nainen, hengitä ja lopeta tuo vouhkaaminen :D
mielestäni tässä oli kyllä selvästi sun mies joka sen aiheutti. Sehän sitä löylyveteen lisäsi, vaikka olit kieltänyt. Anoppi on syytön.
Miten saan tuon kamalan lemun nyt pois saunasta?
Kyllä voi anoppia ihan täysin syyttää. Sehän sen miehen on vuosikymmeniä sitten tähän maailmaan puskenut. Jos ei tuota anoppinaikkosta olisi, ei olisi noin idioottia miestäkään, joka työntää hajustetta löylyveteen, vaikka hajusteyliherkkä henkilö on ehdottomasti kieltänyt. Piste.
ja anteeksi pilkunnusijoille, pilkut varmasti tuli vääriin paikkoihin. anteeksi.
Kehtasi sulle lahjan ostaa vaikka ei ollut lahjalistalla. Typerä idiootti. Pitäisikään sen tietää, että kermaperseelle ei mikään sovi
Onko miehesi holhouksenalainen? No sitten ymmärrän :D
...niin meillä ei olisi ikinä sellaista ollutkaan. Ei mies sellaisia itse ostelisi.
Heidän koko suvulla tapana heitellä kaikenmaailman hajuja saunankiukaalle. En ymmärrä. Miksei sauna voi vain tuoksua puhtaalle saunalle?
Miehes sut yritti tappaa eikä anoppis.