Mun mielestä nuo poliisi sarjat on niin lapsellisia että oksettaa.
Tekee itsestään ja koko ammattikunnasta spedejä. Juu onhan ne ylisöpöjä osa niistä, jos kyse olis käsikirjotetusta ohjelmasta. Aivan eri kuvan saa lainvalvojista. Siinä poliisia kuvattiin paljon miehekkäämpänä.
Kommentit (14)
Lainvalvojissa kuvattiin myös ns. normaalipoliisin työtä. Itse en vaan ymmärrä miten näin ala-arvoisesti kuvataan poliisien työtä. ''ja puhallappas tähän kiitos, ja kolme nollaa niinku pitääkin'' heh heh, aina samat hauskat jutut. Itse poliisintyötä arvostan korkealle, mutta nuo sarjat sais lopettaa.
Lainvalvojissa kuvattiin myös ns. normaalipoliisin työtä. Itse en vaan ymmärrä miten näin ala-arvoisesti kuvataan poliisien työtä. ''ja puhallappas tähän kiitos, ja kolme nollaa niinku pitääkin'' heh heh, aina samat hauskat jutut. Itse poliisintyötä arvostan korkealle, mutta nuo sarjat sais lopettaa.
Varmaan sillein suomalaisesti.
"Vittu puhalla!"
*puuh*
"Ok, painu ny vittuu siitä, ku et oo kännis!"
Saa ap kaivella peilistä syytä siihen jos poliisi ei ole mukava itseään kohtaan. Paitsi peilistä tuskin vikaa löydät, kyttä on natsipaska kun saa sinut kiinni lakia rikkoessasi.
Kerran olen saanut ylinopeus sakot ja poliisit oli tylyn asiallisia. Ei lässyttänyt eikä myöskään aukonut päätä.Mutta tuo poliisisarja on täynnä noita hellalettas,sulla tais huomaamatta nousta vauhti, tyyppejä. ''noo jakkakkonoutta,ai etjakta no me kannetaan tinua. ällöttää. ap
Varmaan sillein suomalaisesti.
"Vittu puhalla!"
*puuh*
"Ok, painu ny vittuu siitä, ku et oo kännis!"
Varanvuoksi voisi vielä vähän huitaista pampulla, ettei sille tulisi mieleenkään ajaa kännissä
tilanteessa, jossa mies vietiin psykoottisessa tilassa pois ja lapsi otettiin huostaan. Odottelu oli kauheaa, joten olen kiitollinen että poliisit jaksoivat jutella ja lohduttaa, sekä lähtiessään vielä halasivat kumpikin. Tietyissä tilanteissa sitä empatiaa vain tarvitaan..
Tekee itsestään ja koko ammattikunnasta spedejä. Juu onhan ne ylisöpöjä osa niistä, jos kyse olis käsikirjotetusta ohjelmasta. Aivan eri kuvan saa lainvalvojista. Siinä poliisia kuvattiin paljon miehekkäämpänä.
Lopputeksteissä tehtävät näkyy.
Suurinosa pahoinpitelyjä ym.toimintaa.
Sitten ainut mitä näytetään.
Nostellaan juoppoja pystyyn ja kaadellaan alaikäisten
kaljat maahan,niin ja sitten puhallutetaan autoilijoita!
Ei jaksa Suomipolliisia katoa.
Mun mielestä nuo poliisi sarjat on niin lapsellisia että oksettaa.
tarkoittaa poliisi sarjoilla? Puhutko televisiosta tulevista poliisisarjoista, jotka ovat fiktiota vai Jimin ohjelmasta Poliisit.
Oli hieman epäselvä tuo aloituksesi?
Kerran olen saanut ylinopeus sakot ja poliisit oli tylyn asiallisia. Ei lässyttänyt eikä myöskään aukonut päätä.Mutta tuo poliisisarja on täynnä noita hellalettas,sulla tais huomaamatta nousta vauhti, tyyppejä. ''noo jakkakkonoutta,ai etjakta no me kannetaan tinua. ällöttää. ap
Varmaan aika tunne-elämältänsä häiriintynyt.
Siinä poliisia kuvattiin paljon miehekkäämpänä.
hyvää päivää mikä kommentti...
eli tavallisella liikkuvalla poliisilla ja niillä Lainvalvojien "paljon miehekkäämmillä" väkivaltayksikön poliiseilla.
Kai ap tajusit, että sarjoissa seurataan täysin eri yksiköitä?
Missä pamputettaisiin rosvoja, ammuttaisiin pyssyillä ja että ne söis donitseja