Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä nuo poliisi sarjat on niin lapsellisia että oksettaa.

Vierailija
27.01.2013 |

Tekee itsestään ja koko ammattikunnasta spedejä. Juu onhan ne ylisöpöjä osa niistä, jos kyse olis käsikirjotetusta ohjelmasta. Aivan eri kuvan saa lainvalvojista. Siinä poliisia kuvattiin paljon miehekkäämpänä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pamputettaisiin rosvoja, ammuttaisiin pyssyillä ja että ne söis donitseja

Vierailija
2/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainvalvojissa kuvattiin myös ns. normaalipoliisin työtä. Itse en vaan ymmärrä miten näin ala-arvoisesti kuvataan poliisien työtä. ''ja puhallappas tähän kiitos, ja kolme nollaa niinku pitääkin'' heh heh, aina samat hauskat jutut. Itse poliisintyötä arvostan korkealle, mutta nuo sarjat sais lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainvalvojissa kuvattiin myös ns. normaalipoliisin työtä. Itse en vaan ymmärrä miten näin ala-arvoisesti kuvataan poliisien työtä. ''ja puhallappas tähän kiitos, ja kolme nollaa niinku pitääkin'' heh heh, aina samat hauskat jutut. Itse poliisintyötä arvostan korkealle, mutta nuo sarjat sais lopettaa.

Varmaan sillein suomalaisesti.

"Vittu puhalla!"

*puuh*

"Ok, painu ny vittuu siitä, ku et oo kännis!"

Vierailija
4/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ap kaivella peilistä syytä siihen jos poliisi ei ole mukava itseään kohtaan. Paitsi peilistä tuskin vikaa löydät, kyttä on natsipaska kun saa sinut kiinni lakia rikkoessasi.

Vierailija
5/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tästä on provosoitua.

Vierailija
6/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut ylinopeus sakot ja poliisit oli tylyn asiallisia. Ei lässyttänyt eikä myöskään aukonut päätä.Mutta tuo poliisisarja on täynnä noita hellalettas,sulla tais huomaamatta nousta vauhti, tyyppejä. ''noo jakkakkonoutta,ai etjakta no me kannetaan tinua. ällöttää. ap

Vierailija
7/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillein suomalaisesti.

"Vittu puhalla!"

*puuh*

"Ok, painu ny vittuu siitä, ku et oo kännis!"

Varanvuoksi voisi vielä vähän huitaista pampulla, ettei sille tulisi mieleenkään ajaa kännissä

Vierailija
8/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa, jossa mies vietiin psykoottisessa tilassa pois ja lapsi otettiin huostaan. Odottelu oli kauheaa, joten olen kiitollinen että poliisit jaksoivat jutella ja lohduttaa, sekä lähtiessään vielä halasivat kumpikin. Tietyissä tilanteissa sitä empatiaa vain tarvitaan..

Vierailija
9/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee itsestään ja koko ammattikunnasta spedejä. Juu onhan ne ylisöpöjä osa niistä, jos kyse olis käsikirjotetusta ohjelmasta. Aivan eri kuvan saa lainvalvojista. Siinä poliisia kuvattiin paljon miehekkäämpänä.

Lopputeksteissä tehtävät näkyy.

Suurinosa pahoinpitelyjä ym.toimintaa.

Sitten ainut mitä näytetään.

Nostellaan juoppoja pystyyn ja kaadellaan alaikäisten

kaljat maahan,niin ja sitten puhallutetaan autoilijoita!

Ei jaksa Suomipolliisia katoa.

Vierailija
10/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo poliisi sarjat on niin lapsellisia että oksettaa.

tarkoittaa poliisi sarjoilla? Puhutko televisiosta tulevista poliisisarjoista, jotka ovat fiktiota vai Jimin ohjelmasta Poliisit.

Oli hieman epäselvä tuo aloituksesi?

Vierailija
11/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut ylinopeus sakot ja poliisit oli tylyn asiallisia. Ei lässyttänyt eikä myöskään aukonut päätä.Mutta tuo poliisisarja on täynnä noita hellalettas,sulla tais huomaamatta nousta vauhti, tyyppejä. ''noo jakkakkonoutta,ai etjakta no me kannetaan tinua. ällöttää. ap

Vierailija
12/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tunne-elämältänsä häiriintynyt.

Vierailija
13/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä poliisia kuvattiin paljon miehekkäämpänä.

hyvää päivää mikä kommentti...

Vierailija
14/14 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tavallisella liikkuvalla poliisilla ja niillä Lainvalvojien "paljon miehekkäämmillä" väkivaltayksikön poliiseilla.

Kai ap tajusit, että sarjoissa seurataan täysin eri yksiköitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme