Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva kohdussani herää aina samaan aikaan liikkumaan kun avaan silmät unesta?

Vierailija
27.01.2013 |

Onko kyse jostain hormonista? Osaisiko kukaan vastata? Huomaan tämän joka aamu. Vaikka olisin ääneti, liikkumatta herätessäni unesta, vauva alkaa potkia. Jännää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tulee kyllä helpottamaan vauvan hoitoa kunhan syntyy. Mun esikoinen alkoi vatsassa riehua aina just silloin kun yritin itse saada unta. Pikkuisen hoitaminen olikin sitten aika duuni. Yötä myöten sai kanniskella karjuvaa vauvaa.

Vierailija
2/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee ensimmäisenä mieleen, että sydämesi alkaa lyödä erilaiseen tahtiin, kun heräät kuin mitä se on lyönyt nukkuessasi, voisikohan olla näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee ensimmäisenä mieleen, että sydämesi alkaa lyödä erilaiseen tahtiin, kun heräät kuin mitä se on lyönyt nukkuessasi, voisikohan olla näin?

Vierailija
4/4 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on jo kaksivuotias, mutta meillä on yhä sama rytmi tavallaan. Heräämme aina yhtä aikaa aamulla, nukahdan tai meinaan nukahtaa aina itsekin iltaisin viedessäni lapsen n. kello 19:30 illalla sänkyyn (herään kyllä tekemään kaikenlaisia hommia vielä, mutta kroppani voisi/haluaisi jatkaa unia), oloni muuttuu väsyneeksi ja silmäluomet käyvät raskaiksi kun lapsi on väsynyt jne.

Varsinkin pikkuvauva-aikana rytmien synkronisoitumisesta on hyötyä, sillä voit kerätä energiaa, nukkua, kun vauvakin nukkuu päivällä (ei tietenkään onnistu, jos sinulla on isompiakin lapsia huolehdittavana).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi