Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä joulupukki???

Vierailija
07.12.2005 |

Viime vuonna tilattiin ihan jonkun lehti-ilmoituksen perusteella pukki... Maksoi 50 euroa ja viipyi n. 5minuuttia. Oli tosi surkea pukki, ei puhunut oikein mitään, jakoi ensimmäiset pari lahjaa ja sanoi että on jo kiire seuraavaan paikkaan, jakakaa itse loput. Käsittämätön.Onneksi tyttö oli vielä sen verran pieni, ettei osannut odottaa muuta.

No kuitenkin tänä vuonna olisi kiva saada ihan kunnon pukki, siis ei tarvitse laulaa loilottaa tuntikaupalla, mutta jos olisi edes vähän hommassa mukana ja tekisi jotain sen rahan eteen...

Mistä olette löytäneet kunnon joulupukin? Lehti-ilmoituksella? Joltain seuroilta, yhdistyksiltä? Ei yhtään tiedä, mistä vois lähteä kyselemään...

Niin, ja asutaan Tampereella, että jos jollain on joku tietty hyvä pukki tiedossa, niin vinkit otetaan vastaan. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin viime vuonna pukin lehti-ilmoituksen perusteella ja olikin ihan hyvä pukki. Onko sinulla ketään tuttuja/naapureita kuka osaisi suositella jotain hyvää pukkia? Ja urheiluseuroilta kannattaisi varmaan kysellä. Taitaa kyllä aina olla vähän arpapeliä tuo hyvän pukin löytyminen (jos ei satu olemaan tuttua pukkia).

Vierailija
2/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pukki myös hakusessa Tampereelta. En ole edes koskaan " ostanut" pukkia, joten olen kytännyt ilmoituksia silmä kädessä, mutten ole vielä ainakaan nähnyt yhtään. Maksaako ne tosiaan tuon 50 euroa ja käynti kestää muutamia minuutteja? Hui, onpa kallista. Mutta jos joku osaisi suositella hyvää, niin olisin myös kiitollinen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikein ole ketään " sopivaa" , ja sittenhän tietysti pitäis hommata kaikki pukinvehkeetkin...

Mä olin kanssa tosi yllättynyt siitä kovasta hinnasta, varsinkin kun se taso oli mitä oli... Yhtenä jouluna olimme sukulaisissa pienellä paikkakunnalla, jossa oli ihana " luottopukki" , hinta 20 euroa ja jakoi kyllä kaikki lahjat. Mutta kai isommissa paikoissa " pukkikilpailu" on kovaa... :) Varmaankin noita urheiluseuroja kannattaa siis yrittää.

Kiitos vinkeistä, lisääkin otetaan vastaan!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän