Putouksessa pitäisi olla hahmona av-mamma
Kehuisi koko ajan rikkauksillaan, kun tulot on 3000e/kk. Olisi kuitenkin hoitovapaalla kunnes lapsi 3-v. Imettäisi ja lapsi roikkuisi rinnalla kantoliinassa. Tekisi itse luomusoseet.
Huutelisi, miten muut ovat wt. Miettisi, antaako akateemisen vaikutelman. Kuitenkin pukeutuisi tuulipukuun.
Ai niin, koko Putous on wt-viihdettä. Eihän av-mamma voisi sinne mennä.
Kommentit (65)
Tunnushokema voisi olla "mitä lasissa" tai sit painokkaalla äänellä "mä teen sust ls-ilmon, nii!"
ohjelmanumero, kun av-mamma esittää runon "Ennen kuin minusta tuli äiti... en tiennyt mitään mistään"
eihän mamman tarvitse laihduttaa, hän on vain MUODOKAS.
Niin av-mamma voisi osallistua Haluatko kysyä av-mammalta-kisaan! Huutelisi tärkeänä vastauksia vaikka oikeasti ei ole asioista mitään hajua...
asuisi isossa omakotitalossa hyvällä alueella.
Ja sketsihahmot voisivat käydä porukalla uimahallin saunassa.
diagnooseja muille:
Veli Sikiö: asperger
Samppa Linna: adhd ja narsisti
Raipe Helminen: add
Tax Free: alkoholisti ja wt
ja Karimilla on joku patja
ja äijänä aina väsynyt, isosilmäpussinen kauluspaitakuikelo, jolla ei ole aikaa perheelle, kun täytyy tuottaa...
mikä lapselle nimeksi kun sisrukset ovat Jemina, Jami ja Jenni.
akateeminen lähihoitaja, eli lääkäristä seuraava. Tai oikeastaan tietävämpi.
akateeminen lähihoitaja, eli lääkäristä seuraava. Tai oikeastaan tietävämpi.
Melkein valmis lääkäri = akateemikko lähihoitaja.
olisiko sillä majava vai kiitorata
olisiko sillä majava vai kiitorata
Miettisi, panisiko mieluummin Akua vai Rikua ja kummalla on isompi.
Ottaisi itsestään alapää- ja tissikuvia ja pyytäisi kommentteja.
putouksen jälkeen päivän parhaat naurut tästä ketjusta! ihan mahtava idea :D ja mikä diili tälle palstallekin kun kävijämäärä nousis miljoonaan.
diagnooseja muille:
Veli Sikiö: asperger
Samppa Linna: adhd ja narsisti
Raipe Helminen: add
Tax Free: alkoholisti ja wt
ja Karimilla on joku patja
Ehkä se vois Kela-lomakkeen sijaan täytellä ls-ilmoituksia?
jo sieluni silmillä mamman juoksemassa Nico-Jennican perässä tämän Molo-haalaria vahtien, ettei sen jälleenmyyntiarvo vain laske Huuto.Netissä....
Ja sketsin, jossa mamma piipahtaa open kanssa vanhempainvartissa "keskustelemassa" lapsensa "epäreilusta" kohtelusta.
:D
Ja tietenkin: "Olen AV-mamma, haluatko kysyä minulta jotain?" tai muita "haluatko kysyä" -aloituksia.