Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä blogien tai fb:n suosiota. Minusta erittäin harva ihminen on niin kiinnostava

Vierailija
26.01.2013 |

Että jaksaisin kiinnostua hänen ihmeellisestä elämästään.

Olen 35 v

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa vain sisarusten elämä, ja oikeastaan yksi vanha ystävä.

Ja siksi oonkin fb:ssä, jotta tietäisin jotain kuulumisia.

Vierailija
2/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:n suosio on vähän vaikeasti määriteltävä juttu. Mä olen siellä ja käyn päivittäin, mutta käytän sitä yhteydenpitoon lähinnä. En siis raportoi elämästäni. Kun ei siellä ole pakko niin tehdä, vaikka jotkut toki leimaavat stalkkeriksi ja no-lifeksi jos ei raportoi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisista, sisaruksistani, vanhoista opiskelukavereista, työkavereista. Pidän heihin yhteyttä paljon muutenkin kuin fb:n kautta, mutta fb on helppo tapa olla yhteyksissä..

Vierailija
4/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on muutama tosi hauska huulenjeittäjä ja sisaruksiin on kiva pitää yhteyttä. Ei se ole kuitenkaan päiväkirjani.

Blogeista en ole kiinnostunut koskaan. Kaikkein eniten kiinnostaa tietysti oma elämä.

42v

Vierailija
5/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On blogeja ja blogeja. Jotkut tiettyyn aihepiiriin, esim. kirjallisuuteen, musiikkiin, tietokoneisiin jne., keskittyvät blogit voivat olla joskus mielenkiintoisia.

Vierailija
6/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua tietää, että BellaNilla LiirumLaarum on ostanut uuden IHANAN bägin käydessään JÄLLEEN Pariisissa shoppaamassa?

:D

Vierailija
7/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:sssä olen siksi, että näen mitä ystäville kuuluu, en hyväksy sellaisia kavereita joista en ole kiinnostunut... Jotkut ystävät asuvat niin kaukana, että ei olla nähty vuosiin, mutta näen fb:n kautta heidän kuvia ja heidän lapsista kuvia...

Vierailija
8/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa niistä välillä hyviä vinkkejäkin tietysti. Mutta luen niitä uteliaisuudestani.

Vierailija
9/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse sitten hehkutuksesta, kurjuudessa rypemisestä tai siltä väliltä, ei minua kovin paljon kiinnosta ihmisten kuulumiset. Jää sitten jotain puhuttavaa kasvokkain.

Vierailija
10/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on blogeja- ja blogeja. Itse seuraan minull hyödyllisiä blogeja, kuten leivontaan tai remontointiin liittyviä. Haen lähinnä ideoita ja reseptejä. Mitään päiväkirja-tyyppisiä en seuraa.

FB:a niin ikään hyötykäytän. Minulla on paljon ympäri maailmaa asuvia ystäviä, kaikkein kätevin tapa pitää yhteyttä on FB (vrt esim soittelu kun kello on mitä sattuu ympäri maailmaa). Seuraan myös minua kiinnostavien yritysten mainontaa FB:n kautta.

Olen 38v :)

Vierailija
11/11 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti pidän oikeasta elämästä kertovista päiväkirjablogeista, joissa ei hehkuteta ostoksia vaan kuvataan arkea. Esimerkiksi se Viipaleita-blogi, josta täällä oli viime viikolla haukkumaketju kuuluu kestosuosikkeihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä