Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 168 cm pitkä ja miltei poikkeuksetta suurin osa vastaantulevista naisista on...

Vierailija
26.01.2013 |

...minua lyhyempiä. Käytän lättäpohjaisia kenkiä. Itse en koe olevani mitenkään kovin pitkä, mutta aina jaksaa hämmästyttää se, kuinka olen suurinta osaa naisista pidempi kaupungilla kulkiessani. Sitten tulee vastaan näitä minua reilusti pidempiä naisia, mutta niitä ei tule tasaisena virtana, vaan harvakseltaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että traumatisoiduin? Silmä käteen!

Vierailija
2/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun on vaikea suhteuttaa, miten pitkä olen muihin verrattuna. En jotenkaan kauheasti kiinnitä huomiota pituuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan pidät naamasi kiinni, niin saat rauhassa ihmetellä.

Olen itse 150 cm ja minua on aina hämmästyttänyt (ja loukannut) se, että sinun pituisesi ihmiset pitivät koko nuoruusaikani huolen siitä, että sain kuulla olevani lyhyt ja ruma. Siis nimenomaan ruma sen takia, että olen lyhyt. Kyllä vaan, tuntemattomat ihmiset tulivat kadulla minulle asiasta huomauttamaan vaikka kuinka monta kertaa.

Vierailija
4/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo ole normipituus?

Vierailija
5/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on paljon vanhuksia?

Vierailija
6/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 168 cm ja mielestäni oikein keskipituinen. Jonkin verran on lyhyempiä, jonkin verran pidempiä, paljon about samanpituisia.

Suomalaisnaisten keskipituus on pari vuotta sitten ollut 167,5 cm, eli jopa 0,5 cm vähemmän kuin mulla ja ap:lla. :)

http://www.iltalehti.fi/terveys/2010053111768491_tr.shtml

Vierailija
7/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peräti kirjoittaa nettipalstallekin.

Ap:n elämä on varmaan tosi tyhjää kun jaksaa tuollaisiin asioihin kiinnittää huomiota.

Vierailija
8/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaisten keskipituus on pari vuotta sitten ollut 167,5 cm, eli jopa 0,5 cm vähemmän kuin mulla ja ap:lla. :)

167,5 cm on 15-24-vuotiaiden suomalaisten naisten keskipituus. Kun mukaan lasketaan kaikenikäiset naiset, on keskipituus 163 cm.

Vierailija
9/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi 160 cm pitkä ystävä jonka mielestä suurin osa naisista on hänen pituisiaan tai lyhyempiä. Mm. minä 167 senttinen olen hänen mielestään saman pituinen hänen kanssaan.

Vierailija
10/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin 10-20 cm koroilla riippuu millä tuulell olen, niin tunnen itseäni silti lyhyeksi :D

Vierailija
11/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä APn kanssa.

Pidempiä naisia kuin minä on paljon.

Vierailija
12/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä APn kanssa. Pidempiä naisia kuin minä on paljon.

Vierailija
13/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutamaa senttiä sua pidempi (no, 174), ja musta tuntuu, että suurin osa myös vastaantulevista miehistä on mua lyhyempiä.

Ja aina ihmettelen, että miten tällä palstalla naisilla on vara valita miehistä pituuden perusteella, kun ei mulle ole tarjolla ollut juuri mua pidempiä.

Mutta onkos se sitten täällä pohjoisemmassa tyypillistä, vaikkei missään ihan lapissa ollakaan.

Vierailija
14/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mutta toi 168cm on kyllä todella keskiverto pituus Suomessa. Eli todellakaan "poikkeuksetta suurin osa" vastaantulevista naisista ei ole sua lyhempiä. Ehkä sää vaan jätät huomiotta ne pidemmät tai samanmittaiset? Olet täysin keskipituinen. Samanpituisia on OIKEASTI suurin osa suomalaisista naisista.

Vierailija
15/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa ajattelen busseissakin kun seison ja vieruskavereiden päälaet näkyy.

Vierailija
16/32 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu muakin pidetään "pitkänä".. vaikka olen persjalka :D

Vierailija
17/32 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta missä asuu. Luetko mukaan nuoret naiset etten vanhuksia?

mut joo asun pohjanmaalla ja oon ite 167cm mun ikäsissä 20-vuotiaissa on tosi paljo niitä 150  senttisiä. Tulee enemmän mieleen lyhyitä kuin sitte yli 170 senttisiä.

En tiedä mistä johtuu. Kai tää ikäluokka on tupakoinu ja syöny roskaruokaa enemmän kuin vaikka 70-luvulla syntyneet.

Vierailija
18/32 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 164 cm pitkä ja mä olen muka työpaikkani "hujoppi". ;) Mutta oikeastaan ne minua pitkänä pitävät ovat itse saman pituisia tai vain ehkä sentin lyhyempiä.

Omassa ikäluokassani 165 cm on naisten keskipituus. Nuoremmilla se kait on lähempänä ap:n pituutta.

Vierailija
19/32 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh..

Pitäisköhän mun olla hiljaa nyt? Olen 182 cm pitkä nainen. Ex-mieheni oli 184 cm pitkä, nykyinen mieheni on 190 cm pitkä, en ole paria nuoruuden poikaystävää lukuunottamatta seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa. (tää tuohon "pitkän miehen fantasia" -juttuun) 

En ole myöskään törmännyt siihen että tuntemattomat olisivat kadulla alkaneet huutelemaan pituudestani mitään, tai sit ei vaan ääni kanna näin ylös. heehee. Tosin mä en myöskään oo itekään huudellut tuntemattomille. Pituudesta on vinoiltu puolin ja toisin kaveriporukan kesken, nuorempana likkaporukassa kun oli pituushaitari 150 cm:stä ylöspäin. Mutta se oli kaverien keskinäistä.

Mutta nykypäivään takaisin; mä en noteeraa oikeastaan ollenkaan ihmisten pituuksia kun kävelen kaupungilla. Ainoastaan silloin olen valitettavan tietoinen itsestäni jos joudun seisomaan itseäni huomattavasti lyhyempien ihmisten keskellä, silloin on oikeasti vähän majakka-olo. 

Vierailija
20/32 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet. Vaimoni oli 156 cm, itse olen 178 cm. . Eron jälkeen seurustelin erään naisen kanssa, joka oli kai 185 cm. Ei häirinnyt yhtään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi