Mieheni huorittelee sängyssä...
...ja se on ihanaa!
Aluksi meinasi mennä tämä tyttö hiljaiseksi, mutta mies ei siitä välittänyt, lisäsi vaan tahtia ja repi hiuksista. Lopulta, aika nopeasti, olin sulaa vahaa!
Olen sentään yli 35-vuotias ja tällaista seksiä ja intohimoa en edes tiennyt olevan olemassa.
Tuore suhde, tavattiin firman pikkujouluissa ja kaiken muun hyvän lisäksi hän on muutenkin kiva mies.
Ihanaa seksiä ja myös ihastusta (voimakasta) ilmassa, molemminpuolista.
Niin paljon ihmisillä kovia kohtaloita, pettämistä, pettymyksiä yms. täällä, että halusin jakaa jotain hyvää.
Love & Peace + Passion
Kommentit (4)
sylkee päin naamaa ja persettä. Lyö välillä kovaa ja huorittelee. Viimeiseksi työntää takaapäin varpaat lujaa suuhun ja huutaa huoraa niin että tulee.
En oikein pidä kohtelustani.
Ei taida olla kovinkaan tasapainoinen mies...
Kalukaan ei pysy kovana ellei läpsi ja huorittele.
ja rauhallinen, hellä...oikein kivan näköinen ja hyväkroppainen, todella mukavasti varustettu!
Sängyssä on aivan eläin, siksi olinkin niin hämmästynyt ja vähän järkyttynytkin hetken
Tosi miehinen! erikoinen sekoitus kaikkia hyviä ominaisuuksia, vähän mietinkin et kuinka minulla on käynyt tällainen onni. Koitan laittaa vähän jäitä hattuun, mutta vaikeaa se on.
En tosiaan haluaisi, että sydämeni rikkoutuu, varsinkaan nyt kun olen löytänyt jotain niin hyvää ja tunnen niin voimakkaasti.
kirjoitteli ap
Meillä naisystäväni sanoo minua omaksi pieneksi huoripukikseen, kun olemme sängyssä. Tosi mukavaa, paitsi toi pieni-sana, mikä vähän vituttaa.