Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanat puuma ja mummotunneli

Vierailija
26.01.2013 |

ovat taatusti miesten keksimiä käsitteitä. Niillä saa kaikki keski-ikäiset naiset näpsäkästi painettua omalle tasolleen, miehen alapuolelle.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on halventavaa nimittää naista puumaksi, siihen sisältyy määrittely naisen iästä jaseksuaalisuudesta.

Eli se ikä on tabu? Esim. "nuori seksikäs kissa" viittaa myös seksuaalisuuteen ja ikään, mutta se varmaan ei ole halventava? Mä en myöskään ole koskaan ajatellut, että puuma-viehättävyys olisi sen huonompi asia. Oikeastaan en ole edes ajatellut, että on jotakin erillistä puuma-viehättävyyttä vaan puuma tarkoittaa nimenomaan viehättävää ei niin nuorta naista joka panee nuoria miehiä.

puumaksi nimitellään vanhemman oloisia naisia, mutta kysymys kuuluu: kuka määrittää sen, mikä on vanha? milloin naisesta tulee puuma tai mummo, jonka juhlimispaikka täytyy nimetä erikseen?

sanaan liittyy myös oletus siitä, että naisia kiinnostavat nuoret miehet, joita sitten jollakin erityisellä puuma-tavalla tavoitellaan seksuaalisesti.

olen viehättävä 40-v. nainen, aika varmasiitä, että mua sanotaan puumaksi, mutta en ole lainkaan kiinnostunut nuoremmista miehistä tai ylipäänsä en jahtaa miehiä ikinä.

Vierailija
42/43 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta mummotunneli on aivan loistava ja kuvaava termi, oli sen keksinyt kuka tahansa

Tero

Toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puumaradalla muttei vastannut mielikuvia.

http://www.lapumarada.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi