Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua että mieheni runkkaa!!!

Vierailija
25.01.2013 |

Ahdistaa ajatuskin...... Hän myöntää siis asian ihan avoimesti eikä edes halua lopettaa, hänen mielestään siinä ei ole mitään väärää...

Eikä olekaan kyllä minä sen tiedän, mutta silti tulen siitä valtavan mustasukkaiseksi.... Mielestäni mieheni voisi harkita lopettamista, sillä tämä asia todella loukkaa minua, tulen epävarmaksi ja ahdistun... Eikö mieheni voisi ajatella myös minun tunteitani? En minäkään tee kaikkea sellaista mistä hän ei pidä.... Tiedän kyllä ettei asiassa sinäällään ole väärää ei pettämistä tms.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit edes vähän parempaa provoa! Paljastit provoilusi jo heti kättelyssä. Sinun ei kannattaisi heti paljastaa kaikki korttejasi heti kättelyssä!

-20 xD

Vierailija
22/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ajatuskin...... Hän myöntää siis asian ihan avoimesti eikä edes halua lopettaa, hänen mielestään siinä ei ole mitään väärää...

Eikä olekaan kyllä minä sen tiedän, mutta silti tulen siitä valtavan mustasukkaiseksi.... Mielestäni mieheni voisi harkita lopettamista, sillä tämä asia todella loukkaa minua, tulen epävarmaksi ja ahdistun... Eikö mieheni voisi ajatella myös minun tunteitani? En minäkään tee kaikkea sellaista mistä hän ei pidä.... Tiedän kyllä ettei asiassa sinäällään ole väärää ei pettämistä tms.

Mies runkkaa koska a) nauttii omasta kehostaan (ihan normaalia ja sallittua) tai b) korvaa sillä puutteellista seksielämää.

Meillä tuo on sallittua molemmille, miehellä paljon työmatkoja ja silloin puolin ja toisin harrastamme sooloilua. Parempi se kuin että pettäisi!!

Joskus, vaikka olemme yhdessä kumpikin sooloilemme ja toinen katsoo - oikeasti tosi kiihottavaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain mies, muna ja mielenrauha.

Hienosti kiteytetty! :D :D

N40+

Vierailija
24/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaimoni voisi harkita lopettamista, sillä tämä asia todella loukkaa minua, tulen epävarmaksi ja ahdistun... Eikö vaimoni voisi ajatella myös minun tunteitani?

Vierailija
25/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ratkaisu, älä jousta niin paljoa ja alistu hänen kohtuuttomiin vaatimuksiinsa. Jos mies ei pidä sinusta muuten kuin tuollaisena kynnysmattona, niin nakkaa pihalle. Ei tuo ukko nyt miltään unelmien prinssiltä nimittäin vaikuta. Siis ei runkkaamisen takia, kun siinä ei mitään pahaa tai väärää ole, mutta tuo sinun elämäsi liiallinen hallinta on aika karmivan kuuloista.

Kaksi eri asiaa, se menetkö sinä baariin jossa on muitakin miehiä vai se, runkkaako miehesi vessassa seuranaan käsi ja vessapaperirulla.

Älä vieritä vastuuta omasta itsetunnostasi miehesi niskoille.

SIIS MITÄ? siis mielestäsi on oikein vaatia etten näe ystäviäni, mutta minulla ei ole oikeutta vaatia ettei hän runkkailisi vessassamme ja loukkaisi minua??? miksi minun tulisi aina joustaa??? olen jo muutenkin tehnyt paljon suhteemme vuoksi, muuttanut ttoiseen kaupunkiin, jättänyt korkeakouluopiskelupaikan ja karsinut ystäviäni............. ja hän ei voi edes tätä tehdä minun hyväkseni?? hän kyllä saa käydä baarissa niin naisten kuin miestenkin kanssa???

ehkä säälittäävä mutta itkettää en tiedä kuinka edetä eteenpäin :(

Vierailija
26/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi käy tyttökaveriesi kanssa ulkona ja sinä saat runkata. Onko parempi?

Vierailija
27/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwww, kyllä se siitä XD

Vierailija
28/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vain seuraavaksi ole kieltämästä mieheltäsi paskomista ja kusemistakin?

Katsos kun runkkaaminen on terveille miehille vähän sama asia. Ei toki niin pakottava fyysinen tarve, mutta tarve kuitenkin. Vaikka naiselta saisi seksiä säännöllisesti. Runkkaamisen ja nussimisen ero on siinä, että runkkaaminen on rentouttavampaa, koska siinä ei ole suorituspaineita tai toista osapuolta haluineen, estoineen ja vaatimuksineen mukana. On vain mies, muna ja mielenrauha. Naisten voi olla tätä vaikeata ymmärtää, koska miehet joutuvat seksissä tekemään kaiken työn ja ne suorituspaineet ovat meillä.

Siis höpö sille, että runkaaminen olisi nimenomaan miehelle rentouttavampaa, ja että mies tekee seksissäkaiken työn. Minä masturboin usein, useammin kuin mies. Ja kyllä, joskus se on helpompaa kuin seksi rakkaan kumppanini kanssa, mutta minusta ne ovat kaksi erillistä asiaa, josta toivottavasti kumpikaan seksin muoto 'kärsi'. Seksissä toisen kanssa on nimenomaan ihanaa se toisen kiihottuminen, yhteinen leikki, ennalta arvaamattomuus ja toisen nautinto (oman ohella). Masturboidessa kaikki langat ovat itsellään ja (ainakin minulla) orgasmi taattu.

Ap, miksi sinua ahdistaa toisen masturbointi? Mitä pelkäät? Se mitä kerroit toisissa viesteissäsi miehestäsi ei kuuulostanut kauhean tasapainoiselta ja toisiaan arvostavien ihmisten parisuhteelta. Onko sinulla tarpeeksi tilaa kasvattaa hyvää itseluottamusta / itsetuntemusta tämän ihmisen seurassa? Minkälainen teidän seksielämänne on muuten? Ottaako hän sinun tarpeesi ja halusi tarpeeksi huomioon? Voitko olla oma itsesi sängyssä ja sängyn ulkopuolella?

Vierailija
29/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pihalle. Ei runkkaamisen takia (siinä ei ole mitään väärää, jos ei se aiheuta pihtaamista), vaan siksi että kieltää vaimoa menemästä ja nauttimasta ystäviensä seurasta. Tahtoo sitoa naisen kotiin.

Vierailija
30/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä lainaa pitkää tekstiä mutta en jaksa selittääkään tätä asiaa. Jotenkin uskomatonta kuvitella, että seksuaaliset halut/fantasiat yms olisivat täysin riippuvaisia sukupuolesta. Eikö näistä asioista puhuta mitään edes koulussa?

Et kai vain seuraavaksi ole kieltämästä mieheltäsi paskomista ja kusemistakin? Katsos kun runkkaaminen on terveille miehille vähän sama asia. Ei toki niin pakottava fyysinen tarve, mutta tarve kuitenkin. Vaikka naiselta saisi seksiä säännöllisesti. Runkkaamisen ja nussimisen ero on siinä, että runkkaaminen on rentouttavampaa, koska siinä ei ole suorituspaineita tai toista osapuolta haluineen, estoineen ja vaatimuksineen mukana. On vain mies, muna ja mielenrauha. Naisten voi olla tätä vaikeata ymmärtää, koska miehet joutuvat seksissä tekemään kaiken työn ja ne suorituspaineet ovat meillä.

Siis höpö sille, että runkaaminen olisi nimenomaan miehelle rentouttavampaa, ja että mies tekee seksissäkaiken työn. Minä masturboin usein, useammin kuin mies. Ja kyllä, joskus se on helpompaa kuin seksi rakkaan kumppanini kanssa, mutta minusta ne ovat kaksi erillistä asiaa, josta toivottavasti kumpikaan seksin muoto 'kärsi'. Seksissä toisen kanssa on nimenomaan ihanaa se toisen kiihottuminen, yhteinen leikki, ennalta arvaamattomuus ja toisen nautinto (oman ohella). Masturboidessa kaikki langat ovat itsellään ja (ainakin minulla) orgasmi taattu. Ap, miksi sinua ahdistaa toisen masturbointi? Mitä pelkäät? Se mitä kerroit toisissa viesteissäsi miehestäsi ei kuuulostanut kauhean tasapainoiselta ja toisiaan arvostavien ihmisten parisuhteelta. Onko sinulla tarpeeksi tilaa kasvattaa hyvää itseluottamusta / itsetuntemusta tämän ihmisen seurassa? Minkälainen teidän seksielämänne on muuten? Ottaako hän sinun tarpeesi ja halusi tarpeeksi huomioon? Voitko olla oma itsesi sängyssä ja sängyn ulkopuolella?

Vierailija
31/34 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä onko tää tarina totta, mutta tällaisia naisia on tässä maassa. Maahan liiskattuja, itsetunnottomia, kilttejä ja täysin avuttomia rääpäleitä.

Kaikkein surkeinta on se, että tämä nainen toivoo itselleen vahingollisia asioita, suostuu tuhoamaan elämästään kaiken sen, mikä tekee hänestä itsenäisen ihmisen.

Raukka parka, et eroa lemmikkikoirasta mitenkään. Miten kenenkään itsetunto voi olla noin tomuna?

Vierailija
32/34 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika simppeli case:

Annat sille tai et, jos annat niin ei tota tumputusta ole.

Jos et niin elät sen kanssa että miehesi tekee niin.

Piste!

Tv 36v mies

Vierailija
33/34 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi karsii sinun ystäviä eikä halua että käyt baareissa kavereiden kanssa, niin samat! ehdot miehellesi. Tästä ette edes keskustele, vaan on itsestäänselvyys että hänkään ei mene baariin kavereidensa kanssa sitten.

Vierailija
34/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyö käyttöön, niin tuollainen homma loppuu siihen paikkaan! (vaihtoehtona ukko vaihtoon)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi