Olen kaunis, 170cm, 53kg, 75C, posliini. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (66)
Sinkkuna ollessani, ei enää.
Työt, ammatti, koulutus tai raha eivät vaikuta mitään. Persoona ja ulkonäkö ratkaisevat.
Posliinitölkki?
Nyt sekoitit kaksi asiaa.
Mitäs tuumaatte mimmit miehestä, joka on 180cm, 85kg, urheilullinen, tumma ja hyvissä töissä.
Voisko semmoinen mies kiinnostaa vastavuoroisesti?
eikö joku City-chat olis huomattavasti parempi?
70c
koulutustasoasi?
Ylempi korkeakoulututkinto.
olet opiskellut ja mitä teet työksesi?
minä kysyin, etä posliinikannu vai mikä. Sinä vastasit, että tölkki.
En ole ennen posliinitölkeistä kuullut, mutta kaipa niitäkin on. Posliinikupit ja -kannut ja -lautaset on tuttuja.
Posliinitölkki?
Nyt sekoitit kaksi asiaa.
Hmmmm, ei se ihan pelkästään noinkaan ole, koska koulutus ja työ heijastelee myös persoonaa. Siinä(kin) mielessä ihminen on kokonaisuus.
Mutta kaikkineen kuulostat herkulliselta tapaukselta, ei muuta kuin onnellista elämää!
i]eikö joku City-chat olis huomattavasti parempi?
[/quote]
En tiedä mimmoinen se on, mutta kaverini juuri viime viikonloppuna haukkui sen. Liekkö kovin hyvä.
amatsooni.
Oletko vai treenaatko?
Tero
Totta, voi ollakin, mutta en ole oikein chätteihin perehtynyt :)
matemaattisesti lahjakas? Soitatko jotain instrumenttia?
Totta, voi ollakin, mutta en ole oikein chätteihin perehtynyt :)
siellä sulle on seuraa off you go
70c
Miten niin sekoitin...
Pahoittelen. Luulin, että kysyit rintoihini liittyen mitä mainitsemistasi lempinimistä tai vastaavista niistä käytän.
Miten niin sekoitin...
Pahoittelen. Luulin, että kysyit rintoihini liittyen mitä mainitsemistasi lempinimistä tai vastaavista niistä käytän.
jeesus.. pilli ja pulla
Miten niin sekoitin...
jeesus.. pilli ja pulla
amatsooni.
Oletko vai treenaatko?
Tero
Treenaan kerran pari viikossa salilla + lenkkeilen, tosin en nyt tavella juokse.
mitä olet opiskellut ja mitä teet työksesi?
Viestintää (VTM). Suurehkon firman hr-osastolla olen, en juurikaan pidä työstäni tosin.
Oletko matemaattisesti lahjakas? Soitatko jotain instrumenttia?
Olen, mutta matematiiset aineet eivät silti ole minua koskaan kiinnostaneet. Soitin viulua nuorena pari vuotta. Nyt en ole koskenutkaan viuluun moneen vuoteen.
Mitäs tuumaatte mimmit miehestä, joka on 180cm, 85kg, urheilullinen, tumma ja hyvissä töissä.
Voisko semmoinen mies kiinnostaa vastavuoroisesti?