Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmeisesti pitäisi viettää enemmän aikaa lasten kanssa

Vierailija
25.01.2013 |

siis kahden kesken.

Nyt harvinainen hetki eli olen esikoisen (6v.) kanssa kahden kun pikkusisko yökylässä ja mies mökillä. Poika alkoi jutella heti paljon. Muun muassa eskarissa tapahtuvasta kiusaamisesta (ikinä pk:n väki ei ole sanonut mitään siihen viittaavaakaan!). Muina puheenaiheina pelko koulun aloittamisesta syksyllä jne.

Nyt on ihan oikeasti paska mutsi-fiilis. Sanallakaan lapsi ei ole noista puhunut aikaisemmin, ei sanallakaan. Miksi hän ei ole aikaisemmin tullut juttelemaan? En oikeasti ole niin kiireinen, ettenkö ehtisi jutella lapsen kanssa. Tai ehkä olen sitä lapsen mielestä =(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monta kertaa on miehen kanssa jo päätetty että tehdään vuoron perään jotauin yhden lapsen kanssa kerrallaan. Mutta oikeasti nuo hetket kotona kahden kesken on niitä arvokkaimpia, rauhassa, ei mitään erityistä tekemistä, niin juttua alkaa tulla. Olen huomannut saman oman 6-vuotiaan kanssa. Mutta ajattele positiivisesti: eikö ole hienoa, että asia tuli esiin nyt? Ehkä lapsesi ei aikaisemmin ollut valmis kertomaan asiaa, tai osannut sanallistaa sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi