Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään koko ajan veritulppaa tai aivoverenvuotoa. Tää häiritsee jo normaali arkea.

Vierailija
16.01.2013 |

Kangistun pelosta kun päätä särkee.

Yöllä valvon kun huomaan että jalkaa jomottaa ja usein nousen mittaamaan pohkeiden ympärykset ettei ole toinen jalka turvonnut.

Joka kerta olen ihan varma että kuolen.

:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pakkoajatuksia

- paniikkihäiriöön liittyy kuolemanpelko

- pakko-oireinen neuroosi, pakko mitata pohkeiden ympärystä

Jos tuo on jatkuvaa, käy lääkärissä. Saat avun ja elämä helpottuu.

Vierailija
2/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että sinulla on ahdistuneisuutta muista asioista joka kanavoituu tuollaiseen. Tai olet jossain ikäkriisissä ja vanhuus ja kuolema pelottavat.

Jos tuollainen oireilu häiritsee jo arkeasi, mene lääkäriin. Jokin jutteluterapia voisi jo helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun äidillä on oikeasti ollut 2 aivoinfarktia ja toisen seurauksena molemminpuolinen keuhkoveritulppa.

Elossa, mutta huonossa kunnossa.

Joten pelkää vasta sitten kun jotain oikeasti tapahtuu.

Vierailija
4/6 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pääkivun takia (yksityisellä) ja toisen kerran pohkeen takia. (päivystyksessä).

Itkin lääkärissä kun luulin että on veritulppa ja ne sairaanhoitajat varmaan ajatteli että oon hullu.

Mulla on kerran pää kuvattu magneettikuvauksessa koska sain tosi pahoja pistoksia päähän, jotka lopulöta hävisi kun stressikin helpotti. Tuolloinkin olin varma että on aivokasvain tms´.

Olen miettinyt että puranko näin stressiä? Että pelkään koko ajan?

-ap

Vierailija
5/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Ihan naurettavaa kerta toisensa jälkeen pelätä samaa juttua. Pitäisi jo tietää, että kaikki on kunnossa, kun aiemminkin on ollut. Yleensä itselläni pelko on nimenomaan illlla kun olen menossa nukkumaan.

Vierailija
6/6 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oikeassa siinä asiassa, että varmasti kuolet. Se on eri asia, milloin.

Todellinen ongelma on päässäsi, eli mielenterveystoimistossa sinun ongelmaasi voidaan hoitaa. Poikkeus on se, jos lähiomaisillasi on ollut poikkeuksellisen paljon veritulppia ja/tai aivoverenvuotoja.

Kas kun et tule ajatelleeksi aivoinfarktia, vaikka tuolla yhdistelmällä aivoverenvuoto/veritulppa sekin olisi varteenotettava vaihtoehto. Mutta kuitenkin suurimman avun saat mielenterveystoimistosta, jos stressiä et saa millään vähemmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän