Mitä ajattelisit jos saisit kuulla, että tyttäresi on toinen nainen?
Itse olisin todella surullinen. Täytyy myöntää, että ehkä hieman myös hävettäisi....
(Älä pliis vastaa tähän, että olisin aika yllättynyt, kun tyttö on kuitenkin vasta 7 vee. Se kun ei oikeasti ole mitenkään mainittavan hupaisa letkautus.)
Kommentit (7)
Naisen täytyy arvostaa itseään todella vähän, että alentuu tuollaiseen asemaan. Ei mikään mies ole sen väärti, että teet itsestäsi hänen käyttölelunsa.
En oikein tiedä, ehkä pääasia että on onnellinen? Ehkä me kaikki olemme liiaksi kaavoituneet katselemaan rakkautta ja onnea ikuisen mustavalkoisen parisuhteen kautta? On muitakin tapoja olla onnellinen ja tyytyväinen.
sillä tietysti toivoisin hänelle suhdetta, jossa hän on se ykkönen. Mutta todennäköisesti paheksuisin myös tyttären toimintaa, vaikkeivät asiat ole aina niin mustavalkoisia.
En ainakaan syyttäisi tytärtäni, koska hän olisi siinä tilanteessa täysin syytön. Ainoa syyllinen on pettäjä. Pettäjä on yksin vastuussa.
Tietenkin toivoisin tyttärelleni parempaa miestä kuin tuollainen pettäjä, ja toivoisin että tytär avaisi silmänsä.
Olisin joka tapauksessa lapseni puolella, sillä hän ei olisi tehnyt mitään väärää.
Yrittäisin kertoa, kuinka pettäminen satuttaa. Eikö hän ymmärrä, mitä on tekemässä tgoiselle ihmiselle, mahdollisesti kokonaiselle perheelle. Eikö hän kykene asettumaan toisen asemaan?
Olisin pahoillani, etten osannut kasvattaa hänestä toista ihmistä huomioon ottavaa ihmistä. En osannut välittää omia moraalisia arvojani. En hylkäisi, mutta olisi kova paikka minulle. Sitä miestä en sietäisi silmissäni lainkaan.
Vaikea sanoa kun itsekin olen ollut kakkonen niin olen vähän jäävi moralisoimaan. Oman tyttären onnen puolesta tietenkin tulisi huoli.
Eniten olisin huolissani jaksamisesta tilanteessa ja siitä, miten asiat menevät. Helppo rasti tuo ei tosiaankaan ole, varsinkaan, jos on ihan tosissaan mukana asiassa. Kun tarkoitusperiä on niin monia.
kun itsekin olen ollut kakkonen niin olen vähän jäävi moralisoimaan. Oman tyttären onnen puolesta tietenkin tulisi huoli.