Onko kellään lähtenyt selluliitti liikunnalla???
Tai mistä olette saaneet apua? Kalliisiin leikkauksiin ei todella varaa.. Käyn salilla 4 x viikossa ja yhtenä päivänä tanssissa. Mietin vaan kun on tuota muhkuraa kertynyt.. :/ Toki ruokavaliotakin olen muokannut, kovat rasvat pois ym
Kommentit (25)
Missä linkki tohon kuivakuppaukseen??????
Esim hyvinvoinnin tavaratalosta voi noita kumisarvia tilata. Stimuloi nestekertymiä ja vähentää ehkä sellua.
Esim hyvinvoinnin tavaratalosta voi noita kumisarvia tilata. Stimuloi nestekertymiä ja vähentää ehkä sellua.
oli pudottaa rauhallista vauhtia painoa ruokavalion parantamisella ja kohtuullisella liikunnan lisäyksellä. Kun läski väheni, niin myös selluliitti väheni.
oli selluliittia. Jennifer Lopezilla on selluliittia. Mieti sitten siitä, jos nää rikkaat ei saa sitä pois, niin mikä on ennusteesi!
Selluliittipilleri - http://track.fi.cellinea.com/product/Cellinea/?uid=2484&sid=699&pid=122&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2013 klo 21:30"]
oli selluliittia. Jennifer Lopezilla on selluliittia. Mieti sitten siitä, jos nää rikkaat ei saa sitä pois, niin mikä on ennusteesi!
[/quote]
Rahalla ei pysty pakottamaan ketään tekemään selluliittijumppaa, jos ei ite taho.
Youtubesta löytyy videoita siitä, millaiset liikkeet ovat erityisen tehokkaita. Lymfakiertoa pitää myös aktivoida päivittäin aerobisella liikunnalla.
mutta sellulittiä riittää. Pitänee alkaa nostaa jaloilla painoja.
Paljon vettä päivässä ja liikuntaa!
Selluliitti lähtee, jos läskiä lähtee. Muuten en ole huomannut, että liikunnalla olisi yhtään mitään vaikutusta.
Valitettavasti mulla ei tuota läskiä ole muutenkaan liikaa. Et riittävä laihtuminen selluliitin poistamiseksi tarkoittaa mun kohdallani sitä, että kylkiluut näkyy ja rinnoista katoaa se vähäkin, mitä niissä muuten on.
Jos oon muuten sopusuhtaisessa kunnossa niin ettei luut paista, se valitettavasti mun vartalo- ja kudostyypilläni näyttää tarkoittavan sitä, et maha pömpöttää ja perse ja reidet on muhkuraiset. En sit tiiä, kumpi on parempi.
ja puoli kiloa kasviksia päivässä vähintään.
Kuivakuppaus autto itelläni todella paljon. Ikisinkun blogista luin ja ostin kupit. Yli puolella väheni sellu alle kuukaudessa, uskomatonta! Syksystä asti oon laihdutellu ja syöny terveellisesti, mut selluliitti oli tiukassa, tuo sit autto. Katsoa jos kesään mennessä ois melkein kaikki pois kun syö edelleen hyvin ja liikkuu :)
syön paljon vihanneksia, juon vettä, käytän arkisin vain vähän hiilareita. Olen normaalipainoinen. Ja selluliittia piisaa.
En enää usko että siihen voi ihmeesti vaikuttaa. Yritän nauttia siitä että olen hyvässä kunnossa ja hoikempi kuin moni ikäiseni. Kaikkea ei voi saada.
Vettä ei saa juoda liikaa, mieluiten vain kun on jano.
Vettä ei saa juoda liikaa, mieluiten vain kun on jano.
mitä jos ei ole koskaan jano?
Googleen ku pistää ikisinkku kuivakuppaus niin löytyy: http://www.ikisinkku.com/2012/08/google-hakusana-eroon-selluliitista.ht…
Ei pitäis olla mahdoton tehtävä.
kuivakupannu oon nyt kaksi viikkoa. En ois uskonu, mut tää toimii oikeasti :D