Mulla on menny ohi; MIKÄ on synnytyslakki????
Siis itsekin 2 lasta pukannut maailmaan ja ikääkin jo 34.... mutta ilmeisesti olen aika pihalla..=))
Kommentit (16)
siis ajattelin, että se on lähinnä joku nuorten äitien vitsi.
Huvittaa ajatus jostain lakista päässä kun synnytät=)
http://2.bp.blogspot.com/_nHLE2R0FxX4/TVBuv2-lIpI/AAAAAAAAADg/MLZ44FAOi…
http://www.pakuya.com/upload/20120105/Birthday_Hat.jpg
voi laittaa direktiivit, jos olen väärässä.
jossa äidit pokkana selittelivät, millainen lakki kenelläkin oli ollut päässään ja miten kätilöt siihen suhtautuivat
EU- säädös määrää, että synnyttäjällä pitää olla synnytyslakki.
On tarkkaan määritelty, minkälainen sen pitää ollakin. Ihmeen tietämätöntä porukkaa.
on ehkä joskus ollut, mutta nykyään se kyllä vaaditaan lähes valtakunnallisesti joka synnytyssairaalassa.
EU- säädös määrää, että synnyttäjällä pitää olla synnytyslakki.
On tarkkaan määritelty, minkälainen sen pitää ollakin. Ihmeen tietämätöntä porukkaa.
Ihmeellistä tietämättömyyttä ja välinpitämättömyyttä. Lakittomasta synnyttäjästä tehdään automaattisesti ls-ilmo.
Mun kaveri on kätilö ja joutui tosi ikävään tilanteeseen, kun synnyttäjä meinasi väkisin synnyttää ilman lakkia. Kaverini laittoi ammattilaisen ottein lakin synnyttäjän päähän ja tuleva isä kävi kaverini kimppuun. Jupakka on nyt syyttäjällä, luultavasti isä saa ehdollista.
Johan tuo lakki mainitaan synnytysvalmennuksessakin, ja ainakin Tyksin sivuilla on ohjeet synnyttäneille, jossa kerrotaan, että se tulee pakata synnyttäjän itsensä mukaan! Tosin en tiedä, onko taas joku Tyksin juttu, että eivät sitä maksa, ehkä muualla maksetaan. Mä otin kyllä oman mukaan.
ja on sitä edelleen=)
Pissiksillä on hauskaa, kuka sitä nyt lapsilta huvin kieltää? ;)
ja on sitä edelleen=)
Kyllä sellainen leikkimielisyys pitäisi lailla kieltää. AV on kuulkaas vain vakavahenkisten ihmisten paikka. Maailmassa on muutenkin liikaa ilonpitoa, riekkumista ja yleistä lystikkyyttä.
ja on sitä edelleen=)
Kyllä sellainen leikkimielisyys pitäisi lailla kieltää. AV on kuulkaas vain vakavahenkisten ihmisten paikka. Maailmassa on muutenkin liikaa ilonpitoa, riekkumista ja yleistä lystikkyyttä.
Kannattaa suosia kotimaista. Lakkitupa lähellä Tamperetta on perinteikäs perheyritys, joka työllistää äitejä, tyttäriä ja miniöitä. Lakkituvan synnytyslakkien mallit ovat tarkkoja kopioita vanhoista synnytyslakeista, perinteisistä materiaaleista perinteisin työtavoin valmsitettuja.
Joitakin mallejamme on myynnissä myös Synnytysmuseon myymälässä, koko valikoiman löydät tehtaanmyymälästämme sekä verkkokaupasta.
Lakkitupa - äitien tekemiä lakkeja.
ja on sitä edelleen=)
Vakava asiahan tämä on, ei mitään teinipelleilyä. Toivottavasti teinit eivät synnytäkään, vaan ainoastaan vakavamieliset aikuiset jotka ymmärtävät sentään noudattaa EU-direktiivejä.
Suomen Synnytyslakkiliiton 50-vuotisjuhlavuoden kunniaksi mallistossamme on myös Kotirouva -lehden lukijoiden vuoden 1963 parhaimmaksi valitsema synnytyslakki.
Lakkitupa - äitien tekemiä lakkeja.
Taas tää kysymys. Googlaa edellinen ketju, olikohan viikko sitten. Siellä oli kivoja vastauksia.