sukupuoli ultrassa?
missä helsingissä kerrotaan sukupuoli ultrassa? näillä näkymin olen menossa naistenklinikalle, mutta voin vielä vaihtaa kättäriin. Mehiläisestä sanoivat etteivät kerro, vaikka on yksityinen. näkyykö sukupuoli siis np- vai rakenneultrassa?
kiitos!
nana
Kommentit (5)
Jos pelkäävät, että asiakas nostaa sodan väärästä veikkauksesta, voisivat seinään kirjoittaa sen sijaan " Arvaamme sukupuolta, emme kerro sitä varmuudella" .
Olin itse reilu vosi sitten kättärillä rakenneultrassa ja vaikka seinällä oli lappuja ja esitteessä luki, että sukupuolta ei kerrota, meillä kätilö itse kysyi haluanko tietää. Otti vielä loistavan kuvan meidän pojan kiveksistä ja antoi sen minulle. Eli riippuu vissiin tyypistä ja siitä miten selvästi näkyy.
NP-ultrassa ei kai voi vielä sukupuolesta saada mitään varmuutta, ei ole vielä niin kehittyneet.
Nyt olen menossa kuukauden päästä kuudennen lapsen rakenneultraan ja aion kyllä kaikesta huolimatta kysyä kätiön arvausta.
ainakaan jos kätilö ultraa. Lääkärit kuulemma kertovatkin jos sellaiselle jostakin syystä sattuisit pääsemään (ei rutiinisti). Kysyin tätä mutta ainkin minut ultranneella kätilöllä oli/on tiukka linja.
Kävimme yksityisellä Diacorissa, jossa kyllä sp kerrotaan, jos se on näkyäkseen. Meillä jäi kyllä sukupuoli silti arvoitukseksi, koska vauva oli sellaisessa asennossa ettei kunnollista näkyvyyttä saatu. Pippeliä ei siis näkynyt (rv 28) ja kivekset lasekutuvat kunnolla vasta viikolla 30 jälkeen, joten meille voi olla tulossa kumpi tahansa. Aina ei siis onnaa sukupuolen selvitys vaikka kävisi yksityiselläkin- tosin 3/4D ultrassa saat sen kyllä tietää lähes satavarmasti jos haluat maksaa vähän enemmän...
Eivät kerro.. Seinässäkin lukee lappu ettei tartte edes kysyä..