Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Neiti voisi varmaan antaa nuoremmakseen istumapaikan?"

Vierailija
07.12.2005 |

En voi, olen raskaana.

No onneksi olkoon, kuinkas paljon on vielä laskettuun aikaan?

En tiedä, tunti sitten tärppäsi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jo ruinaaja on todella vanha ja huonosti liikkuva, niin sitten annan tilaa. Mutta kun välillä jo 50 v hyvin pukeutuneet ja oikein eläväisen näköiset naiset ruinaavat penkkiä.

Vierailija
2/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten lopettakaa itsenne jalustalle asettaminen.

Enää ei sentään teititellä vanhempaa ihmistä tavatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No ehkä jo ruinaaja on todella vanha ja huonosti liikkuva, niin sitten annan tilaa. Mutta kun välillä jo 50 v hyvin pukeutuneet ja oikein eläväisen näköiset naiset ruinaavat penkkiä.

Vierailija
4/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten lopettakaa itsenne jalustalle asettaminen.

Enää ei sentään teititellä vanhempaa ihmistä tavatessa.

Vierailija
5/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinkohan 3.. =)

Vierailija
6/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tarvitseville annan paikan, mutta pelkille arvovaltaa testaaville en.

Vierailija
7/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan seistä vielä nuorilla jaloillani.

Vierailija
8/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kipeästi kuin minä viereisillä penkeillä istui teinejä jotka kiroili kuin katutytöt ja ei eväkään liikahtanut.

Vierailija
9/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sellaista kyllä halunnutkaan, koska oli helpompaa seistä kuin istua, mutta ihmettelin silti.

Vierailija
10/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku viisikymppinen haluaa itsensä ehdoin tahdoin asettaa vanhuksen asemaan, sama se mulle. Jaksan kyllä seistä sen pari kilometriä, mitä bussilla matkustan. Eri asia tietysti, jos olen itse jotenkin heikommassa asemassa, ja ansaitsen sen paikan enemmän (jalka poikki, viimeisillään raskaana tms.).

Vierailija
11/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärillä istuskeli tyytyväisinä lähinnä nuoria naisia, mutta yhtä itsekkäitä ovat nuoret miehetkin. Yhtä lailla ärsyttää se, että varsinkin naisilla on tapana varata oma tuoli laukulleen. Sitä harrastavat kaiken ikäiset naiset.

Vierailija
12/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään omat jalat kantaa. Toisaalta nuoret eivät välttämättä vaan tyhmyyttään ymmärrä miten vaikeaa voi olla esim. ison mahan kanssa seistä. Ei se aina ilkeyttä ole jos eivät älyä tarjota paikkaa.

Vierailija
13/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein samanikäinen nainen kuin minä ja pyysi paikkaa, kun hän on raskaana, oiskohan ollut n. puolenvälin paikkeilla raskaudessa, no minä viimeisilläni pungersin ylös kaikkine vaivoineni ja annoin paikan. Ei siinä mitään, kyl mä jaksoin seistä, mutta huvitti vaan, ite yleensä annan paikan vanhemmille, mutta tietty riippuu omasta voinnista.

Vierailija
14/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin laiskuus. Eivät vain tule ajatelleeksi.

Vierailija
15/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty seisomaan raskaanaollessani bussissa, pyörryn. Johtuu kai alhaisesta verenpaineestani ja alhaisesta Hg:sta.

Vierailija
16/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan tehnyt mitään!

En muista millä pysäkillä mulla silmissä pimeni mutta pasilassa joku sitten herätteli ja kysyi olenko kunnossa. Joku mummeli siinä motkotti että maha pystyssä ja kännissä kuin käki (mitä en todellakaan ollut!)

Vierailija
17/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ollut raskaana. Ei, vaikka olen ollut tosi huonossa kunnossa ja viimeisilläni.

Yhden ainoan kerran n. 80-vuotias nainen tarjosi paikkaansa, mutta kieltäydyin silloin, koska ajattelin jaksavani kuitenkin häntä paremmin seistä.

Vierailija
18/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paikassa: olit sitten pankissa tai bussissa ja vaikka kuinka olisi tilaa istua niin kyllä ne ryppykasat keksivät ajaa jonkun pois paikalta joka " KUULUU" heille vain sen perusteella että se on esim. bussin etuosassa tai lähellä pankkitiskiä

Vierailija
19/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjotaan istumapaikkaa vanhemmalle henkilölle ja saadaan palkaksi haistatteluja.

Vierailija
20/22 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin raskauksien aikana monenlaisia vaivoja ollut ja eihän ne päällepäin näy, mutta en kyllä silloin lenkilläkään ole käynyt.