Rakastan työkaveriani ja se tunne vahvistuu vaan päivä päivältä ja vuosi vuodelta. Mikä avuksi?
Kun ei minulla ole aikomusta häntä alkaa vikittelemään, koska olemme molemmat perheellisiä.
Mutta tunteilleni en voi mitään eikä tämä mene näköjään koskaan ohi. Hän vaan on niinihana ja viihdymme hyvin yhdessä.
Varmaan työpaikan vaihto olisi ratkaisu, mutta en halua tehdä sitä,kun rakastan häntä ja haluan kuitenkin olla hänen lähellä.
Tuskallinen tilanne, mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (7)
Ettet tuhlaisi vuosia elämästäsi jonkun pelkän kusipäisen pelaajan takia, jolle sulla on vain välinearvoa jollakin tapaa?
En siis osaa sanoa muuta kuin sen, että kyllä hän minun kanssani viihtyy ja tykkää olla. Sitä en osaa analysoida ovatko hällä samanlaisia tunteita kuin minulla. Luultavasti ei ole, olis kai hän jotain aloitetta tehnyt kunnolla? Toisaalta enhän minäkään ole mitään tosiasiallisesti tehnyt.
ap
työpaikkaromanssi ja pilaa kaikkien elämä. Diipa, daapa, daapa, diipa..... DAA.
vaan haluaisi kokeille ihan tunteella ilmän ainaista järjen käyttöä. Ja miksi ei saisi toimia jos syrän niin sanoo? Eihän siinä tarvi kenenkään elämää pilata, tuskinpa hän siihen mukaan lähtisi jos ei haluaisi? Ja jos ei lähtisi niin kenenkään elämä ei pilaantuisi? Paitsi omani, joka on jo pilalla muutenkin tämän rakastumisen takia.
ap
Jos menee tunteensa tunnustamaan ja saa pakit, eli toista ei kiinnostakaan, voiko sen jälkeen jatkaa hyvin sujunutta yhteistyötä töissä? Tai sen jälkeen, jos hänkin tykkää samoin? Onko joka tapauksessa työpaikan vaihto edessä?
Jos vaikka tilanne on niin että et tunne häntä kohtaan mitään? Miltä se sen kertomisen jälkeen tuntuisi tehdä töitä hänen kanssaan? Ajatellen nyt tätä miestä jos hän ei ajattelekaan yhtään mitään.
Minä olen rakastanut 20 vuotta miestä, jota en tule koskaan saamaan. Meillä oli hetkemme, mutta missasimme sen ja nyt on molemmilla perheet. Onneksi emme näe kovin usein nykyään ja tunne pysyy siten taustalla.
Minun neuvoni siis on: vaihda työpaikkaa tai toimi. Kärvistely lähellä on vain tuskallista.