Serkkuni mies lähenteli minua???
Olimme mieheni kanssa tänään kyläilemässä serkullani.Lähtiessä serkkuni mies tuli auttamaan takkia päälleni,siinä samalla hän vaivihkaa puristi minua pepusta.Minä jähmetyin täysin.Mieheni puki kenkiään siinä vieressä eikä huomannut mitään.Serkkuni seisoi meitä vastapäätä ja kyseli tulevan viikonlopun leffa ehdotuksia, olimme jo alustavasti sopineet yhteisestä leffaillasta lauantaille.En saanut sanaa suustani,luikin nopeasti porraskäytävään.Serkkuni mies katsoi minua ja iski silmää.Voi jumalauta,mitä minä teen?Kerronko miehelleni vai serkulleni, vai molemmille?Vai enkö kerro kummallekaan?Tätä serkkuni miestä en pysty enää luontevasti kohtaamaan.Mitään sutinaa ei ole välillämme koskaan ollut eikä tule olemaan.Olemme tunteneet toisemme vuosia.Ja nyt sitten tuli tämmöinen.Mitä minä teen?Yöunet on ainakin mennyttä tältä yöltä.
Kommentit (5)
Mulla taas sellainen tilanne että serkkuni yrittää jatkuvasti iskeä miestäni,kai se luulee etten tajua/huomaa.
kun 3 omaa serkkua on lähennellyt,ja tädin mies(olin vielä 15 silloin). Hyi että ällöttää. Tietysti olivat päissään,mutta silti! Ja noiden serkkujen kanssa iso ikäero,olen siis huomattavasti vanhempi kuin he.
kun 3 omaa serkkua on lähennellyt,ja tädin mies(olin vielä 15 silloin). Hyi että ällöttää. Tietysti olivat päissään,mutta silti! Ja noiden serkkujen kanssa iso ikäero,olen siis huomattavasti vanhempi kuin he.
Tarkoitit varmaan ollesi itse serkkujasi huomattavasti nuorempi, vai?
Laittaisin miehen asialle, sanoisin että saa olla sitten vimppa kerta tai muijas saa tietää. Esittäisin että mies siis näki tilanteen itse.