Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yh voi tutustua miehiin?

Vierailija
24.01.2013 |

Olen 25-vuotias parivuotiaan lapsen äiti, asun pienellä paikkakunnalla (n. 10 000 asukasta). Erosin n. vuosi sitten.

Lapsi on kotona aina paitsi tiistai alkuillasta kaksi tuntia ja viikonloppuna toisena päivänä muutaman tunnin päiväaikaan.

Miten ihmeessä mä löydän miehen? Tai miten osaan ottaa miehiin enää kontaktia? Miten uskallan tutustua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit alunperin valinnut lapsesi isän vähän paremmin, niin olisitte voineet elää onnellisina yhdessä koko elämän.

Nyt ei tilanteessasi ole enää mitään tehtävissä.

Vierailija
2/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit alunperin valinnut lapsesi isän vähän paremmin, niin olisitte voineet elää onnellisina yhdessä koko elämän. Nyt ei tilanteessasi ole enää mitään tehtävissä.

Toki parivuotiaan lapsen äidillä voi olla vaikea löytää miestä, mutta muutaman vuoden päästä helpottaa. t, Been there, done that

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vika on miesten.

Mutta parasta on totutella elämään omaa elämää ilman miehiä. Niin minäkin tein.

Vierailija
4/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä niin nuori, että ehdit löytää miehen vielä myöhemminkin. Itseasiassa olet etulyöntiasemassa 30 vuotiaana; olet nuori ja sulla on kouluikäinen lapsi. Muut eronneet ovat silloin enimmäkseen rupsahtaneita 40 vuotiaita taaperoiden äitejä ja sulla on silloin vientiä. Tiedän tämän, koska olen itse omalla kohdalla kokenut.

Vierailija
5/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit alunperin valinnut lapsesi isän vähän paremmin, niin olisitte voineet elää onnellisina yhdessä koko elämän.

Kiitti rohkaisevista sanoistasi! Vaan ei kateeksi käy sinunkaan miestä kun tuollaisen katkeran myrkkykielen on taakakseen ottanut! :)

ap

Vierailija
6/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä niin nuori, että ehdit löytää miehen vielä myöhemminkin. Itseasiassa olet etulyöntiasemassa 30 vuotiaana; olet nuori ja sulla on kouluikäinen lapsi. Muut eronneet ovat silloin enimmäkseen rupsahtaneita 40 vuotiaita taaperoiden äitejä ja sulla on silloin vientiä. Tiedän tämän, koska olen itse omalla kohdalla kokenut.

Tämä viesti kyllä piristi! Ja on varmasti aivan totta.. Mieluummin olen ilman miestä kuin otan mitään "kunhan joku"-miestä puhumattakaan että esittelisin lapselle vähän väliä jonkun kokelaan! Silti sitä vaan kaipaa välillä läheisyyttä.

Vaan ei kai se auta kun odotella muutama vuosi ja muistaa pitää itsensä hyvässä kunnossa niin sitten on kysyntää :)

Tällä hetkellä minulla varmaan rajaa aika paljon sekin suht omanikäisissä miehissä, että minä en halua lisää lapsia (enkä todennäköisesti pysty saamaankaan), ja monet minun ikäiset tai hieman vanhemmat ovat vielä lapsettomia ja varmasti suhteen edetessä haluaisivat hankkia lapsen.

ap

Vierailija
7/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit alunperin valinnut lapsesi isän vähän paremmin, niin olisitte voineet elää onnellisina yhdessä koko elämän. Nyt ei tilanteessasi ole enää mitään tehtävissä.

Toki parivuotiaan lapsen äidillä voi olla vaikea löytää miestä, mutta muutaman vuoden päästä helpottaa. t, Been there, done that

Mitä kautta sinä löysit miehen? Ja minkä ikäinen lapsesi oli silloin? :)

Vierailija
8/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehduttava viesti:)) Ap ihana,kakki järjestyy! Kaikki tässä elämässä täytyy ansaita. Kaikki tulee olemaan hyvin:)

Vierailija
9/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti kyllä piristi! Ja on varmasti aivan totta.. Mieluummin olen ilman miestä kuin otan mitään "kunhan joku"-miestä puhumattakaan että esittelisin lapselle vähän väliä jonkun kokelaan! Silti sitä vaan kaipaa välillä läheisyyttä. Vaan ei kai se auta kun odotella muutama vuosi ja muistaa pitää itsensä hyvässä kunnossa niin sitten on kysyntää :) Tällä hetkellä minulla varmaan rajaa aika paljon sekin suht omanikäisissä miehissä, että minä en halua lisää lapsia (enkä todennäköisesti pysty saamaankaan), ja monet minun ikäiset tai hieman vanhemmat ovat vielä lapsettomia ja varmasti suhteen edetessä haluaisivat hankkia lapsen. ap

Olin 25 vuotiaana 2 vuotiaan lapsen yh-äiti. Oli kaikenlaisia suhteita, mutta sen oikean tapasin vasta 30 vuotiaana. Nykyisin muistelen yh-aikaani lämmöllä. Aika aikaansa kutakin ja se mies tulee sitten vastaan kun vähiten odotat.

Vierailija
10/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25 vuotiaana 2 vuotiaan lapsen yh-äiti. Oli kaikenlaisia suhteita, mutta sen oikean tapasin vasta 30 vuotiaana. Nykyisin muistelen yh-aikaani lämmöllä. Aika aikaansa kutakin ja se mies tulee sitten vastaan kun vähiten odotat.

Minä muistelen joka ilta lämmöllä tätä aikaa jonka saan jakaa lapsen kanssa kaksin. En kaipaakaan (vielä) tähän ketään jakamaan arkea, mutta silloin tällöin olisi kiva saada vähän hellyyttä osakseen.

Voi olla että lapsen mennessä kouluun muutamme isommalle paikkakunnalle, jossa olisi a)enemmän valinnanvaraa b)tuntemattomia kasvoja joista ei olisi ennakkokäsitystä. Mutta nyt halua asua vielä täällä missä asuvat vanhempani sekä lapsen isän vanhemmat, suurin osa ystävistäni ja sukulaisistani. Sekä lapsen isä. Vaikka en voi häntä sietää silmissäni niin haluan että lapseni saa muodostettua isäänsä hyvän suhteen. Hyvä isä lapselle, kammottava mies oli minulle.

Kunnon vuodatus :)

Ap

Vierailija
11/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies (miesasiamies)...me ollaan katkeria naisvihaajia kuulemma.

Kiitti rohkaisevista sanoistasi! Vaan ei kateeksi käy sinunkaan miestä kun tuollaisen katkeran myrkkykielen on taakakseen ottanut! :)

ap

Vierailija
12/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias parivuotiaan lapsen äiti, asun pienellä paikkakunnalla (n. 10 000 asukasta). Erosin n. vuosi sitten. Lapsi on kotona aina paitsi tiistai alkuillasta kaksi tuntia ja viikonloppuna toisena päivänä muutaman tunnin päiväaikaan. Miten ihmeessä mä löydän miehen? Tai miten osaan ottaa miehiin enää kontaktia? Miten uskallan tutustua?

Ilmotat siellä että kaikki halukkaat tulkaa käymään.

Eikä muuten ole vitsi.

Vierailija
13/13 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies (miesasiamies)...me ollaan katkeria naisvihaajia kuulemma.

ap

Yrittää kiusata:) Selvästi hullu:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi