Auttaakohan piikkimatto synnytyksen käynnistymiseen?
Itsellä viikkoja ei ole vielä riittävästi mutta jos menee yliaikaiseksi ja nää kauheet olotilat jatkuu, niin kannattaako kokeilla?
Kommentit (4)
Hukkaa synnytyslakkisi. Johan käynnistyy.
Voihan sitä kokeilla kaikkea, mutta suurin osa on että "tämä saattaa käynnistää synnytyksen". Kolmen ässän tehokkain, eli seksi (tai siis sperma) on sekin "toimiva" vain jos paikat ovat jo muutenkin valmiina. Nännien stimulaation, eli hieromisen tai rintapumpulla pumppaamisen, olen kuullut aiheuttavan supistuksia, mutta tuossakin taitaa olla se että toimii vain jos kroppa on valmis. Tiedän että se on tukalaa jos menee yli ja vaikka ei menisikään, mutta et sinä oikein voi muuta tehdä kuin odottaa.
Ajattelin kokeilla piikkimattoa lasketun ajan tienoilla. Ainakin menen synnyttämään rentoutuneena :).
Voihan sitä kokeilla kaikkea, mutta suurin osa on että "tämä saattaa käynnistää synnytyksen". Kolmen ässän tehokkain, eli seksi (tai siis sperma) on sekin "toimiva" vain jos paikat ovat jo muutenkin valmiina. Nännien stimulaation, eli hieromisen tai rintapumpulla pumppaamisen, olen kuullut aiheuttavan supistuksia, mutta tuossakin taitaa olla se että toimii vain jos kroppa on valmis. Tiedän että se on tukalaa jos menee yli ja vaikka ei menisikään, mutta et sinä oikein voi muuta tehdä kuin odottaa.
Ajattelin kokeilla piikkimattoa lasketun ajan tienoilla. Ainakin menen synnyttämään rentoutuneena :).
Pelkästä aloituksesta ei vain ihan ottanut selvää että millä mielellä kyselet. Olen törmännyt ihmisiin jotka ihan tosissaan uskovat että voivat vaikuttaa synnytyksen alkamiseen esim. siivoamalla ahkerasti. =)
Mitä noita "missä olit kun synnytys alkoi" ketjuja olen lukenut niin aika monella on poltot alkaneet silloin kun ovat olleet rentoutuneita/lepäämässä. Itsekin olin esikoisen kohdalla nukkumassa kun vedet menivät ja supistukset alkoivat, sillä mulla onkin nyt omalla puolella sänkyä tuollainen kertakäyttö patjan suojus, ihan vain varmuuden varalta. =D
Voihan sitä kokeilla kaikkea, mutta suurin osa on että "tämä saattaa käynnistää synnytyksen".
Kolmen ässän tehokkain, eli seksi (tai siis sperma) on sekin "toimiva" vain jos paikat ovat jo muutenkin valmiina.
Nännien stimulaation, eli hieromisen tai rintapumpulla pumppaamisen, olen kuullut aiheuttavan supistuksia, mutta tuossakin taitaa olla se että toimii vain jos kroppa on valmis.
Tiedän että se on tukalaa jos menee yli ja vaikka ei menisikään, mutta et sinä oikein voi muuta tehdä kuin odottaa.