Merkit, jotka paljastavat onko nainen hyvä sängyssä
Artikkelissa sanottiin "lantio keinuu" :D
Lue koko artikkeli http://www.terveysfoorumi.fi/index.php?topic=48.0
.
Kommentit (18)
Aikaisemmin on ollut tutkimus joka sanoi, että lantiota keinuttavat naiset ovat keskimäärin herkempiä saamaan orgasmin.
Ulkonäkö on ulkonäköä ja tuoteseloste paperia, mutta koeajolla totuus alkaa aueta. Ja tarkemmin sanottuna vasta pitkään kyseistä mallia ajettuaan voi sanoa, onko se juuri minulle hyvä.
Ulkonäkö on ulkonäköä ja tuoteseloste paperia, mutta koeajolla totuus alkaa aueta. Ja tarkemmin sanottuna vasta pitkään kyseistä mallia ajettuaan voi sanoa, onko se juuri minulle hyvä.
herkkä saamaan orgasmin? Sain viimeksi orgasmin siinä ajassa kun mieheni kävi paskalla. Kyse on siis alle viidestä minuutista. Sängyssä olen huono.
oli myös kävelytyyli, että jos ottaa pitkiä askelia niin on parempi.
ongelma onkin se että mistä tunnistaa miehen joka on hyvä sängyssä????
Minä olen juuri niin hyvä sängyssä kun vastapelurikin.
Seksi lähtee aivoista, vähän niin kuin äly, get it?
julkaisulähtenä on MensFitness... joopajoo.
Jos nainen lipittää litratolkulla kahvia, hänellä on ruskeat hampaat, pahanhajuinen hengitys ja karmea kusihätä vähän väliä.
Jos tykkää kokeilla kovastikin erilaisia drinkkejä, on todennäköisesti aika pian totaalisessa humalassa.
Kuinka moni iskuaikeissa oleva mies tapaa naisen ensi kerran syömässä jotain hitaasti ja nautiskellen?
Hyvä suutelutaito ei mitenkään takaa sitä, että osaisi ottaa täydellisesti suihin tai että edes haluaisi tehdä sitä.
Taas täysin turha artikkeli tuokin.
artikkeli ehkä, mutta itseeni pätee nuo kaikki kohdat ja vahvistan, että kyllä, olen hyvä sängyssä :D
Yksi tärkeä juttu mistä näkee onko hyvä sängyssä: osaako tanssia! (miespuolisten kavereiden puheista selvinnyt) Rytmitajuttomat pomppijat ja nytkyjät, joilla ei ole lantiota, ovat pahimpia.
olen tuon artikkelin mukaan huono sängyssä :D
artikkeli ehkä, mutta itseeni pätee nuo kaikki kohdat ja vahvistan, että kyllä, olen hyvä sängyssä :D
Yksi tärkeä juttu mistä näkee onko hyvä sängyssä: osaako tanssia! (miespuolisten kavereiden puheista selvinnyt) Rytmitajuttomat pomppijat ja nytkyjät, joilla ei ole lantiota, ovat pahimpia.
Mutta tosta tanssipuolesta taas oon kuullu, että (miesten kohdalla) menee toisin päin: jos on parkettien partaveitsi niin sängyssä ei luista. Lieneekö totta, en yhdenkään tanssijan kanssa ole mennyt sänkyyn, mutta siihen on ollut syynä yksi toinen tanssijamiesten ominaisuus, nimittäin älytön itseriittoisuus... :D
ajatukseen, että joku olisi hyvä sängyssä ja joku toinen taas huono. Uskon henkilökemioihin. Toiselle toinen on hyvä, mutta sama on kolmannelle huono.
Ja on älyttömintä mitä olen ikinä kuullut kun joku sanoo itseään hyväksi sängyssä :) Miten voit tietää olevasi hyvä sängyssä? Vaikka jokainen kanssasi pannut mies sanoisi, että olet hyvä sängyssä, niin se ei meinaa vielä yhtään mitään. Niin kun sanotaan varmasti melki jokaiselle naiselle. En minä ainakaan ole koskaan haukkumista kuulllut ;)
julkaisulähtenä on MensFitness... joopajoo. Jos nainen lipittää litratolkulla kahvia, hänellä on ruskeat hampaat, pahanhajuinen hengitys ja karmea kusihätä vähän väliä. Jos tykkää kokeilla kovastikin erilaisia drinkkejä, on todennäköisesti aika pian totaalisessa humalassa. Kuinka moni iskuaikeissa oleva mies tapaa naisen ensi kerran syömässä jotain hitaasti ja nautiskellen? Hyvä suutelutaito ei mitenkään takaa sitä, että osaisi ottaa täydellisesti suihin tai että edes haluaisi tehdä sitä. Taas täysin turha artikkeli tuokin.
Kun, sitä ei ole kirjoitettu naisten lehdessä.
julkaisulähtenä on MensFitness... joopajoo.
Jos nainen lipittää litratolkulla kahvia, hänellä on ruskeat hampaat, pahanhajuinen hengitys ja karmea kusihätä vähän väliä.
Jos tykkää kokeilla kovastikin erilaisia drinkkejä, on todennäköisesti aika pian totaalisessa humalassa.
Kuinka moni iskuaikeissa oleva mies tapaa naisen ensi kerran syömässä jotain hitaasti ja nautiskellen?
Hyvä suutelutaito ei mitenkään takaa sitä, että osaisi ottaa täydellisesti suihin tai että edes haluaisi tehdä sitä.
Taas täysin turha artikkeli tuokin.
merkit paljastavat onko mies hyvä sängyssä?!
tästä päivästä mä heilutan lantiota ;)
Se on totta! lantio paljastaa kaiken!