Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olen oikeassa henkilössä niin murun mies oli eilen yöelämässä

Vierailija
24.01.2013 |

yksin siis kaverin kanssa ilman murua.

Olen siis se joka olen ennenkin kertonut että uskon tietäväni murun tai paremminkin hänen kihlattunsa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä ihmeellistä on siinä, että jonkun mies on "yöelämässä" kaverinsa kanssa? Jos haluat olla ventovieraille yhtä tärkeä kuin Muru ilmeisesti on sinulle, sinun pitää lakata seuraamasta Murua ja alkaa itse elää samanlaista elämää kuin hän elää. Kyllä sinäkin voit saada jännitystä elämääsi kun joku "uskoo tietävänsä sinut tai paremminkin sinun kihlattusi".

Ei ole tuollaisesta todellakaan kyse.

Avaa minulle ap:n avausta. Palstan perusteella tiedän, tai luulen tietäväni, että on olemassa nimim. Muru, joka pitää blogia. Minua ei nolota, vaikka vääntäisit ratakiskosta tätä asiaa, onhan tämä keskustelupalsta. En ole FB:ssä, en lue blogeja, mutta minua kiinnostavat ne tunteet ja tuntemukset jotka "sosiaalinen media" synnyttävät.

Vierailija
2/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä ihmeellistä on siinä, että jonkun mies on "yöelämässä" kaverinsa kanssa? Jos haluat olla ventovieraille yhtä tärkeä kuin Muru ilmeisesti on sinulle, sinun pitää lakata seuraamasta Murua ja alkaa itse elää samanlaista elämää kuin hän elää. Kyllä sinäkin voit saada jännitystä elämääsi kun joku "uskoo tietävänsä sinut tai paremminkin sinun kihlattusi".

Avaa minulle ap:n avausta. Palstan perusteella tiedän, tai luulen tietäväni, että on olemassa nimim. Muru, joka pitää blogia. Minua ei nolota, vaikka vääntäisit ratakiskosta tätä asiaa, onhan tämä keskustelupalsta.

En ole FB:ssä, en lue blogeja, mutta minua kiinnostavat ne tunteet ja tuntemukset jotka "sosiaalinen media" synnyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt iskemään, niin oltais saatu tänne av:lle jotain eloa!

Vierailija
4/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naista kävi siinä ja jutteli ehkä minuutin, sitten lähtivät ja miehet jatkoivat juttelua keskenään.

Vierailija
5/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitä eloa olisi saatu jos muru ei ole maisemissa.

Vierailija
6/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko itselles. Kyllä Muru tulis pian tänne tekemään avauksen "Miksi mies on ollut niin hajamielisen kuuloinen kun ollaan soiteltu viime päivinä?" tai "Miksi poikaystävä ei vastaa puheluihin?" tms.

Vierailija
7/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko itselles. Kyllä Muru tulis pian tänne tekemään avauksen "Miksi mies on ollut niin hajamielisen kuuloinen kun ollaan soiteltu viime päivinä?" tai "Miksi poikaystävä ei vastaa puheluihin?" tms.

valitettavasti. Olen myös itse varattu. Eikä mies taida olla vieraisiin kallistuvaa sorttia olen ymmärtänyt?

Vierailija
8/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä ihmeellistä on siinä, että jonkun mies on "yöelämässä" kaverinsa kanssa?

Jos haluat olla ventovieraille yhtä tärkeä kuin Muru ilmeisesti on sinulle, sinun pitää lakata seuraamasta Murua ja alkaa itse elää samanlaista elämää kuin hän elää.

Kyllä sinäkin voit saada jännitystä elämääsi kun joku "uskoo tietävänsä sinut tai paremminkin sinun kihlattusi".

Vierailija
9/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa minulle ap:n avausta. Palstan perusteella tiedän, tai luulen tietäväni, että on olemassa nimim. Muru, joka pitää blogia. Minua ei nolota, vaikka vääntäisit ratakiskosta tätä asiaa, onhan tämä keskustelupalsta.

En ole FB:ssä, en lue blogeja, mutta minua kiinnostavat ne tunteet ja tuntemukset jotka "sosiaalinen media" synnyttävät.

Vierailija
11/11 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muru ei edes vielä ole lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi